Gra fabularno-taktyczna
"Łowcy A. D. 2114" to kooperacyjna gra planszowa, w której wraz z przyjaciółmi wcielasz się w łowców maszyn. Weźmiecie udział w rozbudowanej i wciągającej kampanii, będziecie rozwijać własne schronienie, handlować, mierzyć się z wrogami podczas kilkudziesięciu taktycznych misji, wykonywać zlecenia oraz odwiedzać unikalne lokacje.
W grze znajdzie się ponad 1200 komponentów! Od plansz, poprzez figurki i karty, aż po kilkaset różnorodnych żetonów.
5 kart postaci
W grze znajdziecie 5 kart postaci, na których umieszczone zostały ilustracje, miejsca na ekwipunek, wyposażenie początkowe, cechy postaci oraz tor zdrowia i doświadczenia.
7 figurek bohaterów
Każdy z bohaterów posiada swoją unikalną figurkę, używaną podczas rozgrywania misji taktycznych. Medyk oraz Snajper posiadają wersję żeńską oraz męską.
Dwie ostatnie figurki dostępne są jedynie podczas kampanii na Zagramwto oraz Kikstarterze!
Plansza bazy oraz 15 kart pomieszczeń
Podczas kampanii gracze będą mogli produkować ekwipunek oraz przechowywać zbędne elementy wyposażenia w swojej bazie. Znajduje się w niej 5 pomieszczeń: Kuźnia, Laboratorium, Wytwórnia pancerzy, Warsztat oraz Rusznikarz. Każde z pomieszczeń posiada 3 poziomy. Na początku kampanii baza jest prawie pusta, posiada jedynie 1 pomieszczenie na najniższym poziomie rozbudowy.
13 dwustronnych plansz misji
W grze znajdziecie 13 dwustronnych plansz (7 dużych, 3 średnie oraz 3 małe), potrzebnych podczas rozgrywania misji taktycznych. W sumie do waszej dyspozycji będzie 26 unikalnych ilustracji miejsc - od pustkowi, przez opuszczone fabryki, górskie wąwozy aż do zaułków New Jensen.
47 figurek wrogów
W grze staniecie oko w oko z hordami krwiożerczych bestii, masywnymi maszynami oraz grupami bandytów. Od potężnych MK-14 RHINO do zmutowanych i wygłodniałych szczurów. Figurki zostaną wykonane z PVC - materiału typowego dla modeli w większości gier planszowych największych wydawnictw.
356 kart wydarzeń, lokacji, drogi i miasta
Karty wydarzeń i lokacji stanowią serce części fabularnej gry. To z nich budować będziecie otaczający świat, na nich znajdziecie mnóstwo ciekawych zleceń, one poprowadzą was przez wciągającą fabułę. Karty miasta i drogi natomiast są to losowe zdarzenia, które mogą napotkać bohaterowie podczas podróży.
Karty o wymiarach 70x120mm
16 kart wrogów
Każdy przeciwnik, z którym możemy zmierzyć się w walce, posiada własną kartę. Na karcie tej znajdują się jego współczynniki, ilustracja, oznaczenia (np. opancerzony, latający) oraz opis sposobu działania zależnie od sytuacji na planszy.
Karty o wymiarach 70x120mm
67 kart dokumentacji technicznej
Karty dokumentacji technicznej są niezbędne do produkcji sprzętu we własnej bazie. Karty można zakupić w miastach lub zdobyć w nagrodę za wykonywane zlecenia. Na każdej karcie znajdziemy informację o czasie potrzebnym na wyprodukowanie danego rodzaju ekwipunku, niezbędnym poziomie pomieszczenia oraz zasobach potrzebnych do rozpoczęcia produkcji.
Karty o wymiarach 58x88mm
300 kart akcji
Karty akcji to najważniejszy element pozwalający na zastosowanie wybranej taktyki podczas rozgrywania misji. Karty te pozwalają również reagować na poczynania przeciwnika oraz wzmacniać działania akcji. Każdy bohater posiada swoją unikatową talię 60 kart - 25 kart początkowych oraz po 7 na każdy kolejny poziom rozwoju.
Karty o wymiarach 58x88mm
138 żetonów i kart ekwipunku
W grze występuje ogromna różnorodność ekwipunku, prostych pistoletów i noży, miotaczy ognia, karabinów snajperskich, stymulantów, pułapek, granatów, pancerzy i elementów stroju. Całości dopełniają wszczepy takie jak kieszeń podskórna, elektrody domózgowe, implanty oczodołowy czy bioostrza.
Ponad 250 znaczników
Poza wyżej wymienionymi elementami w grze znaleźć możemy ponad 250 różnorodnych znaczników: znacznik pierwszego gracza, żetony ogniw paliwowych, ukrycia, doświadczenia, obrażeń, czasu, produkcji, morale, zatrucia, poziomu, zdrowia, wydarzeń czasowych, rozbudowy bazy, fabularne, modułów, żywności, przeładowania, znalezisk, terenu oraz znacznik przyjaciela Tyki.
5 kości
W pudełku znajdziecie 5 grawerowanych czerwonych kości, które posiadają klimatyczne symbole pocisków.
Instrukcja, księga misji, karty zapisu i karty pomocy
32-stronicowa instrukcja przedstawia wszystkie zasady oraz w pełni wyjaśnia wszelkie wątpliwości dotyczące rozgrywki. Księga misji zawiera prawie 50 unikalnych misji, które będą mogli wykonywać bohaterowie. Dodatkowo w grze znajdują się 4 karty pomocy oraz 10 kart zapisu, dzięki którym możliwe będzie zapisanie stanu gry i szybki powrót do wcześniej rozpoczętej kampanii.
Etui na pudełko
Każde pudełko z grą zamówioną podczas kampanii na Zagramwto oraz Kickstarterze zostanie zapakowane w ekskluzywne etui (box sleeve) z grafiką przedstawiającą New Jensen.
1-4
Liczba graczy14+
Wiek graczy25h
Czas rozgrywkiRok 2111. Nowe źródła zasilania pozwoliły na urzeczywistnienie wielu marzeń możnych tego świata, a przede wszystkim stworzenie maszyn, które stały się praktycznie samowystarczalne i mogły skutecznie zastąpić ludzi przy wielu pracach. Obdarzone zaawansowaną sztuczną inteligencją, były kontrolowane dzięki specjalnym centrom sterującym i systemom bezpieczeństwa. Służyły w każdej dziedzinie gospodarki, zastępując rolników, robotników, lekarzy, eliminując prawie całkowicie potrzebę istnienia tradycyjnych armii czy służb bezpieczeństwa.
Ale nawet z ich pomocą ludzkość nie była w stanie skutecznie przygotować się na nadejście kataklizmu. W Ziemię uderzył meteoryt o wielkości niespotykanej w historii naszej planety.
Uderzenie wywołało katastrofalne skutki - nagła fala ogromnego gorąca dotarła do najdalszych zakątków globu, jednocześnie gigantyczne tsunami zalało niezmierzone połacie lądu niszcząc wszystko co napotkało na swej drodze. Wybuchały pożary obejmujące terytoria całych państw. Potężne trzęsienia ziemi kruszyły łańcuchy górskie i wypiętrzały nowe wyspy.
Pył i sadza powstałe podczas Uderzenia przesłoniły słońce.
Zapadła ciemność.
Wraz z ciemnością klimat uległ nagłemu ochłodzeniu. Rośliny i zwierzęta, które przetrwały do tego momentu, powoli zaczęły wymierać, a lądy zamieniły się w pustynie.
Po wielu latach trwania Długiej Nocy, promienie słońca zaczęły z powrotem przebijać się na powierzchnię naszej planety.
Duszące pyły, gazy i sadze ustąpiły na tyle, że pozostałe przy życiu grupy ludzi odważyły się opuścić schrony. Maszyny myślące, masowo budowane przed Uderzeniem, uwolnione z krępujących systemów zarządzania, jako jedyne na powierzchni przetrwały skutki kataklizmu. Teraz, korzystając ze swojej nieludzkiej inteligencji, stanowią śmiertelne zagrożenie dla swych dawnych panów. Zamieszkują opuszczone budowle, zrujnowane fabryki, zacienione kratery, walczą pomiędzy sobą lub polują na pozostałości żywych organizmów. Łączą się w watahy lub samotnie czają się w ciemności.
Wśród ocalonych ludzi pojawiają się grupy łowców nagród, które krążą pomiędzy ludzkimi osiedlami i gotowe są niszczyć najniebezpieczniejsze osobniki spośród maszyn. Korzystają z technologii odnalezionych pośród resztek cywilizacji lub zgromadzonych w schronach podczas Długiej Nocy. Ale przede wszystkim szabrują na niszczonych przez siebie maszynach, które są prawdziwą skarbnicą technologii sprzed Uderzenia.
Mamy rok 2114. Nastał okres, przez kronikarzy nazywany Nową Krucjatą. Nastał czas Łowców!
Dla Waszej grupy łowców najważniejszym miejscem będzie baza, to w niej możecie znaleźć chwilę wytchnienia, odłożyć do magazynu zbędny sprzęt lub wyprodukować nowe zabójcze bronie używając karty dokumentacji technicznej.
W bazie znajdziecie Warsztat, Kuźnię, Rusznikarza, Wytwórnię pancerzy oraz Laboratorium. Każde z tych pomieszczeń posiada 3 poziomy rozbudowy.
Wasza drużyna na początku kampanii stanowi grupę żółtodziobów, która co prawda w okolicy jest już znana ze swojego profesjonalizmu, ale w rzeczywistości całe wasze doświadczenie stanowi eksterminacja watah zmutowanych szczurów i dobicie kilku uszkodzonych maszyn.
Podczas gry będziecie mogli rozwijać swoich bohaterów wydając punkty doświadczenia. Nowy poziom postaci oznacza wzrost liczby punktów zdrowia oraz możliwość wzbogacenia swojej unikalnej talii kart akcji. Pamiętajcie aby wybierać je rozważnie, ponieważ na każdym poziomie z dostępnych 7 możecie zdecydować się jedynie na 4, pozostałe 3 odrzucając bezpowrotnie.
Kluczowy elementem potrzebnym do przetrwania w tym brutalnym świecie jest ekwipunek. Nawet najzwinniejszy i najsilniejszy łowca pozbawiony odpowiedniego pancerza może paść łatwym łupem swojej niedoszłej zwierzyny.
Wybierajcie ekwipunek najlepiej pasujący do nadchodzącej misji, warunków pogodowych i spodziewanych przeciwników. Wypełnijcie plecaki granatami lub zastawiajcie zabójcze pułapki. Nie zapomnijcie też o broni, która może zostać wzbogacona o specjalistyczne akcesoria. Załóżcie pancerz i inne elementy stroju aby przetrwać w bezlitosnym otoczeniu.
Sercem części fabularnej gry są karty wydarzeń. Dzięki nim zanurzycie się w wielowątkowej fabule i będziecie wypełniać różnorodne zlecenia. Wiele kart umożliwi Wam podejmowanie decyzji, dzięki czemu każda rozgrywka będzie niepowtarzalnym doświadczeniem. Podczas jednokrotnego przejścia całej kampanii rozegracie około 50% dostępnych misji oraz odkryjecie około 30% dostępnych kart drogi i miasta.
Każda misja to zupełnie nowe wyzwanie. Na swojej drodze możecie napotkać śmiercionośne maszyny, zmutowane zwierzęta lub bezlitosnych bandytów. Jednak nie wszystkie misje są związane z walką. Czasem otrzymacie zlecenie na dostarczenie specjalistycznego sprzętu lub pomoc w naprawieniu pojazdu.
Podczas misji każde z Was dysponować będzie unikalnym zestawem kart akcji, kart reakcji i kart wzmacniających.
Któż jednak chciałby się narażać, bez otrzymania odpowiedniej nagrody? Czekają na was punkty doświadczenia, nowe elementy ekwipunku, ogniwa paliwowe lub dokumentacja techniczna. Ponadto możecie szabrować na pokonanych maszynach zdobywając moduły sprzętu, które posłużą do budowy ekwipunku w bazie lub do wymiany na inne towary.
Poza głównym wątkiem kampanii, przeżyjecie wiele innych przygód i niespodziewanych wydarzeń, dociąganych losowo podczas przemieszczania się pomiędzy lokacjami. Karty miasta i drogi posiadają teksty na obydwóch stronach, dzięki czemu każda z nich pozwala na podjęcie wyboru wpływającego na dalsze losy bohaterów.
Gra pełna jest nastrojowo zilustrowanych lokacji, które pozwolą Wam wczuć się w klimat postapokaliptycznego świata łowców. Każde nowe miejsce to nowe możliwości - możecie ruszyć na zakupy ekwipunku, pozbyć się zbędnego sprzętu, poszukać potrzebnej dokumentacji technicznej lub wyleczyć się z ran odniesionych we wcześniejszych potyczkach.
Odkrywajcie kilkadziesiąt lokacji dostępnych w grze - place targowe, podłe speluny, mroczne zaułki, ruiny, porzucone wraki, podziemne labirynty i opuszczone fabryki.
Wśród 54 szczegółowych figurek znajdziecie zarówno ogromne maszyny (największa z nich przekracza 50mm wysokości) jak i mniejsze modele takie jak szczury lub mechaniczne psy. Poniżej możecie zobaczyć schemat ze skalą wybranych figurek - standardowe postacie ludzkie posiadają wysokość około 32mm.
W grze wcielicie się w grupę łowców maszyn, która zostaje wynajęta przez lokalnego przywódcę. Pierwsze akapity Księgi Misji wprowadzą Was w szczegóły głównego zadania i klimat otaczającego świata. Cała rozgrywka składa się z jednej długiej kampanii, podczas której poza kartami fabularnymi gracze rozgrywać będą taktyczne misje. Walczcie wśród chaosu postapokaliptycznego świata, zawierajcie krótkotrwałe sojusze z najważniejszymi ludźmi wśród ocalonych i twórzcie zabójcze kombinacje broni i akcesoriów. To wszystko w brudnym i mrocznym uniwersum niewybaczającym najmniejszej słabości.
Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.
Sugerowana cena detaliczna gry Łowcy A. D. 2114 to 499,00 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 200,00 zł
Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.
W projekcie zaplanowanych jest 4 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Łowcy A. D. 2114.
Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.
Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.
Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.
Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.
Dostępność poniższych nagród się zakończyła.
1. Egzemplarz gry Łowcy A. D. 2114
2. Dwie figurki łowców dostępne tylko na Zagramwto i Kickstarterze.
3. Wszystkie odblokowane cele kampanii.
4. Etui na pudełko dostępne tylko na Zagramwto i Kickstarterze.
5. Twoje imię/nick zostanie wydrukowane na bocznej stronie pudełka (widocznej po zdjęciu wieka). EDIT: imię i nazwisko - samo imię nie miałoby sensu :)
21
Wsparć09.2019
Data dostawy1. Egzemplarz gry Łowcy A. D. 2114
2. Dwie figurki łowców dostępne tylko na Zagramwto i Kickstarterze.
3. Wszystkie odblokowane cele kampanii.
4. Etui na pudełko dostępne tylko na Zagramwto i Kickstarterze.
5. Twoje imię/nick zostanie wydrukowane na bocznej stronie pudełka (widocznej po zdjęciu wieka). EDIT: imię i nazwisko - samo imię nie miałoby sensu :)
26
Wsparć09.2019
Data dostawy26.04.2019 23:55
Dostępna do1. Egzemplarz gry Łowcy A. D. 2114
2. Dwie figurki łowców dostępne tylko na Zagramwto i Kickstarterze.
3. Wszystkie odblokowane cele kampanii.
4. Etui na pudełko dostępne tylko na Zagramwto i Kickstarterze.
5. Twoje imię/nick zostanie wydrukowane na bocznej stronie pudełka (widocznej po zdjęciu wieka). EDIT: imię i nazwisko - samo imię nie miałoby sensu :)
247
Wsparć09.2019
Data dostawy19.04.2019 23:55
Dostępna do- Nowe górnicze miasteczko New Hunstsville
- 55 kart lokacji, wydarzeń, zleceń, drogi i miasta.
- 4 nowe misje (edit: po ostatecznym opracowaniu dodatku, znalazło się w nim 5 zleceń i 3 misje - przepraszamy za zmianę)
138
Wsparć09.2019
Data dostawyAlbum z ilustracjami z gry oraz niepublikowanymi grafikami i szkicami. Wzbogacony o krótkie opisy najważniejszych miejsc ze świata Łowców oraz bohaterów. Ta nagroda nie łączy się z samą rozgrywką, jest przeznaczona dla osób, które chciałyby obejrzeć wszystkie najlepsze ilustracje w dużym formacie lub lepiej poznać wykreowany świat. Album posiada 64 strony formatu A4 w twardej oprawie.
12
Wsparć09.2019
Data dostawyDodatkowy zestaw pięciu grawerowanych kości.
Jeżeli nie lubicie dzielić się kośćmi z przyjaciółmi, to jest idealny zestaw dla Was. Już nigdy nikt nie zabierze Waszych szczęśliwych kości!
90
Wsparć09.2019
Data dostawyDodatkowy zestaw czterech grawerowanych kości obrony.
Jeżeli nie lubicie dzielić się kośćmi z przyjaciółmi, to jest idealny zestaw dla Was. Już nigdy nikt nie zabierze Waszych szczęśliwych kości!
73
Wsparć09.2019
Data dostawyLimitowana figurka łowczyni - dostępna tylko na Zagramwto i Kickstarterze!
Jest to promocja powiązana z nadchodzącą grą Rycerze Pustkowi 2 edycja (postać pochodzi ze świata RP), ale wykorzystywać ją do gry będziemy w Łowcach. Więcej szczegółów dotyczących Rycerzy Pustkowi znajdziesz na stronie internetowej Galakta Games.
152
Wsparć09.2019
Data dostawyChciałbyś wzbogacić swoją kolekcję o dodatkowy zestaw 55 figurek (identycznych z tymi znajdującymi się w grze)? A może nie jesteś graczem, ale marzysz o posiadaniu modeli z gry? To jest właśnie zestaw dla Ciebie, żadnego papieru i tektury, tylko plastik!
11
Wsparć09.2019
Data dostawyZestaw 5 niezwykłych rzeźbionych kości - prawdziwa gratka dla fanów postapo oraz kolekcjonerów.
61
Wsparć09.2019
Data dostawyZestaw obejmuje 800 koszulek na karty. 400 koszulek 120x70mm standard + 400 koszulek 88x58mm premium.
33
Wsparć09.2019
Data dostawyZestaw obejmuje 800 koszulek na karty. 400 koszulek 120x70mm + 400 koszulek 88x58mm.
8
Wsparć09.2019
Data dostawy
Komentarze wspierających
W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.
Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Łowcy A. D. 2114.
Cześć, W misji Q43 za nagrodę jest 10 doświadczenia oraz "nagrodę za wykonanie zlecenia" przy czym na karcie 557 (która nas skierowała na Q43) nie ma żadnej nagrody. Czyli za ten cały trud dostajemy tylko 10 doświadczenia czy czegoś nie widzimy?
Cześć, nagroda podana jest zawsze na pierwszej karcie z opisem zlecenia, czyli w tym przypadku na karcie 570 (4 moduły dla każdego bohatera). Pozdrawiam!
Cześć wszystkim, info o nowej kampanii w aktualnościach: https://zagramw.to/lowcy-a-d-2114/aktualnosc/555
Widzę że na KS kampania. Będzie tutaj czy tylko tam? A jak z pełną polską wersją? Będzie? Pozdrawiam
Dołączam się do pytania :) Gra bardzo mi się podoba i chętnie zakupię dodatki.
Z kampanii na KS odpowiedź. "There will be a different campaign for Polish version of the expansions on Zagramw.to/Wspieram.to. So I hope we'll have everything in Polish in the future." Znaczy czekać trzeba. :-)
Ok, dzięki za info. Też tam patrzyłem, ale za dużo komentarzy żeby za nimi nadążać i nie widziałem tej odpowiedzi :D
Cześć, jest dokładnie tak jak napisał Gabobart - będzie osobna kampania na polską edycję, także mam nadzieję, że uda się ufundować wszystkie nowe rzeczy i zrobić dodruk starszych.
Czekam z niecierpliwościa na dodatki w wersji PL i trzymam kciuki za jak największy sukces angielskiej kampani.
Niedawno zaczęliśmy grać i jesteśmy zachwyceni. Szkoda, że mamy aktualnie mało czasu. Mam jedno pytanie dotyczące zagrywania kart akcji, mianowicie startuje z 5 kartami na ręce i chciałbym wiedzieć czy mogę zagrać dwie karty akcji obydwie wzmocnione z pozostałych kart oraz jeszcze piąta kartę jako reakcje w jednej turze? Pozdrawiam.
Cześć, każdy bohater może zagrać dwie Akcje z ręki, 2 Wzmocnienia i 5 jako Reakcję w jednej turze, o ile ma odpowiednie rodzaje kart do dyspozycji.
Hej, wraz ze znajomymi mamy za sobą dwie rozgrywki, ilość elementów jest ogromna. ALE nasunęły się nam dwa pytania i dwie uwagi. Pierwsze: czy Perswazja jest potrzebna do czegokolwiek innego niż rozdzielania łupów (nie mamy z tym problemu wszyscy się dogadujemy)? Jak na razie nie ma z niej użytku i nie wiadomo po co to rozwijać. Drugie pytanie, czy jest szansa na udostępnienie plików do druku kart z błędnie wydrukowanymi treściami? Wolałbym wydrukować właściwe i nie przejmować się erratą ;) Podczas gry denerwuje brak rosnącego/malejącego wykładania kart, najpierw wyłóż numer niski, później wysoki, po czym znowu niski. Czas na uwagi. Same zadania/spotkania nie dają wyboru, wybierasz w ciemno i nie można uniknąć konsekwencji np.: poprzez test Siły/Perswazji itp. Dotychczasowe wybory nagradzały podejście z pozycji siły i targowania się - wtedy dostawaliśmy więcej ogniw, opcja mniej agresywna powinna dawać np.: Morale. Na tym etapie grania widać, że jest potencjał ale kolega grający medykiem przez większość czasu nic nie robi :(
A nie ma nic do roboty bo ma za mało ataków dystansowych i kart wspierajacych.
Perswazja jest jak najbardziej przydatna - można trafić na karty wydarzeń, na kótrych poziom perswazji będzie kluczowy do odniesienia sukcesu. Dodatkowo w walce z niektórymi wrogami perswazja również jest bardzo przydatna. Poprawione karty można znaleźć tutaj: https://www.dropbox.com/s/uy0mbrl15ky21ub/errata%20-%20poprawione%20karty%20A4.jpg?dl=0
Co do Medyka - w grach testowych jego umiejętności były często niezbędne, aby w bardziej zaawansowanych misjach ratować wszystkich pozostałych z opresji. Także głowa do góry, myślę że kolega poczuje się jeszcze potrzebny Waszej ekipie :)
Cześć Świetnie że planowane są jakieś dodatki ;) a czy byłaby szansa na jakis Organizer / Etui do kart w motywie łowców ??? Chętnie bym coś takiego dokupił ;)
Hej, na razie nic takiego nie planujemy, ale nie mówimy nie temu pomysłowi w przyszłości.
Cześć. Kiedy można spodziewać się erraty 2.0? Przyznaję, że nie rozpocząłem jeszcze rozgrywki, bo obawiam się, że jakiś błąd w oznaczeniu karty może uniemożliwić ukończenie kampanii (przykład z komentarzy pod ostatnią aktualizacją, gdzie odnośnik na karcie 014 powinien prowadzić do karty 015 zamiast 006). A tu już czytam, że powoli tworzą się dodatki... Czy ktoś ukończył już kampanię, ewentualnie może potwierdzić, że nie ma jakichś poważniejszych błędów uniemożliwiających jej ukończenie?
Cześc, errata 2.0 gotowa, dziś wrzucimy.
Hej. macie w planach jakieś dodatki? ;)
Hej, nawet już powolutku coś się tworzy :) A przeszedłeś już główną grę?
Cześć, Jest gdzieś może dostępna najnowsza wersja instrukcji do gry w formacie pdf? Pytam, bo chciałbym podesłać linka znajomym przed sesją w Łowców, aby mogli się z nią zapoznać i być gotowi do gry.
Cześć, proszę bardzo: https://www.dropbox.com/s/4f6vbjcw6q6nd7x/rulebook_pl_print.pdf?dl=0
Super. Bardzo dziękuję.
Cześć, Jakie koszulki kupić na karty akcji? 57,5 x 89 będą ok, czy muszę szukać konkretnie 58x88? Takie znalazłem tylko od Sloyca. Pozdrawiam
Cześć, rebele 57,5x89 wchodzą bardzo dobrze, przynajmniej ta partia, którą mieliśmy.