Taktyczna gra karciana
Elekt to pięknie zilustrowana gra karciana przesiąknięta mrocznym klimatem fantasy. Jako czempion swojego rodu przywołuj upiory i rozsyłaj kultystów, aby przejąć władzę i zasiąść na tronie Dominatu jako nowy Cesarz-Elekt. Gra Elekt oferuje wiele strategicznych decyzji w każdej rozgrywce, które napędzane są intuicyjną i przystępną mechaniką.
Znajdujące się w grze komponenty przepełnione są zdumiewającymi ilustracjami
oraz dopracowaną w każdym szczególe oprawą graficzną.
Żetony Atrybutów
Każda Jednostka ma swoje mocne strony, a w trakcie gry może zyskać jeszcze więcej mocy - kładzie się na nią wówczas żetony.
6 x Okultyzm
6 x Podstęp
6 x Przemoc
6 x Władza
13 Żetonów Żaru
Żar to najpotężniejsza okultystyczna energia na Rubieży. Pożerają ją demony, spalają ją wiedźmiarze, napędza stalowe statki powietrzne. W naszej grze służy do zasilania zdolności specjalnych oraz ocalania Jednostek od unicestwienia.
3 Planszetki
Reprezentują one 3 Strefy Wpływów, o które walczycie jako mroczni czempioni. Planszetki organizują grę przy stole, wyznaczając miejsce na zagrywanie kart. Na każdej z nich spoczywa odpowiednia talia z kartami zawierającymi Tytuły niezbędne do zwycięstwa.
Planszetki są dwustronne, na obu stronach unikalne ilustracje.
4 Karty pomocy
Po jednej dla każdego gracza.
Karty o wymiarach 65x100 mm.
Dzięki Waszemu wsparciu gra została wzbogacona o dodatkowe elementy. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie!
Dodatek"Spiż" (14 kart)
Spiż to psychoaktywny środek pobudzający stosowany zarówno przez arystokrację jak i plebs. Wywołuje silne halucynacje i wrażenie rozkoszy. Czasami słyszy się opowieści o ludziach zabitych przez zwidy, które wyśnili.
Ten normalnie płatny dodatek, odblokował się jako cel i będzie bezpłatnie dołączony do każdego egzemplarza gry Elekt wspartej na zagramw.to.Minidodatek "Klanarchia" - 3 karty
Trzech wyklętych, z którymi wasz ród może się sprzymierzyć.
Nekrarcha - praktykujący ścieżki okultyzmu zakazane nawet w Dominacie, potężny władca nieumarłych potrafi przywołać unicestwione Jednostki.
Treser Cieni - przebiegły i sadystyczny mistrz zaklinania ze Zguby. Przekształca ludzi w Cienie - agentów Dominatu i szkoli ich w przechodzeniu przez Pomrok.
Syndyk krwi - Członek tajemnej wampirzej loży, który przeniknął do Cesarskiego dworu. Mistrz ataków z zaskoczenia i manipulowania umysłów jest niezwykle groźny w bezpośrednim
8 dodatkowych kart!
Kolejne cele dodatkowe sprawiły, że w grze znajdą się extra:
3 karty Misji: "Rozkwit obcego kultu" i inne
3 karty Wpływu: "Huta" i inne
1 Karta Jednostki: "Wężousty Łgarz"
1 Karta Przywileju
Żeton Pierwszego na Cesarskim Dworze
Ilustracja w trakcie tworzenia. Żeton wyznacza kolejność tury - zarówno osobę pierwszego gracza jak i kierunek rundy, które zmieniają się w trakcie rozgrywki i decydują o rozstrzyganiu remisów w konfrontacji na Władzę.
2-4
Liczba graczy16+
Wiek graczy60-90 min
Czas rozgrywkiRubież to świat ruin i cmentarzysk maszyn. Wieki temu na nasz świat znany z codzienności spadła okultystyczna zagłada, której nikt się nie spodziewał. Grupa badaczy otworzyła bramę do Bezmiaru - drzemiących od zarania dziejów pokładów Ciemności - i wypuściła na świat upiory. Wielokształtna masa demonów łaknąca ludzkiej krwi zalała Ziemię. Ludzkość stanęła w obliczu niezrozumiałego i potężnego wroga, który budził najgłębsze przerażenie i którego nie imała się żadna broń. Rozgorzały straszliwe i druzgoczące wojny. Nuklearne eksplozje burzyły miasta i góry, pustynie płonęły zamieniając się w morza szkła, jeziora i rzeki wyparowywały, kwaśne deszcze i żrące wiatry targały obliczem świata.
Wybitne jednostki badały nowe fenomeny i wprowadzały cywilizację w arkana magii, w którą wcześniej nikt nie wierzył. Gdy po długiej i wyczerpującej walce opadł już bitewny kurz, niewiele pozostało z dawnego wspaniałego świata, błyszczącego chromem i rozbrzmiewającego słodką muzyką. Ludzie na nowo zaczęli bać się ciemności i tego co w sobie kryje. Zostali rozbici i rozgonieni po spustoszonym świece, ale zachowali resztki godności i przetrwali tworząc klany.
Zwycięzcami w Wielkiej Wojnie zostali okultyści, którzy sprowadzili na świat Ciemność. Nazwali się Ebionitami, a ich przywódca mianował się Pierwszym Cesarzem. Zdominowali przywołane upiory i kazali im sobie służyć lub zawierali z nimi pakty, plugawiąc swoje dusze i otrzymując "dary". Zaczęli budowę Nowego Ładu na Ziemi od założenia totalitarnego Dominatu. Dziś jest to jedyne państwo, które istnieje na Rubieży - moloch budzący grozę w sercach wolnych ludzi. Moloch, do którego Ty należysz!
Żaden z Cesarzy nie panował wiecznie - czas obecnego właśnie dobiega końca. Jego ciało okaleczone przez setki rytuałów oraz przez walki z upiorami rozpada się a jego dusza nie przypominała już ludzkiej. Głowy Wielkich Rodów pożądliwie spoglądają na obsydianowy tron w Wieży Dzwonów i coraz odważniej wyciągają po niego ręce. Zgodnie z tradycją, pretendenci do tronu odbywają igrzyska przebiegłości.
Jako mroczny czempion swojego Rodu stajesz więc do walki o najwyższą stawkę. Będziesz wysyłać swoich okultystów oraz potężne upiory do różnych stref wpływu. Na misjach będziesz odpierał ataki żałosnych wolnych ludzi oraz innych splugawionych sił. W Dominacie będziesz przejmował kontrolę nad najważniejszymi instytucjami państwa i cennymi lokacjami. Na Cesarskim Dworze będziesz zabiegał o łaskę władcy i kradł Żar z jego Skarbca oraz sprzymierzał się z jego Dworzanami. Szczęk czarnej stali wzniesie się pod sklepienie, potężny Żar zabłyśnie w oczach chciwców, kłamliwe szepty przebiegną po płaszczyźnie cienia. Wygra najbardziej przebiegły z Was.
Od około tysiąca lat Rubież wchłania pływy Ciemności, odpryski zaklęć oraz dusze upiorów. W miejscach szczególnie nastawionych na te oddziaływania okultystyczna energia krystalizuje się w postaci żaru - srebrzystego minerału. Minerał ten jest niezwykle cenny, bowiem jest paliwem dla zaklęć i rytuałów, karmą upiorów oraz energią zasilającą niemożliwe machiny i stalowe, latające statki. W grze Elekt Żar stanowi walutę, którą aktywuje zdolności specjalne Jednostek oraz pozwala ocalić je przed całkowitym unicestwieniem. To surowiec, którego strategiczne wydanie zmienia przebieg rozgrywki.
Elekt opiera się na mechanice zarządzania ręką kart, walki o wpływy i rozstrzygania konfliktów. Rozgrywka daje graczom mnóstwo możliwości budowania strategii, blefowania i bezpośredniej interakcji między graczami.
W grze znajdują się trzy Strefy walk, do których gracze przydzielają swoje Jednostki z ręki. Jednostki te posiadają symbole Okultyzmu, Podstępu, Przemocy i Władzy (w różnych ilościach i kombinacjach). Przewaga w posiadaniu konkretnego symbolu pozwala aktywować związany z nim efekt np. zabicie Jednostki przeciwnika. Na końcu liczba posiadanych symboli Władzy decyduje o tym, kto zdobywa kartę leżącą w Strefie i przynależne jej Tytuły. Ten kto pierwszy zdobędzie wymaganą liczbę Tytułów, zostanie wybrany nowym Cesarzem i zwycięzcą gry.
Strefy, do których przydzielamy Jednostki co rundę zmieniają swoje właściwości. Kombinacje tych właściwości wraz z ponad 30 unikatowymi zdolnościami Jednostek gwarantują regrywalność i konieczność dostosowania swojej taktyki z rundy na rundę. W każdej turze (łącznie z pierwszą) rekrutujemy nową Jednostkę Zaawansowaną, więc nasza ręka w każdej partii tęż będzie inna, pomimo tego że startujemy z tymi sami Jednostkami Podstawowymi. Grając w więcej niż 2 osoby możecie się też nastawić na negocjacje, które również dodają emocji. Nietrwałe sojusze będą się pojawiać i znikać jak fale, a gracz który za bardzo zbliży się do tronu, szybko ściągnie na siebie uwagę i stanie się wspólnym wrogiem reszty graczy.
Nieco więcej o mechanice Elekta możecie przeczytać na naszej stronie internetowej.
Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.
Sugerowana cena detaliczna gry Elekt to 123,00 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 44,00 zł
Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.
W projekcie zaplanowanych jest 2 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Elekt.
Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.
Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.
Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.
Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.
Dostępność poniższych nagród się zakończyła.
Wybierając to wsparcie otrzymujesz:
1. Egzemplarz gry Elekt528
Wsparć04.2019
Data dostawy05.09.2018 23:59
Dostępna doWybierając to wsparcie otrzymujesz:
1. Egzemplarz gry Elekt144
Wsparć04.2019
Data dostawyPryzmat Spaczenia – pierścień prosto z kuźni Dominatu
Zastąp żeton Pierwszego na cesarskim dworze Pryzmatem Spaczenia - ręcznie wykonanym pierścieniem.Profesjonalnie spawana, ręcznie kształtowana i zdobiona biżuteria wykonywana jest przez artystów z Surindustrialle z miasta Łodzi.
Szklany żar oprawiony w miedź łączy mistyczny surowiec z rdzą wieków, echami starożytnego świata. Występuje w dwóch wzorach, składając zamówienie koniecznie wskażcie, który wybieracie! Pryzmat Spaczenia możecie ułożyć na stole wyznaczając kierunek kolejki żarem lub możecie założyć pierścień na lewą/prawą dłoń w zależności od kolejności zagrywania kart.Po wyczerpaniu limitu 20 pierścieni będzie on oferowany w cenie 45 zł.
20
Wsparć04.2019
Data dostawy0/20
Dostępnych nagródDamy Dominatu - piękne, mordercze, bezwzględne.
Dziewięć kart do gry Elekt.
Uwaga! Ilustracje na kartach ukazują nagość, przemoc, dyskryminację, sceny popełniania przestępstw. Wymagany wiek gracza to minimum 18 lat.
Robocze nazwy pierwszych 4 kart:
1. Milczące komnaty
2. Teatr Lubieżności
3. Zakazane zabawy
4. Łamacz Serc
Kolejne 5 kart nie ma jeszcze nazw. Wybieramy je w trybie konkursowym na naszym facebooku (fb.com/graelekt)
Za każde 100 wsparć tego dodatku dorzucimy kolejną kartę do gry. Maksymalnie 12 kart w zestawie.
Możesz dodać nagrodę do wcześniej złożonego zamówienia, nie płacąc podwójnie za koszty wysyłki !!!
145
Wsparć04.2019
Data dostawyPowołanie - nowy, mini dodatek do gry Elekt, który jest odpowiedzą na Wasze pomysły i sugestie.
16 kart ze sługami, które wzbogacają początkową fazę rozgrywki. "Powołanie" zawiera po 4 karty każdej nowej Jednostki Podstawowej. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy złożyć oryginalne Jednostki Podstawowe z tymi z dodatku i wylosować z tej puli 4, które będą brały udział w danej partii. Wszyscy gracze otrzymują taki sam zestaw (oczywiście nikt nie zabroni Wam zagrać inaczej np. pozwolić każdemu graczowi wybrać sobie startowej ręki - na własną odpowiedzialność ;).
Nagroda w dobrej cenie tylko do najbliższego piątku, do północy. W kolejnych dniach cena dodatku wynosić będzie 15 zł
Możesz dodać nagrodę do wcześniej złożonego zamówienia, nie płacąc podwójnie za koszty wysyłki !!!
286
Wsparć04.2019
Data dostawy21.09.2018 23:59
Dostępna doPowołanie - nowy, mini dodatek do gry Elekt, który jest odpowiedzą na Wasze pomysły i sugestie.
16 kart ze sługami, które wzbogacają początkową fazę rozgrywki. "Powołanie" zawiera po 4 karty każdej nowej Jednostki Podstawowej. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy złożyć oryginalne Jednostki Podstawowe z tymi z dodatku i wylosować z tej puli 4, które będą brały udział w danej partii. Wszyscy gracze otrzymują taki sam zestaw (oczywiście nikt nie zabroni Wam zagrać inaczej np. pozwolić każdemu graczowi wybrać sobie startowej ręki - na własną odpowiedzialność ;).
Możesz dodać nagrodę do wcześniej złożonego zamówienia, nie płacąc podwójnie za koszty wysyłki !!!
172
Wsparć04.2019
Data dostawyPocztówka kolekcjonerska: Powołanie
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Nowość!
21
Wsparć04.2019
Data dostawy0/21
Dostępnych nagródWykonamy kartę z Twoim wizerunkiem.
Jeżeli podobają się Tobie ilustracje wykonane przez Kasię.
Jeżeli czujesz klimat naszej gry i poszukujesz wyjątkowej nagrody.
Ta propozycja jest dla Ciebie.
Masz jedyną okazję uwiecznić się na karcie do gry Elekt.
Dysponujemy ograniczoną ilością postaci z ludzką twarzą, w które mógłbyś się wcielić, dlatego oferujemy limitowaną ilość tej nagrody. Karta będzie częścią podstawowego zestawu gry.
Podeślij nam swoje zdjęcie, całą sylwetkę, najlepiej w kilku pozach. Zrobimy szkic, zaakceptujesz go i zostaniesz częścią gry .. na zawsze.
Cena nagrody będzie zmniejszać się o 23 zł dziennie. Ostatniego dnia kampanii osiągnie wartość 306 zł. Możesz czekać do ostatniego dnia, ale uważaj - jeżeli ktoś Cię uprzedzi, stracisz szansę na unikatową nagrodę, w puli jest bowiem tylko 5 ilustracji.
4
Wsparć04.2019
Data dostawy1/5
Dostępnych nagródPryzmat Spaczenia – pierścień prosto z kuźni Dominatu
wzór A
Zastąp żeton Pierwszego na cesarskim dworze Pryzmatem Spaczenia - ręcznie wykonanym pierścieniem.Profesjonalnie spawana, ręcznie kształtowana i zdobiona biżuteria wykonywana jest przez artystów z Surindustrialle z miasta Łodzi.
Szklany żar oprawiony w miedź łączy mistyczny surowiec z rdzą wieków, echami starożytnego świata. Występuje w dwóch wzorach. Wybierając tę nagrodę wybierasz wzór A- jak na zdjęciu.4
Wsparć04.2019
Data dostawy46/50
Dostępnych nagródPryzmat Spaczenia – pierścień prosto z kuźni Dominatu
wzór B
Zastąp żeton Pierwszego na cesarskim dworze Pryzmatem Spaczenia - ręcznie wykonanym pierścieniem.Profesjonalnie spawana, ręcznie kształtowana i zdobiona biżuteria wykonywana jest przez artystów z Surindustrialle z miasta Łodzi.
Szklany żar oprawiony w miedź łączy mistyczny surowiec z rdzą wieków, echami starożytnego świata. Występuje w dwóch wzorach. Wybierając tę nagrodę wybierasz wzór B - jak na zdjęciu.10
Wsparć04.2019
Data dostawy40/50
Dostępnych nagródZestaw 13 lśniących srebrem i bursztynem, szklanych Żarów.
Żar to limitowany zasób wymagany do uruchomienia zdolności specjalnych jednostek.Oferowane kamyki, o rozmiarze około 20 mm, odwzorowują kształt i kolor kryształów prezentowanych na ilustracjach w grze. Tworzą idealny zestaw z Czarą Żaru. Dźwięk wrzucanego tam kamyka ... bezcenny.
134
Wsparć04.2019
Data dostawyRęcznie robiona sakiewka, uszyta z mocnej i miłej w dotyku tkaniny zamszowej, ściągana rypsową tasiemką.
Nadaje się do przechowywania Żaru, Żetonów oraz Czary Żaru, lub wszystkiego razem.
Domyślnie na każdej saszetce namalowany zostanie napis Elekt, jeżeli chcesz produkt bez oznaczenia - zaznacz to w uwagach do zamówienia
32
Wsparć04.2019
Data dostawyCeramiczna Czarka na Żar lub Żetony.
Zgodnie z klasycznym cesarskim wzorem, jest od środka pokryta masą w kolorze perłowym, na zewnątrz lśni metalicznym blaskiem.
Czara jest ręcznie kształtowana, szkliwiona i zdobiona przez naszego zaufanego Demiurga Żaru. Proces ten gwarantuje niepowtarzalność każdej wykonanej sztuki. Pokryte nią potężne runy kontrolują moc przechowywanego Żaru.
Średnica 8cm. Wysokość 4cm. Nie nadaje się do przechowywania żywności.
8
Wsparć04.2019
Data dostawy142/150
Dostępnych nagródCeramiczna Czarka na Żar lub Żetony.
Zgodnie z klasycznym cesarskim wzorem, jest od środka pokryta masą w kolorze perłowym, na zewnątrz lśni metalicznym blaskiem.
Czara jest ręcznie kształtowana, szkliwiona i zdobiona przez naszego zaufanego Demiurga Żaru. Proces ten gwarantuje niepowtarzalność każdej wykonanej sztuki. Pokryte nią potężne runy kontrolują moc przechowywanego Żaru.
Średnica 8cm. Wysokość 4cm. Nie nadaje się do przechowywania żywności.
Uwaga! Po przekroczeniu liczby 150 sztuk czarek - łącznie sprzedawanych pojedynczo i w zestawach - ich cena wzrośnie do 45 zł.
124
Wsparć04.2019
Data dostawy0/124
Dostępnych nagródZestaw składający się z:
1. Czary29
Wsparć04.2019
Data dostawyKoszulki na karty Griffin Premium w ilości minimum 100 szt.
Otrzymasz tyle koszulek ile kart zawierać będzie skompletowany przez Ciebie zestaw.
49
Wsparć04.2019
Data dostawy0/49
Dostępnych nagródKoszulki na karty Griffin Premium 65x100w ilości 100 szt.
Zestaw zawiera dokładnie 100 sztuk koszulek.
8
Wsparć04.2019
Data dostawyKoszulki na karty Griffin Premium w ilości minimum 100 szt.
Otrzymasz tyle koszulek ile kart zawierać będzie skompletowany przez Ciebie zestaw.
31
Wsparć04.2019
Data dostawy18/49
Dostępnych nagródMata do gry o wymiarach 1000 x 400 mm, z epicką, kolorową ilustracją.
Ilustracja będzie gotowa wkrótce, proszę sprawdzajcie Aktualności.W związku z dużym zainteresowaniem matami, usunięty został limit.
Uwaga z uwagi na rozmiary mata nie będzie się mieścić w pudełku.
Wykonanie: ekoskóra
Widok prototypu maty możecie znaleźć tutaj:
https://youtu.be/NkQ7DT_b0so
40
Wsparć04.2019
Data dostawyStań się zombie na zbiorowej ilustracji.
Podeślij nam swoje zdjęcia w kilku pozycjach wolno kroczącego nieumarłego - wybierzemy najfajniejsze i wstawimy na kartę. Będziesz częścią szpaleru zombie kroczących za strzygą. Twoja postać będzie mokła na deszczu. Jeżeli masz długie włos, koniecznie zmocz je przed zrobieniem zdjęcia. Ubierz się w ulubione ciuchy, może i one znajdą się na karcie :). Malujemy całą postać!
Co oferujemy:
1. Szkic koncepcyjny Twojej postaci do akceptacji0
Wsparć04.2019
Data dostawy5/5
Dostępnych nagródPodkładka pod mysz z ilustracją z Elekta.
Wiele wzorów do wyboru.
Dostępne wzoryWysokiej jakości podkładka pod mysz o rozmiarze 25 x 19cm, grubości około 3 mm
Wybrany numer wzoru dopisz w uwagach do zamówienia.
14
Wsparć04.2019
Data dostawySuper zestaw dla fanów dobrej ilustracji.
Po jednej sztuce każdego ze wzorów plakatów oraz po dwie sztuki każdego ze wzorów kolekcjonerskich kartek pocztowych, które pojawią się jako nagrody, podczas trwania zbiórki.
Rzeczywista wartość nagrody 107 zł
Oszczędzasz: 38zł
4
Wsparć04.2019
Data dostawyDuży plakat, rozmiar 680x480mm, z ilustracją Demonologa.
Podgląd plakatu "Demonolog"
Na czas transportu plakaty będą bezpiecznie zapakowane w tekturową rurę z plastikowymi zatyczkami, która może zostać przez Was użyta ponownie.
11
Wsparć04.2019
Data dostawy49/60
Dostępnych nagródDuży plakat, rozmiar 680x480mm, z ilustracją Złodzieja Ciał.
Podgląd plakatu "Złodziej Ciał"
Na czas transportu plakaty będą bezpiecznie zapakowane w tekturową rurę z plastikowymi zatyczkami, która może zostać przez Was użyta ponownie.
1
Wsparć04.2019
Data dostawy59/60
Dostępnych nagródDuży plakat, rozmiar 680x480mm, z ilustracją Upiora oraz maszerujących za nim zombie. Plakat będzie uzupełniany o kolejne postacie nieumarłych z twarzami osób, które będą go wspierać (patrz dodatek wyżej).
Podgląd plakatu "Nekrozyci"
Na czas transportu plakaty będą bezpiecznie zapakowane w tekturową rurę z plastikowymi zatyczkami, która może zostać przez Was użyta ponownie.
0
Wsparć04.2019
Data dostawy30/30
Dostępnych nagródZestaw 3 kolekcjonerskich kartek pocztowych z ilustracjami upiorów grasujących w Dominacie:
karta nr 07 - NekrozytaNa rewersie krótki opis postaci każdej postaci, oraz szkic koncepcyjny.
15
Wsparć04.2019
Data dostawy0/15
Dostępnych nagródZestaw 3 kolekcjonerskich kartek pocztowych z ilustracjami upiorów grasujących w Dominacie:
karta nr 07 - NekrozytaNa rewersie krótki opis postaci każdej postaci, oraz szkic koncepcyjny.
Jeden zestaw = 3 nutki. Zbierzmy 150 nutek, aby odblokować kolejny utwór muzyczny skomponowany specjalnie dla Elekta (szczegóły w aktualności "Muzyka Sfer")
4
Wsparć04.2019
Data dostawyPocztówka kolekcjonerska: Biomanta
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Jedna pocztówka = jedna nutka. Zbierzmy 150 nutek, aby odblokować kolejny utwór muzyczny skomponowany specjalnie dla Elekta (szczegóły w aktualności "Muzyka Sfer")
1
Wsparć04.2019
Data dostawy179/180
Dostępnych nagródPocztówka kolekcjonerska: Powołanie
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Jedna pocztówka = jedna nutka. Zbierzmy 150 nutek, aby odblokować kolejny utwór muzyczny skomponowany specjalnie dla Elekta (szczegóły w aktualności "Muzyka Sfer")
6
Wsparć04.2019
Data dostawyPocztówka kolekcjonerska: Pupil
Ulubieniec Cesarza czy kanapowiec Biomanty?
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Jedna pocztówka = jedna nutka. Zbierzmy 150 nutek, aby odblokować kolejny utwór muzyczny skomponowany specjalnie dla Elekta (szczegóły w aktualności "Muzyka Sfer")
6
Wsparć04.2019
Data dostawyPocztówka kolekcjonerska: Biblioteka Ksiąg Zakazanych
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Jedna pocztówka = jedna nutka. Zbierzmy 150 nutek, aby odblokować kolejny utwór muzyczny skomponowany specjalnie dla Elekta (szczegóły w aktualności "Muzyka Sfer")
21
Wsparć04.2019
Data dostawyPocztówka kolekcjonerska: Biomanta
Zbierz kolekcję, podziwiaj, wyślij znajomym!
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Potrzebujesz więcej kartek na święta? Za każde 3 takie same pocztówki otrzymasz jedną, dodatkową gratis. Doskonała jakość, wymiary 148x105mm
20
Wsparć04.2019
Data dostawy0/20
Dostępnych nagródPocztówka kolekcjonerska: Emma z postacią z pierwszej ekskluzywnej karty, którą odblokowaliście.
Zbierz kolekcję, podziwiaj, wyślij znajomym!
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Potrzebujesz więcej kartek na święta? Za każde 3 takie same pocztówki otrzymasz jedną, dodatkową gratis. Doskonała jakość, wymiary 148x105mm
21
Wsparć04.2019
Data dostawyPocztówka kolekcjonerska: Wiedźma
Zbierz kolekcję, podziwiaj, wyślij znajomym!
Uwaga!Pocztówka dołączana była do zestawu "Wiedźmy" podczas pierwszych dwóch dni dostępności nagrody.
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Potrzebujesz więcej kartek na święta? Za każde 3 takie same pocztówki otrzymasz jedną, dodatkową gratis. Doskonała jakość, wymiary 148x105mm
13
Wsparć04.2019
Data dostawyTrzy fantastyczne tła na ekran Twojego komputera.
20
Wsparć10.2018
Data dostawyMistrzowanie RPG to poradnik do gier fabularnych, który jest inny niż dotychczasowe. Nie zawiera samych sztuczek i trików, nie namawia do grania w określony sposób, lecz opisuje prawidłowości rządzące grami fabularnymi. Przedstawia przy tym różne, często przeciwstawne sposoby rozwiązywania wybranych, ważnych problemów. Dzięki licznym przykładom dostarcza ponadto inspiracji i pomaga w twórczym, szerszym spojrzeniu na RPG.
autor: Krzysztof Głośnicki
książka z autografem autora
177 stron, okładka miękka
Istnieje możliwość wcześniejszej dostawy (X.2018), proszę wówczas złożyć oddzielne zamówienie z kosztami wysyłki.
10
Wsparć04.2019
Data dostawy6/16
Dostępnych nagródKlasyk gatunku Wygrzebane z zakamarków magazynów ostatnie sztuki podręcznika RPG, na bazie którego powstała fabuła Elekta.
Istnieje możliwość wcześniejszej dostawy (wysyłka w X.2018), pod warunkiem złożenia oddzielnego zamówienia tylko z tą nagrodą.
15
Wsparć04.2019
Data dostawy1/16
Dostępnych nagródZestaw 4 podkładek pod kubek ze wzorami ikon z gry elekt.
Wzory ikon mogą ulec delikatnej modyfikacji i będą identyczne z symbolami na kartach w finalnej wersji gry.
Średnica 10 cm, warstwa wydruku jest gładka i błyszcząca, spód podklejony korkiem
8
Wsparć04.2019
Data dostawySuper zestaw dla fanów dobrej ilustracji.
Po jednej sztuce każdego ze wzorów plakatów oraz po dwie sztuki każdego ze wzorów kolekcjonerskich kartek pocztowych, które pojawią się jako nagrody, podczas trwania zbiórki.
5
Wsparć04.2019
Data dostawy05.09.2018 23:59
Dostępna doRęcznie robiona sakiewka, uszyta z mocnej i miłej w dotyku tkaniny zamszowej, ściągana rypsową tasiemką.
Nadaje się do przechowywania Żaru, Żetonów oraz Czary Żaru, lub wszystkiego razem.
Domyślnie na każdej saszetce namalowany zostanie napis Elekt, jeżeli chcesz produkt bez oznaczenia - zaznacz to w uwagach do zamówienia
49
Wsparć04.2019
Data dostawy0/49
Dostępnych nagródZestaw składający się z:
1. CzaryUwaga! Po przekroczeniu liczby 150 sztuk czarek - łącznie czarki sprzedawane oddzielnie i w zestawie - cena zestawu wzrośnie do 68 zł.
27
Wsparć04.2019
Data dostawy0/27
Dostępnych nagródKoszulki na karty Griffin Premium w ilości minimum 100 szt.
Otrzymasz tyle koszulek ile kart zawierać będzie skompletowany przez Ciebie zestaw.
90
Wsparć04.2019
Data dostawy-1/89
Dostępnych nagródDamy Dominatu - piękne, mordercze, bezwzględne.
Cztery karty do gry Elekt, plus tematyczna kartka pocztowa.
Uwaga! Ilustracje na kartach ukazują nagość, przemoc, dyskryminację, sceny popełniania przestępstw. Rekomendowany wiek gracza to minimum 18 lat.
Robocze nazwy pierwszych 4 kart:
1. Milczące komnaty
2. Teatr Lubieżności
3. Zakazane zabawy
4. Łamacz Serc
Nagroda dostępna będzie tylko do 12 września do godziny 23:59.
W kolejnych dniach cena wzrośnie do 23zł, a nagroda nie będzie zawierać kartki pocztowej.
Za każde 100 wsparć tego dodatku dorzucimy kolejną kartę do gry. Wybierając tą nagrodę teraz, zapłacisz mniej oraz otrzymasz wszystkie karty.
Możesz dodać nagrodę do wcześniej złożonego zamówienia, nie płacąc podwójnie za koszty wysyłki !!!
349
Wsparć04.2019
Data dostawy12.09.2018 23:59
Dostępna doMata do gry o wymiarach 1000 x 400 mm, z epicką, kolorową ilustracją.
Ilustracja będzie gotowa w przeciągu 2 tygodni od odblokowania nagrody. Kasia już nad nią pracuje :)Uwaga z uwagi na rozmiary mata nie będzie się mieścić w pudełku.
Wykonanie: ekoskóra
Po przekroczeniu limitu cena nagrody wzrośnie do 84 zł
31
Wsparć04.2019
Data dostawy-2/29
Dostępnych nagródPocztówka kolekcjonerska: Pupil
Ulubieniec Cesarza czy kanapowiec Biomanty?
Na rewersie krótki opis postaci, oraz szkic produkcyjny.
Nowość!
12
Wsparć04.2019
Data dostawy0/12
Dostępnych nagród
Komentarze wspierających
W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.
Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Elekt.
https://whatthefrog.pl/fundujemy/echo/?fbclid=IwAR2tEYwu2-UeW1LpSqmFP4ZLw0LlZMwAYDt91ti8l0oveuQFak4JHGdnrjU - Nowe dodatki i klimatyczna muzyka!
Kiedy dodatki :P
W tym roku :)
Jakaś dokładniejsza data może już ? :D
https://whatthefrog.pl/fundujemy/echo/?fbclid=IwAR2tEYwu2-UeW1LpSqmFP4ZLw0LlZMwAYDt91ti8l0oveuQFak4JHGdnrjU - Nowe dodatki i klimatyczna muzyka!
Cześć, mam kilka pytań (przeczytałem instrukcję, ale jestem ciemny :) 1. Dodatkowe jednostki podstawowe (np. gremliny) jak je dobieracie? Wspólnie decydujecie jakich czterech używacie i każdy ma taki sam komplet? Czy je losujecie i każdy ma inną rękę? 2. Jak używacie kart z dodatków? Mieszacie wszystkie elitarne jednostki i tworzycie dużą talię czy zamieniacie je, żeby zachować ilość z podstawowej wersji? To samo pytanie jeśli chodzi o karty przywilejów i misji?
1. Według zasad - każdy powinien zacząć z takim samym kompletem Jednostek Podstawowych. To, w jaki sposób ten komplet wybierzecie, zależy od Was ;)
2. Jednostki Elitarne z dodatków należy wymieszać z tymi z podstawowej wersji gry. Nie należy bać się o balans. To samo dotyczy kart misji/wpływów/przywilejów. Jeśli chcecie się zapoznać z nowymi kartami, możecie je położyć na wierzchu talii, żeby na pewno na nie trafić i się nimi "pobawić".
Cześć, czy 3 karty z Klanarchii wliczają się to informacji z instrukcji o 34 kartach jednostek elitarnych? Bo Iskierka, Pupil i 4 gobliny to zupełny bonus jak rozumiem?
Tak, 3 karty z Klanarchii wliczają się do zestawu, natomiast Iskierka, Pupil i Gremliny są dodatkiem dla wspierających.
Również mam kilka pytań do zasad :) Jednostka Eklezjasta - jeśli w strefie nie ma jeszcze jednostek, a Eklezjasta jest pierwszą to dołączam żeton władzy? Misja Kultyści nekrotechniki - czy zdolności natychmiastowe również nie działają? domyślam się, że nie, ale wolę się upewnić :) Przywilej Patron Jedności - czy przywilej działa w każdej rundzie na każdą strefę czy tylko na jedną? wydaje mi się, że na każdą, która spełnia wymaganie, ale jednocześnie wydaje mi się, że to będzie za mocny przywilej :P Jednostka Kolonia larw - nie bardzo rozumiem zamysł tej karty, z jednostek podstawowych ma najmniej symboli atrybutów, wystawienie jej w strefie, gdzie przeciwnik ma już Kolonię larw jest ze stratą dla nas. Jedyne co wydaje mi się rozsądne to przechwycić Kolonię larw od przeciwnika, ale jest to bardzo trudne, bo mało kart ma taką zdolność. Oraz pytanie nie do zasad - czemu jest limit żetonów w grze? Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Hej. Odpisałem Ci na forum gry-planszowe.pl w wątku z zasadami, ponieważ było to sporo tekstu. Pozdrawiam, Krzysiek.
Pytanie do zasad, bo nie wiem czy dobrze rozumiem: Jeżeli użyjemy wszystkich dodatków to bierzemy po jednej karcie wszystkich kart podstawowych (również te z dodatku), tasujemy wszystkie i losujemy 4 z nich. Każda osoba dostaje jednakowy zestaw 4 kart? Jeżeli dobrze rozumuje to napiszcie czy testowaliście wariant, że każdy gracz dostaje zestaw wszystkich kart podstawowych (każdy po jednym rodzaju) i losuje 4 karty dla siebie. Dzięki temu każdy gracz może mieć inny zestaw kart podstawowych na ręku. Rozumiem, że druga opcja może zaburzać lekko taktyczne podejście do rozgrywki, bo nie wiemy jakie karty ma inny gracz, ale chciałbym poznać Waszą opinie. I jeszcze jedno pytanie. Czy można grać z wszystkimi dodatkami na raz czy może wybieramy tylko jeden z nich? Nie grałem jeszcze w grę tylko zapoznałem się z zasadami i zakoszulkowałem karty, ale wolę się upewnić co do zasad przed pierwszą rozgrywką :). Nie mogę się już doczekać kiedy zagram w tą pięknie wykonaną grę. Wielkie dzięki What the Frog za super kampanię!!!
Dobrze zrozumialeś - każda osoba dostaje jednakowy zestaw 4 kart. Znam jednak osoby, które robią tak, że każdy gracz zaczyna z innym zestawem i też się dobrze bawią. Ogólny zamysł jest taki, jak się domyślasz - zaczynanie z takim samym zestawem kłądzie większy nacisk na strategię.
Aha - jasne możecie mieszać jednostki podstawowe z różnych dodatków, gdy wybieracie zestaw startowy, jest to zbalansowane. Oczywiście może się zdarzyć, że zaczniecie bez kart z Przemocą, ale wtedy rozgrywka nabierze innego charakteru.
Cześć! Wczoraj była pierwsza rozgrywka, gra bombowa, pojawiły się trzy pytania, na które na logikę sami sobie odpowiedzieliśmy, ale: 1) Po wygraniu konfrontacji na Podstęp możemy zamienić miejscami dowolną jednostkę z aktualnej strefy z dowolną jednostką z dowolnej strefy - dla pewności, mogę zamienić z jednostkami z już zakończonych stref (konfrontacja S.Dworu, wygrywam Podstęp i zamieniam jednostkę ze S.Dworu z jednostką ze S.Misji, która już 'walczyła')? Założyliśmy, że tak. 2) W sumie powiązane z ad.1, czy konkretna jednostka w ramach zamiany może wędrować więcej niż 1 raz? Założyliśmy, że tak. 3) Na kartach pojawiają się zwroty 'innemu graczowi' oraz 'dowolnemu graczowi'. Dowolnemu, tzn. także i nam? Sytuacja była przy karcie Kasyno Dusz (mogłem przekręcić nazwę), gdzie zdobywca karty Wpływu wskazuje dowolnego gracza, który ma zabrać kartę jednostki na rękę, czyli nawet zwycięzca może sam sobie jednostkę zabrać? Założyliśmy, że tak. Sorry, jeśli pytania lamerskie, z góry dzięki za odpowiedzi :)
1) Tak. Tylko pamiętaj, że to muszą być Twoje Jednostki ;) 2) Tak 3) Wybacz za drobną niespójność. W kasynie Dusz musisz oddać swoją Jednostkę innemu graczowi!
Tak, ad.1 oczywiście pamiętając, że nasze jednostki :) Dzięki za odpowiedzi, faktycznie w takim opisie Kasyno brzmi bardziej sensownie. jak zwykle super szybka reakcja, dzięki i pozdrawiam!
Podpisuję się pod tym niżej. Gra wygląda obłędnie. Wczoraj pierwsze partie, tak w sam raz przed dzisiejszymi wyborami :D i oczarowani. Proste zasady a masa móżdżenia. Jakimś wielkim planszówkowcem nie jestem , mam kilka tytułów ale chyba jeszcze tak nie miałem, że po jednorazowym przeczytaniu instrukcji już nie musiałem podczas samej rozgrywki zaglądać w zasady. Pięknie. Gigantyczne gratulacje . Rozgrywkę za sobą mamy dwuosobową . Jestem bardzo ciekaw co tu porobi na trzy i cztery osoby . Pozdrawiam ! Dzięki!
W piątek wieczorem Elekt odebrany, w sobotę rano - ograny. :) Jest to moja pierwsza gra którą wsparłem podczas kampanii i jestem baardzo zadowolony w sposób jaki to się odbyło. Wiele by się rozpisywać na temat rzeczy które mi się podobały, ale to nie esej. Najbardziej doceniam z Waszej strony, WTF, podejście jakość ponad szybkość oraz informowanie nas o tym co się u Was dzieje. Dla mnie - czapki z głów! Sama gra, no cóż... Elekt mnie kupił swoimi ilustracjami, które wynoszą rozgrywkę na zupełnie inny poziom. Miałem okazję zagrać w prototyp i zobaczyć część kart we wrześniu, więc teoretycznie wiedziałem czego się spodziewać po otwarciu pudełka, ale mimo to byłem kupiony po raz kolejny. Dodatkowo, żadna gra która do tej pory przewinęła mi się przez ręce nie miała tak jasnej instrukcji. Jeden raz przeczytana i rozgrywka bez problemu (nie czytałem wcześniejszych wersji instrukcji). @WTF, wielkie brawa i podziękowania dla Was, że to dowieźliście z tak pozytywnym efektem i oddźwiękiem. Czekam na Wasze kolejne pozycje! P.S. Gratulacje dla ilustratorki!!!!!! Dla niej na stałe tytuł Elekta: 'Ta Która Włada Pędzlem' ;)
Udało mi się odszyfrować hierogrify z wypraski.... .a wam?
nie zastanawiałem się nad tym