Ekonomiczna gra karciana
Przenieście się do drugiej połowy XX wieku. Załóżcie ogrodniczki, wciągnijcie kalosze i ruszajcie na pola! W grze Pola Zieleni poczujecie ciężar pracy farmera na własnej skórze. Będziecie rozwijać swe włości, orać pola, inwestować w zwierzęta hodowlane i w ten sposób skręcać prężnie działający silnik ekonomiczny, który dowiezie Was do zwycięstwa.
Pola Zieleni to dopracowana w każdym szczególe mechanika,
którą wspierają różnorodne i wspaniale wykonane elementy gry.
33 Karty: Pole
Karty Pól pozwalają przede wszystkim na zdobycie żywności potrzebnej do utrzymania swojego inwentarza oraz do zdobywania pieniędzy na dalszy rozwój swojej farmy.
33 Karty: Inwentarz
Dzięki lokacjom Inwentarza gracze zdobywają pieniądze. Karty inwentarza pozwalają także na otrzymywanie korzyści z efektów kart Konstrukcji.
33 Karty: Konstrukcja
Dzięki kartom Konstrukcji będziecie mogli rozbudować swoją farmę o nowe lokacje dające głównie punkty zwycięstwa.
33 Karty: Budynek
Budynki to lokacje z efektem działania na koniec gry. Dają przede wszystkim dodatkowe punkty zwycięstwa i wpływają na działanie innych posiadanych przez gracza lokacji.
20 Kart: Wieża Ciśnień
Wieże Ciśnień to lokacje, dzięki którym będziecie mogli magazynować wodę niezbędną do utrzymywania swoich pól na farmie.
14 Kart: Silos
Silosy to nic innego jak magazyny żywności. Im więcej ich posiadasz na swojej farmie, tym większą masz możliwość jej rozbudowy.
30 Żetonów Sprzętu
Żetony sprzętu pozwalają rozbudować daną lokację. Dzięki temu rozbudowana lokacja będzie posiadała dodatkowe efekty jak np. możliwość dalszego nawadniania pól lub możliwość magazynowania większej ilości żywności.
61 żetonów Monet
Monety są najważniejszym zasobem w grze. Używając ich możesz kupować nowe budynki, pola i konstrukcje, dzięki czemu twoja farma będzie mogła się rozrastać.
20 żetonów Punktów Zwycięstwa
Dzięki nim oznaczysz swój aktualny stan punktów zwycięstwa. Na końcu rozgrywki gracz, który posiada ich najwięcej zostaje zwycięzcą gry.
40 drewnianych znaczników Żywności
Żywność to jeden z najważniejszych elementów w całej grze. Dzięki jedzeniu możesz wykarmić i utrzymać swój żywy inwentarz, a także rozbudowywać swoją farmę. Dzięki żywności możesz również zdobywać pieniądze, sprzedając ją na targu.
30 drewnianych znaczników Wody
Drewniane znaczniki wody służą głównie do nawadniania swoich pól uprawnych. Są ważnym elementem w rozgrywce, dlatego mądrze planuj ich wykorzystanie na swojej farmie.
4 znaczniki Rodzaju Kart
Dzięki tym znacznikom łatwiejsze będzie rozmieszczenie poszczególnych stosów rodzajów lokacji na początku gry.
Znacznik Pierwszego Gracza
Znacznik pierwszego gracza przekazywany jest na początku każdej nowej rundy zgodnie z kierunkiem przypisanym do najbliższej rozgrywanej rundy.
Znacznik i żeton aktualnej Rundy
Znacznik aktualnie rozgrywanej rundy gry. W każdym roku (rundzie) zmienia się kierunek draftu kart o czym przypominają strzałki wokół numeru danej rundy.
Rundy oznaczamy żetonem z grafiką traktora.
Notes Punktacji
Służy do zapisywania wszystkich zdobytych punktów podczas rozgrywki.
10 Kart Pomocy Graczy
Karty przydatne w początkowych rozgrywkach. Pokazują w jaki sposób należy dobierać karty w danych rundach gry i z jakich konkretnych stosów. Przypominają również podstawowe zasady rozgrywki oraz możliwości punktacji w czasie gry.
12 Kart: Pole
Karty Pól pozwalają przede wszystkim na zdobycie żywności potrzebnej do utrzymania swojego inwentarza oraz do zdobywania pieniędzy na dalszy rozwój swojej farmy.
12 Kart: Inwentarz
Dzięki lokacjom Inwentarza gracze zdobywają pieniądze. Karty inwentarza pozwalają także na otrzymywanie korzyści z efektów kart Konstrukcji.
12 Kart: Konstrukcja
Dzięki kartom Konstrukcji będziecie mogli rozbudować swoją farmę o nowe lokacje dające głównie punkty zwycięstwa.
12 Kart: Budynek
Budynki to lokacje z efektem działania na koniec gry. Dają przede wszystkim dodatkowe punkty zwycięstwa i wpływają na działanie innych posiadanych przez gracza lokacji.
5 Kart: Główna Wieża Ciśnień
Główne Wieże Ciśnień to startowe karty każdego gracza. Działają w taki sam sposób jak podstawowe Wieże Ciśnień. Dzięki nim będziecie mogli magazynować wodę niezbędną do utrzymywania swoich pól na farmie.
5 Kart: Główny Silos
Główne Silosy to startowe karty każdego gracza. Działają w taki sam sposób jak podstawowe Silosy. Służą do magazynowania zdobytej podczas rozgrywki żywności.
12 Kart: Nagrody
Nagrody to nowe elementy pojawiające się w grze. Pozwalają zdobyć dodatkowe punkty na koniec rozgrywki, gdy spełni się wskazane na nich zadanie.
8 Plansz Atrakcji
Plansze atrakcji urozmaicają samą rozgrywkę. Każdy z graczy będzie teraz mógł wziąć udział w różnych zabawach i konkursach podczas trwania gry i zdobyć cenne nagrody.
15 Drewnianych Znaczników Traktorów
Drewniane znaczniki traktorów w 5-ciu różnych kolorach graczy do zaznaczania swojej aktualnej pozycji na planszach atrakcji.
4 Żetony Sprzętu
Żetony sprzętu pozwalają rozbudować daną lokację. Dzięki temu rozbudowana lokacja będzie posiadała dodatkowe efekty jak np. możliwość dalszego nawadniania pól lub możliwość magazynowania większej ilości żywności.
Dodatkowe znaczniki i Monety
Dodatkowe znaczniki żywności, wody oraz punkty zwycięstwa i monety, które dokładasz do zasobów ogólnych tych samych elementów z podstawowej zawartości gry.
Nowy Notes Punktacji
Służy do zapisywania wszystkich zdobytych punktów podczas rozgrywki.
Dzięki Waszemu wsparciu gra została wzbogacona o dodatkowe elementy.
Dziękujemy za Wasze zaangażowanie!3 dodatkowe karty: Pole - Czosnek
3 dodatkowe karty: Inwentarz - Króliki
3 dodatkowe karty: Budynek - Targ
3 dodatkowe karty: Pole - Truskawki
3 dodatkowe karty: Inwentarz - Psy
3 dodatkowe karty: Konstrukcja - Pasieka
3 dodatkowe karty: Budynek - Magazyn Sprzętu
3 dodatkowe karty: Kręgi w zbożu
3 dodatkowe karty: Zaawansowana Wieża Ciśnień
2-4 (1-5 z dodatkiem)
Liczba graczy12+
Wiek graczy45-60 min
Czas rozgrywkiW grze Pola Zieleni poczujecie ciężar pracy farmera na własnej skórze. Będziecie rozwijać swe włości, orać pola, inwestować w zwierzęta hodowlane i w ten sposób skręcać prężnie działający silnik ekonomiczny, który dowiezie Was do zwycięstwa. Gra rozgrywana jest na przestrzeni czterech rund. Gracze dokładają wydraftowane karty do swoich nieustająco rosnących farm. Pod koniec roku następuje sezon zbiorów, kiedy to należy podlać uprawy, wykarmić inwentarz i opłacić koszt utrzymania budynków. Im lepiej poradzimy sobie z tymi zadaniami, tym więcej zasobów otrzymamy do dyspozycji na kolejne rundy.
W końcu, różnymi metodami, przekonwertujemy zgromadzone dobra w punkty zwycięstwa. Najlepszy gospodarz zostaje zwycięzcą!
W grze występują cztery typy kart, które układa się w zakryte stosy. Dobierać je będziesz w ciemno. Decydować będziesz więc o typie karty, ale nie będziesz wiedział co dokładnie wybierasz. Pozostałe dwa rodzaje kart, to zbiorniki z wodą i silosy, budowle, które będziesz stawiał świadomie podczas rundy. Są one niezbędne do rozwoju gospodarstwa, więc tutaj nie można tego powierzyć losowi. Zielone karty to różnego rodzaju pola ze zbożem, grządki z warzywami lub sady. To one są głównym dostarczycielem pożywienia. Żółte zabudowania, to wszelkiego rodzaju konstrukcje (kurniki, spryskiwacze, szklarnie itp.), które mają wspomóc naszą działalność rolniczą i zwiększyć jej efektywność pozwalając zdobywać nam punkty, wodę lub inne korzyści. Na czerwonych kartach inwentarza znajdziemy zgodnie z nazwą różne rodzaje zwierząt, które można spotkać na wsi. Od kur i gęsi, poprzez indyki, kozy, owce, a na krowach i koniach skończywszy. Ostatnia grupa kart to fioletowe katy budynków. Są one drogie, ale bez nich nie zdobędziesz dużej liczby punktów, bo do tego one właśnie służą. Bogaty rolnik musi mieć gdzie mieszkać, trzymać swój sprzęt i plony, które z kolei trzeba gdzieś przetworzyć.
Zaczynasz rozgrywkę z jednym Silosem i jedną Wieżą Ciśnień. Nie jest to zbyt dużo, ale już w pierwszej rundzie Twoja farma rozbuduje się o kilka lokacji. Na początku rundy każdy z graczy dobiera na rękę 6 kart w przynajmniej 3 kolorach kart, a następnie wybiera jedną z nich do zagrania resztę przekazując kolejnemu graczowi. Kierunek przekazywania kart określa Tor rundy, co drugą rundę w lewo, co drugą w prawo. Wybrane karty odkrywacie jednocześnie, wykonujecie związaną z nią akcję i ponownie wybieracie kartę, przekazujecie, wykładacie i tak do momentu, w którym skończą się wam one na ręku i tym samym zakończy się runda/rok. Karty możesz zagrywać na dwa sposoby: budując lokacje lub sprzedając je na targowisku. Zagrywając kartę na swoją farmę musi ona przylegać jedną ścianką do już istniejącej innej karty (nad kartą, pod kartą lub obu stron karty) w zależności od twojej decyzji. Zagrywana karta ma swój koszt, który musisz opłacić w momencie jej zagrania. Pamiętaj jednak, że lokacje z Wieżą Ciśnień mają zasięg tylko 2, więc będziesz musiał co jakiś czas również taką kupić i zainstalować ją na swojej farmie. Jeśli nie masz wystarczająco środków aby zapłacić za wystawienie karty możesz udać się na targ i ją sprzedać, przy okazji sprzedając również zboże. Pozwala to na pozyskanie środków pod kolejne inwestycje w twoim gospodarstwie.
Na końcu każdej rundy nadchodzą żniwa. Jest to podsumowanie pracy, którą włożyłeś w swoje gospodarstwo. To czas nie tylko zbioru różnego rodzaju plonów, ale również podliczeń i wyciągania wniosków, czy podjęte decyzje były słuszne i opłacalne. Karty, które będziesz brał w tej fazie pod uwagę są czytelnie oznaczone i opisane, więc nie będzie problemu z ich rozpatrzeniem i wypełnieniem warunków aktywacji. Na karcie zobaczysz co musisz włożyć (pieniądze, zboże, woda – pamiętaj o zasadzie maksymalnej odległości!), żeby coś zyskać. W dodatku z dobrami, które dostaniesz w zamian też nie jest tak kolorowo, bo nadwyżki wody i zboża przepadają. Jeśli sobie wszystkiego dobrze nie wyliczysz i wymienione dobra przepadną, to możesz być zły tylko na siebie i swoją nieprzemyślaną gospodarkę zasobami. Niespełnienie warunków (kosztów) kart rozpatrywanych podczas żniw, skutkuje ich dezaktywacją. Takie budynki/lokacje nie będą brane pod uwagę podczas dalszej gry oraz na jej zakończenie. Jednak odrzucając kartę z ręki, płacąc jedną monetę możesz jej ponownie używać i cieszyć się z jej zdolności. Wprawdzie tracisz turę i zasoby, ale czasem warto naprawić swoje błędy i ponieść koszty, żeby na końcu zarobić dużo więcej.
Czym byłoby porządne gospodarstwo bez sprzętu rolniczego? W „Polach Zieleni” może nie jest to aż tak mocno zaakcentowane, ale to wyposażenie tutaj jest i oferują je niektóre lokacje (wynik działania zdolności karty). Podczas jego wyboru możesz nie tylko trochę pogrymasić i wybrać jeden z trzech wylosowanych sprzętów, ale również nie od razu go wykorzystać. Jest to szczególnie ważne nie tylko z powodu punktów na koniec gry za niewykorzystane usprawnienia, ale również z powodów czysto praktycznych, ponieważ na jednej karcie nie może znajdować się więcej, niż dwa różne sprzęty, a ty w danym momencie możesz nie mieć odpowiedniej karty na jego wyłożenie (sprzęty są przypisane do określonych typów kart i faz gry).
Po czterech latach ciężkiej pracy, owocnych żniwach, nastąpi koniec gry i ostateczne podliczanie punktów. Dodajemy punkty zebrane podczas gry, z wybudowanych budynków, z wyposażenia, zarówno wykorzystanego, jak i niewykorzystanego, za zebrane monety (1 pkt. za 3), zboże (2 pkt. za 2), puste zbiorniki z wodą (w cenie jest dobre wyszacowanie zapotrzebowania na wodę) oraz te, które zarobimy ze specjalnych lokacji punktujących właśnie na koniec gry, po spełnieniu określonych warunków. Jak widzisz, źródeł zdobywania punktów jest tu dosyć sporo. Zwycięzcą zostaje gracz, który zdobył największą łączną liczbę punktów.
Grand Fair to rozszerzenie do gry Pola Zieleni. Wprowadza on dodatkowe atrakcje, które pozwalają graczom rozgrywać grę na wiele nowych i ekscytujących sposobów! Zawiera również dodatkowe lokalizacje, cele, komponenty dla piątego gracza oraz zasady i materiały do gry solo. Odwiedź dożynki, ciesz się ich atrakcjami i doświadczaj życia farmera w pełni! Oto kilka nowości jakie znajdziecie w tym dodatku:
ATRAKCJE
Atrakcje są przedstawione w postaci kwadratowych plansz, które są losowane na początku każdej gry i umieszczane na stole, obok graczy. Każda z nich przedstawia wydarzenie na targach, który może zainteresować graczy podczas gry. Gracze posiadają swoje własne znaczniki (drewniane traktory), które wykorzystują podczas udziału w danej atrakcji, ale każda z atrakcji wykorzystuje je w inny sposób. Niektóre oferują graczom mini-grę, w którą grają, rozwijając swoje farmy, inne oferują im więcej opcji podczas budowania lokalizacji, a niektóre dodają graczom nowe akcje.
NAGRODY
Coroczne dożynki oferują wiele konkursów dla lokalnych rolników! Udowodnij swoim kolegom, kto uprawiaj najsmaczniejsze warzywa, kto hoduje najzdrowsze zwierzęta i kto posiada najlepsze budynki! Wygrywaj konkursy i zgarniaj nagrody i prestiż.
Karty nagród są ujawniane na początku gry i określają cele dla wszystkich graczy takich. Możecie zatem wziąć udział w konkursach na "Największą ilość pól uprawnych" lub "Posiadanie największej ilości sprzętu". Pod koniec gry gracz, który najlepiej spełni swój cel, zyska dodatkowe punkty! Z 8 Konkursami zawartymi w tym dodatku, każda gra będzie inna, a każda decyzja, którą podejmiesz, będzie miała o wiele większe znaczenie!
WARIANT SOLO
Dodatek Grand Fair pozwala grać w Pola Zieleni jednemu graczowi! Teraz możesz doświadczyć wszystkiego, co gra ma do zaoferowania, nawet jeśli reszta Twojej grupy graczy jest niedostępna!
Korzystając z odpowiedniej sekcji na każdej karcie nagrody, ustawiasz serię konkretnych celów gry, którą musisz spełnić, aby wygrać. Następnie dobierasz karty w określony sposób, unikalny dla gry solowej i budujesz swoją farmę jak zwykle. Po 4 rundach sprawdzasz, czy osiągnąłeś wyznaczone cele i czy udało ci się osiągnąć minimalny wynik punktów (w zależności od poziomu trudności).
5 GRACZ
Na początku gry każdy z graczy dobiera 6 kart w minimum trzech kolorach. Następnie zachowuje jedną z nich do zagrania, a resztę przekazuje, w zależności od rundy, graczowi po lewej lub prawej. Następuje faza akcji (jest 6 takich faz - dla każdej z 6 kart w czasie jednej rundy), w której gracze rozbudowują swoje farmy. Można budować nowe lokacje, pójść na targ, a także przekształcić nieużytek w działającą lokację. Kiedy wszyscy gracze zagrają pierwszą kartę, z otrzymanych wcześniej od innego gracza kart wybierają znów jedną do zagrania, a resztę przekazują graczowi zgodnie z obowiązującym kierunkiem w danej rundzie. I znów gracze mogą wykonać jedną z powyższych akcji dla tej karty itd. aż wszystkie 6 kart zostanie rozegranych przez wszystkich graczy. Po fazie akcji następuje faza żniw, w której gracze muszą utrzymać wybudowane wcześniej lokacje i zebrać plony oraz inne nagrody ze swoich budynków i konstrukcji. Po tej fazie następuje koniec rundy i gracze przechodzą do kolejnej. Przesuwają znacznik rundy, otrzymują nowe surowce, którymi uzupełniają swoje wieże ciśnień i silosy i dobierają nowy zestaw kart na daną rundę. Po zakończeniu 4 rundy, po fazie żniw, wszyscy gracze podliczają swoje punkty zgromadzone w różny sposób podczas gry. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów na koniec gry zostaje zwycięzcą, a jego farma zyskuje miano najlepszej w całym regionie.
Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.
Sugerowana cena detaliczna gry Pola Zieleni to 169,00 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 40,00 zł
Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.
W projekcie zaplanowanych jest 15 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Pola Zieleni.
Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.
Dostępność poniższych nagród się zakończyła.
W zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Pola Zieleni" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Nagroda EARLY BIRD limitowana czasowo od startu kampanii 13.11.2018r godz. 10:00 do dnia 14.11.2018r. godz. 23:59
17
Wsparć04.2019
Data dostawy15.11.2018 08:40
Dostępna doW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Pola Zieleni" w polskiej wersji językowej
* Dodatek do gry "Grand Fair" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Nagroda EARLY BIRD limitowana czasowo od startu kampanii 13.11.2018r godz. 10:00 do dnia 14.11.2018r. godz. 23:59
9
Wsparć04.2019
Data dostawy15.11.2018 08:40
Dostępna doW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Pola Zieleni" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Cena regularna do końca trwania kampanii.
6
Wsparć04.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Pola Zieleni" w polskiej wersji językowej
* Dodatek do gry "Grand Fair" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Cena regularna do końca trwania kampanii.
0
Wsparć04.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* 5 dodatkowych kart - Nieużytek
* 8 dodatkowych żetonów Sprzętu
Powyższa zawartość jest nagrodą ekskluzywną, tzn. nie trafi do regularnej sprzedaży po zakończonej kampanii. Nagroda dostępna TYLKO w trakcie trwania kampanii.
133
Wsparć04.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* 8 dodatkowych kart minidodatku
* 1 kartę z zasadami
Powyższa zawartość jest nagrodą ekskluzywną, tzn. nie trafi do regularnej sprzedaży po zakończonej kampanii. Nagroda dostępna TYLKO w trakcie trwania kampanii.
162
Wsparć04.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* 17 dodatkowych kart
* 2 dodatkowe plansze Atrakcji
* Duży drewniany znacznik pierwszego gracza - Traktor
* instrukcję
Powyższa zawartość jest nagrodą ekskluzywną, tzn. nie trafi do regularnej sprzedaży po zakończonej kampanii. Nagroda dostępna TYLKO w trakcie trwania kampanii.
167
Wsparć04.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Pola Zieleni" w polskiej wersji językowej
* Dodatek do gry "Grand Fair" w polskiej wersji językowej
* BONUS: Gra planszowa "Gildie Londynu" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Bonusowa gra "Gildie Londynu" zostanie wysłana do Ciebie paczkomatem w grudniu 2018 jako prezent pod choinkę od naszego wydawnictwa.
190
Wsparć04.2019
Data dostawy10/200
Dostępnych nagródW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Pola Zieleni" w polskiej wersji językowej
* Dodatek do gry "Grand Fair" w polskiej wersji językowej
* BONUS: Gra karciana "Projekt Manhattan Reakcja Łańcuchowa" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Bonusowa gra "Projekt Manhattan Reakcja Łańcuchowa" zostanie wysłana do Ciebie paczkomatem w grudniu 2018 jako prezent pod choinkę od naszego wydawnictwa.
43
Wsparć04.2019
Data dostawy107/150
Dostępnych nagródW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Pola Zieleni" w polskiej wersji językowej
* Dodatek do gry "Grand Fair" w polskiej wersji językowej
* BONUS: Gra karciana "Gangsterzy" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Bonusowa gra "Gangsterzy" zostanie wysłana do Ciebie paczkomatem w grudniu 2018 jako prezent pod choinkę od naszego wydawnictwa.
12
Wsparć04.2019
Data dostawy38/50
Dostępnych nagródW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Zestaw 300 sztuk koszulek na wszystkie karty (podstawka + dodatek + cele) w rozmiarze 70x70 mm firmy SLOYCA o grubości 70 mikronów.
64
Wsparć04.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Klany Kaledonii" w polskiej wersji językowej + poprawiona instrukcja (wersja sklepowa bez odblokowanych celów kampanii)
Wysyłka paczkomatem GRATIS. Paczka zostanie wysłana do połowy grudnia 2018r.
7
Wsparć12.2018
Data dostawy23/30
Dostępnych nagródW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Gra "Gremlins, Inc." w polskiej wersji językowej (wersja sklepowa bez odblokowanych celów kampanii)
Dostawa paczkomatem GRATIS. Paczka zostanie wysłana do połowy grudnia 2018r.
4
Wsparć12.2018
Data dostawy26/30
Dostępnych nagród
Komentarze wspierających
W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.
Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Pola Zieleni.
Zapraszamy do najnowszej aktualizacji
Dzięki za wyjaśnienia ;) w sumie takich odpowiedz też się spodziewałem :) czy będą także podane odpowiedzi do pytań o Żetony Sprzętu ? Część jest raczej prosta, ale sądzę że jeżeli dacie oficjalną odpowiedz to rozwieję wszelkie wątpliwości
Przeklejam z aktualności, może tutaj dostanę odpowiedź Witam jestem po rozgrywce i nie do końca rozumiem niektóre sprzęty proszę o wyjaśnienie: 1. Nawóz - jeśli odrzucam ten sprzęt z pola na którym Go położyłem to dostaje jednorazowo 2 żywności i żeton oddaje do banku? 2. Zagroda - inwentarz tego samego rodzaju czyli biore pod uwagę np drób i moga to być rózne karty z drobiem czy konkretną kartę np gęsi i tylko same Gęsi mnie kosztują 1kasy mniej 3. Generator - płace podwójny koszt budynku czyli jesli budynek warty 6 kasy musze opłacic 12kasy i rozpatrzyc ponowny efekt punktowy na koniec? 4. Dozownik - podczas żniw wymianiam 2 zywnosci na 5 kasy i to wszystko jeden raz i żeton wyrzucam? 5. Duży zbiornik - jednorazowa kropelka na ta wieże ciśnien i zeton sprzetu odrzucam? 6. Przyczepa - napisane jest utrzymanie: otrzymujesz 1 żywnosci czyli jednorazowo dostaje zboże i odrzucam zeton czy dostaje go co żniwa? tak samo Kosze otrzymuje 2 kasy jednorazowo? Budynek "Kwatery Pracownicze" na koniec gry dostaje 1 kropelkę wody za każdy budynek na swojej farmie??? a na co woda na koniec gry jeśli punktują puste wieże ciśnień, tego budynku nikt nie zbudował bo albo my źle go interpretujemy albo jest bezużyteczny. (po przeczytanych komentarzach widze ze powinien być punkt zwycięstwa zamiast wody więc to się wyjaśniło) I jeszcze pytanie o wodę którą dostajemy po każdych żniwach rozumiem że dostajemy zawsze 2 kropelki bez względu na ilość wież ciśnień jakie posiadamy w swoim gospodarstwie oraz dodajemy ją do wież ciśnień wedle uznania.
A ja do tego dorzuce pytanie o karty dodatkowe "nieuzytek", do czego one tak wlasciwie sluza ?
Spróbuj walić do nich na FB... wątpię czy tu już odpiszą...
Czy Czacha Games przygotuje erratę wszystkich błędnych kart(chociaż do samodzielnego wydrukowania)?
No woreczek zdecydowanie zbyt ekonomiczny. Jak na taką porządną farmę to wstyd ;) Odnośnie budynku Kwatery pracownicze, w moim egzemplarzu gry błąd z wodą zamiast punktem jest tylko na jednej karcie z trzech. Niestety wyskoczył kolejny błąd. Karta Jęczmień - Za każdą Lokacje w zasięgu 2 która nie jest Polem Zbożem otrzymujesz 1 żywność. Powinno być - Za każdą Lokacje Pole w zasięgu 2 które nie jest Polem Zbożem otrzymujesz 1 żywność. Jeżeli byłoby tak jak na polskiej karcie to odpowiednie zbudowanie Jęczmienia dawałoby nawet 13 pożywienia za prawie darmowy koszt. Ogrywanie trwa:) Czas na wprowadzenie atrakcji!
Poza uwagami trevor_reznik mam jeszcze dwie: 1. Planszetki atrakcji mogłyby być z lepszego kartonu. 2. Woreczek na żetony sprzętu jest zdecydowanie za mały.
1. mogły by być, tylko czy nie zwiększyło by to zbytnio ceny 2. jak dla mnie jest w sam raz, bo i tak na czas gry żetony wyciągasz z worka.
Dziękuje za realizacje w idealnym terminie. Gramy już od wczoraj. Jest świetnie! Niestety wkradło się kilka błędów na kartach. 1. Budynek Kwatery pracownicze. Powinno być otrzymujesz 1 punkt a nie 1 wodę. Wody raczej się chcemy pozbyć na koniec gry. 2. Budynek Gospodarstwo. Powinno być ilość pustych pól a nie lokacji. Puste lokacje są trochę mylące, bo lokacje to raczej 'zbudowane karty'. Tym bardziej, że na karcie Inwentarz Krowy jest określenie puste pola. A chodzi o to samo. Na tą chwilę nie wiem czy jest coś jeszcze..
W sumie określenie pola także może wprowadzać zamieszanie, gdyż Pola to rodzaj kart. Najlepiej pasowałoby puste obszary w tym przypadku :)
Co się stało z gwarancją najniższej ceny? W sklepie widzę Pola Zieleni z dodatkiem za 191,67zł.
w jakim sklepie?
jedyny sklep, który ma Pola Zieleni na ten moment to aleplanszowki.pl - Pola Zieleni 139 pln + dodatek Dożynki 69 pln - mi to wychodzi 208 pln
aleplanszowki, z rabatami i kodem promocyjnym
nie mamy wpływu na indywidualne rabaty klientów - gwarancja najniższej ceny w kampanii dotyczy ceny za którą sklep nie może niżej wystawić u siebie w ofercie i ta cena w aleplanszowkach nie jest niższa od 199 pln, czyli ceny z EB w kampanii.
Ktoś wie gdzie kupić koszulki sloyca 70x70? w google pusto...
Doszło :) Ale w odstawce brak jakichkolwiek znaczników wody i żywności... Piszę maila.
doślemy w takim razie - my tego nie pakowaliśmy tylko drukarnia, ale luz jutro wyślemy nowy komplet.
Dziękuję.
Nie spodziewałem się dzisiaj od was prezentu. Otwieram paczkę, a tam spakowany kołchoz :) dziękuję bardzo
you welcome ;)