Innowacyjna gra kafelkowa
Solar City to solarpunkowa gra planszowa z unikalną mechaniką "Buduj i Blokuj", autorów mocno docenionego w 2017 roku Alien Artifacts, w której gracze stają na czele zespołu architektów, na usługach jednej z globalnych korporacji, aby przekształcić dawną zabudowę miejską w tętniące życiem ekologiczne miasto.
Równocześnie z polską kampanią na zagramw.to odbywa się druga, anglojęzyczna, na serwisie kickstarter.com. Co to dla Was oznacza? Otóż to, że po ufundowaniu się podstawowej wersji gry, na potrzeby celów dodatkowych wszystkie zebrane fundusze liczymy wspólnie! Każdy dolar ponad 15000 potrzebnych na odblokowanie angielskiej wersji gry zebrany na kickstarterze to dodatkowe 3,5 zł na Wasze cele dodatkowe!
Ten licznik pokazuje realną kwotę, jaka do tej pory została zebrana na potrzeby odblokowania celów dodatkowych.
Poniższa grafika, prezentuje elementy, które wzbogacą zawartość gry
dzięki Waszemu wsparciu.
W pudełku Solar City zobaczysz zawartość współtworzoną
przez autora, wydawcę, graczy i recenzentów. Czekamy również na Twój wkład.
Ta gra to wspólny projekt nas wszystkich!
Plansze Miasta
W Solar City każdy z graczy reprezentuje grupę ekologów, planistów miejskich, architektów i naukowców, na usługach jednej z nowych światowych korporacji. Na planszy własnego miasta gracz budować będzie Obiekty Publiczne oraz Wieżowce, które następnie przekształci w Podniebne Ogrody, aby zdobywać Punkty Solarne. Na planszy miasta znajdują się także pola pozwalające śledzić aktualne ceny za wykonanie tych akcji oraz wcięcia na dyski służące do oznaczania aktywowanych już w danej rundzie rzędów i kolumn.
108 dwustronnych Kafli Budynków
(Wieżowce/Podniebne Ogrody)
Kafle budynków w Solar City są dwustronne i świetnie ilustrowane – z jednej strony przedstawiają cyberpunkowe Wieżowce, pozostałe z dawnej zabudowy miejskiej, z drugiej zaś – nowe, w pełni ekologiczne Podniebne Ogrody. Każda strona, w momencie uruchomienia, przynosi specjalne bonusy i wchodząc w interakcję z innymi kaflami, służy do skonstruowania przez gracza jego „silnika punktowego”. Na kaflu w sposób czytelny i przejrzysty wyszczególnione zostały jego zasady.
12 typów kafli tworzy podstawową pulę budynków, z których każdy występuje w liczbie 9 sztuk.
18 kafli Obiektów Publicznych
Obiekty Publiczne są dodatkowymi kaflami budynków, stworzonymi specjalnie na potrzeby projektu Solarnej Rewolucji. Posiadają unikalne, potężne umiejętności i stanowią ważną część „silnika punktowego” graczy.
80 żetonów e-kredytów (e-coins)
E-kredyty symbolizują kryptowalutę powstałą po upadku globalnego turbo-kapitalizmu, używaną jako środek płatniczy w nowym świecie. Za ich pomocą gracze będą płacić za budowę Wieżowców, przekształcanie ich w Podniebne Ogrody, a także za Obiekty Publiczne i różne umiejętności specjalne.
60 żetonów Punktów Solarnych
Punkty Solarne symbolizują poziom przekształcenia miasta według planu Solarnej Rewolucji oraz punkty wpływu i popularności jaką cieszy się nasza korporacja w nowym porządku świata. Gracz, który na koniec gry będzie posiadał ich najwięcej, zostaje zwycięzcą!
1 plansza rund i 1 znacznik rundy
Plansza rund zawiera szereg elementów, które pozwalają w prosty sposób śledzić przebieg gry: licznik rund, miejsce na wystawianie kafli budynków biorących udział w danej rozgrywce oraz przestrzeń do wyłożenia budynków publicznych.
12 kart Budynków
W podstawowej wersji gry występuje 12 kart Budynków, a każda karta odpowiada jednemu typowi Wieżowca/Podniebnego Ogrody. Karty szczegółowo wyjaśniają efekt aktywacji Wieżowca oraz uruchomienia Podniebnego Ogrodu danego typu oraz służą do szybkiego przygotowania gry.
32 znaczniki aktywacji
Zrównoważony rozwój miast, które przetrwały zagładę, służący odbudowanie środowiska naturalnego, przebiega w sposób planowy i przemyślany, tak aby nie nadwyrężać jeszcze bardziej ekosystemu planety. Dane i raporty na ten temat przechodzą jednak przez biurokratyczne sito, a każda z korporacji biorących udział w scentralizowanym projekcie „Solarnej Rewolucji” realizuje własną politykę oraz własne tajne cele…
W systemie gry odzwierciedla to następujący fakt: każdy rząd lub kolumna może być aktywowana tylko raz w przeciągu jednej rundy, każdy gracz otrzymuje więc zestaw dysków, którymi zaznacza te rzędy i kolumny, które już zostały w danej turze użyte.
4 znaczniki Wieżowców i Podniebnych Ogrodów
Znaczniki Wieżowców oraz Podniebnych Ogrodów służą do zaznaczania na planszy miasta w prosty sposób ilości e-kredytów, które należy wpłacić do banku, aby zakupić jeden Wieżowiec lub ulepszyć go do Podniebnego Ogrodu – ich cena w ciągu gry zmienia się.
Instrukcja
Gra zawiera oczywiście pełną, napisaną w przejrzysty sposób instrukcję. Solar City posiada proste, intuicyjne zasady podstawowe, w które gracze zostaną wprowadzeni w krótkim czasie, poprzez bogato ilustrowane przykłady. Jako gra zawierająca elementy budowy własnej mechaniki (buduj i blokuj) przez każdego z graczy, najwięcej strategii pojawi się dopiero na etapie samej gry.
2-4
Liczba graczy10+
Wiek graczy30-40 minut
Czas rozgrywkiJest rok 2035.
Wszechwładza globalnych, technokratycznych korporacji powiązanych z interesami najważniejszych światowych potęg doprowadziła do eksploatacji i degradacji środowiska naturalnego, a tym samym załamania się ekosystemu planety. W wyniku tych zmian, wojen, zamieszek, wyzysku, głodu oraz chorób jedna trzecia ziemskiej populacji zmarła. W krótkim czasie rozpadły się sojusze i zbankrutowały państwa narodowe. Ludzkość podzieliła się na mniejsze skupiska o bardziej egalitarnym, klanowym charakterze, odchodząc od dawnych zasad turbokapitalizmu i technokracji o globalnym zasięgu. Społeczeństwo rozpoczęło powolny proces odbudowy.
Jednak światowe korporacje nie poddały się tak łatwo. Posiadając własne armie, dostęp do technologii, fabryk i laboratoriów, po wyznaczeniu nowych zarządów i zaktualizowaniu planów, postanowiły wywalczyć miejsce w nowym porządku, dostosowując się do niego.
Aby odzyskać wpływy oraz dobre imię, ogłosiły nowy, wspólny projekt przekształcenia ziemskich miast w zielone, ekologiczne fortece przetrwania ludzkości, służące odbudowie środowiska. Projekt został nazwany „Solarną rewolucją” i wykorzystuje wszystkie ekologiczne pomysły XXI wieku, związane z odnawialną energią, wertykalnymi farmami, zastąpieniem maszynami pracy ludzkiej. Do projektu zatrudnieni zostali najsłynniejsi naukowcy, planiści i ekolodzy nowego pokolenia.
Ludzkość postanowiła dobrze wykorzystać daną jej szansę na stworzenie sprawiedliwego, ekologicznego świata. Jednak korporacje widzą w przedsięwzięciu nowy intratny biznes i kto wie, jaki ostateczny cel im przyświeca…
Solar City to solarpunkowa gra planszowa z unikalną mechaniką Buduj i Blokuj (Build&Lock), duetu Marcin Ropka i Viola Kijowska, autorów mocno docenionego w 2017 roku Alien Artifacts, w której gracze stają na czele zespołu architektów, naukowców oraz planistów miejskich na usługach jednej z globalnych korporacji, aby przekształcić dawną zabudowę miejską w tętniące życiem ekologiczne miasto.
W ramach Projektu Solarnej Rewolucji gracze będą wykupować dawne budynki sprzed ekologicznej katastrofy, a następnie przemieniać je w Podniebne Ogrody – źródła ekologicznego pożywienia oraz odnawialnej energii. W miastach pojawią się także nowoczesne, zielone budynki publiczne – wzmacniając miejską tkankę oraz przywracając wiarę w przyszłość resztkom cywilizacji. Każdy rodzaj budynku dołączony do naszego miasta posiada własną mechanikę – łącząc wiele różnych elementów, w trakcie rozgrywki każdy gracz stworzy własny „silniczek”, służący ostatecznemu celowi, jakim jest zdobycie jak największej liczby Punktów Solarnych – symbolizujących postęp w odbudowie świata, wpływy oraz popularność zdobywaną w nowym społeczeństwie.
Solar City jest grą, która idealnie działa także jako gra dwuosobowa – każda ilość graczy biorąca udział w rozgrywce zmienia odrobinę podejście i sposoby planowania, które zapewnią nam zwycięstwo. Dzięki temu, a także mnogości budynków oraz losowości podstawowego ustawienia, gra posiada olbrzymią regrywalność – w grze ze wszystkimi odblokowanymi celami istnieje ponad pół miliona sposobów na połączenia między budynkami!
Czym jest Solar Punk?
Za projektem Solar City stoi ciekawa historia. Początkowo gra nosiła zupełnie inny tytuł, część z was mogła zresztą spotkać się jeszcze z poprzednimi wersjami na konwentach oraz pokazach w całej Polsce. Początkowo tematyka gry była inna - pojawiały się pomysły latających statków, świątyń, druidów, jednak wciąż coś nie pasowało. Oczywiście pierwsze skrzypce grała czysta mechanika. W wyniku ankiety przeprowadzonej na Facebooku zdecydowaliśmy się ostatecznie na grę o budowaniu miasta w cyberpunkowym klimacie sci-fi, z mnóstwem mrocznej technologii i zniszczonym światem, w którym przede wszystkim chodzi o zdobycie jak największej ilości pieniędzy.
Jednak przypadek zdecydował, że spotkaliśmy się z młodą, nieznaną jak dotąd szerszej publiczności wizją – solar punkiem.
Przyszłość nie musi być mroczna.
Solarpunk zawiera wiele popkulturowych tropów, z których postanowiliśmy wybrać część i zaadaptować je na potrzeby fabuły Solar City. Najważniejszym elementem solarpunka jest wizja przyszłości, która staje w opozycji do godzącej się na zastany porządek naszych czasów nihilistycznej wizji cyberpunkowej – świata cynicznych globalnych korporacji, wyniszczającej industrializacji i wszechobecnej kontroli. Świat „solarny” jest dużo bardziej egalitarny, samorządny, skupiony na świadomości ekologicznej i kulturowej równości. Jest kolejną utopią – i jako taka posiada też pewną nową wizję estetyczną, połączoną z eko-spekulacjami z dziedziny science-fiction. Postanowiliśmy połączyć obie wizje w jedno – stworzyliśmy świat po zagładzie ekologicznej, w której garstka populacji planety walczy o przetrwanie, budując nowy porządek na zgliszczach starego.
W te ramy idealnie wpisała się koncepcja mechaniki Solar City – wykupowanie i budowanie dawnych wieżowców (cyberpunkowych), przekształcanie ich w nowe, zielone ekologiczne wersje, a także budowanie zupełnie nowych, „solarnych” Obiektów Publicznych, posiadających potężne umiejętności, a także przekształcanie postapokaliptycznego miasta w tętniące życiem miejsce.
Jednak postanowiliśmy także pozostawić jako część fabuły dawne korporacje, wykorzystując ich cyniczną, nastawioną na globalne wpływy, cyberpunkową naturę. Idealnie pasowało to do drugiego elementu mechaniki Solar City – blokowania części planszy w celu wykonania akcji.
W ten sposób narodziła się idea „Projektu Solarnej Rewolucji” stanowiącego oś fabuły Solar City – globalnego, scentralizowanego projektu ratowania planety poprzez powolną odbudowę jej ekosystemu, zależnego od przekształcania miast, tworzonego jednak przez surowce zapewniane przez nowe korporacje, kryjące swoje krwiożercze interesy pod przykrywką działania dla wspólnego dobra. Okazało się to strzałem w dziesiątkę i mechanika została w pełni scalona z fabułą gry!
Wizja estetyczna Solar City zawiera wiele elementów, które pozostają dziś nadal w dziedzinie science fiction, jednak istnieją naprawdę – i pokazują, że „koniec historii” oraz wizja panowania globalnego kapitalizmu niekoniecznie jest naszym jedynym wyjściem. Do takich elementów należy: szerokie użycie „domowych” źródeł odnawialnej energii – takich jak panele słoneczne, energia geotermalna, wiatrowa czy wodna. Wszystkie tego typu „domowe” fabryki stanowią integralną część „solarnych budynków” w grze i źródło energii dla naszych miast. Drugim kluczowym konceptem są Podniebne Ogrody – których nazwa w grze odnosi się do każdego występującego w nim zielonego budynku, tworząc nazwę własną dla obiektów w naszej wizji. Ich częścią są istniejące naprawdę wertykalne farmy – wykorzystujące każde dostępne miejsce w przestrzeni miejskiej, wbudowane w jej strukturę, takie jak dachy nowoczesnych wieżowców, opuszczone postindustrialne magazyny czy „cmentarzyska” kontenerów w dzielnicach portowych, korzystając z rozwiązań podobnych jak w szklarniach, służą do uprawy roślin i spełniają w mniejszej skali zadania prawdziwych farm.
Pierwsze z rozszerzeń do Solar City dostępne w kampanii
Potężne korporacje stanęły do walki o największe wpływy w mieście. Solarna Rewolucja – szczytna idea, która niegdyś połączyła największe światowe umysły w walce, gdzie stawką była odbudowa naturalnego środowiska – przeobraziła się w okrutną walkę o jak największe zyski. Bezwzględny lobbing deweloperów, zainteresowanych wyłącznie pozyskaniem jak najcenniejszych gruntów pod budowę majestatycznych wieżowców i drapaczy chmur, przynosi ofiary. Porozumienie między właścicielami korporacjami, które z takim trudem wypracowano lata temu, łamane jest niemal codziennie, a brutalne prawo rynku ściąga na skraj bankructwa nieostrożnych inwestorów. Ekologiczna rewolucja odsłania swoją druga, mroczniejszą twarz.
Witamy w Solar City: Serce Miasta. To pierwszy z dodatków do gry Solar City, w którym znajdziecie 6 typów zupełnie nowych budynków. Każdy z nich wprowadza do gry interakcję między graczami. Inwestuj w nieruchomości innych, przejmuj wpływy w mieście przeciwników lub aktywuj swoje dzielnice, zbierając podatek od innych graczy. To i jeszcze więcej znajdziesz w samym sercu miasta, gdzie walka o wpływy nabrała zupełnie nowego kolorytu.
Nowe typy budynków z tego dodatku można dowolnie łączyć z budynkami z gry podstawowej.
Drugie z rozszerzeń do Solar City dostępne w kampanii
Miasto rozrasta się, wdzierając się na tereny, na których jeszcze do niedawna królowa zieleń niezmącona śladem buldożera. Nowo powstające wieżowce górują nad dawno opustoszałymi jednopiętrowymi domami, z których mieszkańcy albo przenieśli się na bardziej przyjazne tereny, albo najzwyczajniej w świecie umarli z powodu narastającej skali chorób cywilizacyjnych. Rozległe tereny znajdujące się na obrzeżach miast są tanie, łatwe do zagospodarowania i – co najważniejsze – można z nich czerpać niewyobrażalne profity. Ich wznoszenie i utrzymanie niezbędnej infrastruktury wiąże się jednak z dużym ryzykiem. Im dalej inwestycje znajdują się od centrum, tym większe mogą przynieść zyski, lecz gdy okażą się przeinwestowane, straty mogą pociągnąć w dół nawet najbardziej stabilną korporację.
Przedstawiamy drugi z serii dodatków do Solar City – Solar City: Suburbia. Znajdziecie w nim zupełnie 6 nowych typów budynków, które wprowadzają rozwiązania rewolucjonizujące sposób działania budynków i czerpania zysków z inwestycji deweloperskich. Tutaj każda inwestycja wiąże się ze sporym ryzykiem finansowym, a sam dodatek wprowadza lekką losowość związaną z aktywacją budynków w mieście.
Śmiałe rozwiązania konstrukcyjne pozwalają kopiować efekty pracy innych budynków, a nawet czerpać zyski podczas aktywacji dzielnic w innych miastach. Przekonaj się, co mogą przynieść ryzykowne inwestycje w Mieście Słońca.
Nowe typy budynków z tego dodatku można dowolnie łączyć z budynkami z gry podstawowej.
Czy wiecie, że dwa średniej wielkości drzewa zaspokajają roczne zapotrzebowanie na tlen dla jednej dorosłej osoby?
A czy wiecie, że każdy wspierający kampanię Solar City to jedno zasadzone przez nas drzewo? Tak! Z Waszą pomocą chcemy przyczynić się do poprawy jakości powietrza w Polsce. Dlatego też doszliśmy do porozumienia z samorządem jednej z gmin w Polsce i wspólnie z mini zasadzimy nowe drzewa. Ile ich będzie? To zależy tylko od Was. Każdy wspierający projekt Solar City oznacza jedną sadzonkę drzewa!
Czynnie przyczynić się do ochrony środowiska, zmieniając swoje codzienne nawyki. Korzystać z opakowań wielokrotnego użytku, wybrać transport publicznym jako środek transportu do pracy, segregując śmieci, wymieniając źródła światła na energooszczędne. Niewielkie zmiany wdrożone dzisiaj, wnoszą wielkie zmiany w przyszłości. Teraz też możecie wspomóc nasze środowisko, grając w gry planszowe!
Raport z sadzenia drzew opublikujemy na stronie kampanii. A niektórych z Was być może poprosimy bezpośrednio o pomoc w tym szczytnym celu.
Najważniejszą częścią rozgrywki w Solar City jest odpowiednie wykorzystanie unikalnej mechaniki gry, noszącej nazwę „Buduj i Blokuj”. Miasto każdego gracza podzielone jest na 4 rzędy oraz 4 kolumny, będące na początku gry pustymi polami. Akcja gracza składa się z dwóch elementów: należy zdecydować się i wybrać budynek, który wykupimy z puli (Wieżowiec lub Obiekt Publiczny) a następnie wybrać pole, na którym go umieścimy. Po wpłaceniu odpowiedniej liczby e-kredytów do banku, wybieramy rząd lub kolumnę, która nie była do tej pory aktywna, a w której znajduje się dołożony właśnie budynek i aktywujemy ją całą – wykonując po kolei akcje wszystkich budynków, które się tam znajdują. W ten sam sposób postępujemy w momencie uruchomienia Podniebnego Ogrodu– z tą różnicą, że obracamy kafel budynku na drugą stronę, zamiast dokładać następny.
Cała procedura budowania i blokowania ma dwie daleko idące, strategiczne konsekwencje – służy budowaniu przez każdego gracza wyjątkowego, niepowtarzalnego (także z partii na partię) „silnika” służącego zdobywaniu E-kredytów oraz Punktów Solarnych, oraz powoduje, że inni gracze biorący udział w rozgrywce, nie będą mogli w czasie bieżącej rundy uruchomić w danej kolumnie oraz rzędzie swoich budynków!
Na początku rozgrywki musimy przygotować grę – przygotowujemy pulę E-kredytów oraz Punktów Solarnych w miejscu dostępnym dla wszystkich graczy oraz umieszczamy na środku stołu Planszę Rund. Znacznik rundy kładziemy na polu 1 rundy. Na planszy graczy zaznaczamy początkowy koszt zakupu naszych Wieżowców oraz Podniebnych Ogrodów – wynosi on 0, lecz będzie się zwiększał wraz z każdym następnym budynkiem w naszym mieście.
Każda rozgrywka w Solar City przebiega w odmienny sposób – jednym z elementów mającym na to wpływ jest losowe wybranie 6 kafli budynków, które wezmą udział w grze. Służą do tego karty budynków – zawierające dodatkowo szczegółowy opis zasad każdego Wieżowca. Z pełnej puli losujemy 6, następnie kładziemy je w widocznym miejscu na stole i w odpowiedni sposób przy ich pomocy tworzymy 3 stosy, każdy zawierający 2 rodzaje Wieżowców. Następnie przygotować należy stos Obiektów Publicznych. 3 wierzchnie odsłaniamy, a następnie umieszczamy na nich pewną liczbę E-kredytów, oznaczającą zniżkę na zakup tych budynków – będzie ona zwiększać się wraz z liczbą rund, które zostały rozegrane. Wreszcie gracze otrzymują pewną pulę startowych E-kredytów i są gotowi do rozpoczęcia gry.
W swojej turze gracze wykonują jedną z trzech akcji:
Wpłacając odpowiednią liczbę E-kredytów do banku, wybierając także puste pole w jednym z nieaktywowanych w danej turze rzędów lub kolumn i aktywują je, umieszczając w odpowiednim miejscu znacznik aktywacji. Oprócz budynku wybranego do użycia w danej turze aktywują się także WSZYSTKIE INNE budynki z danego rzędu lub kolumny, które mogą to zrobić, tworząc potężną kombinację, owocującą dodatkowymi E-kredytami lub Punktami Solarnymi. Następnie swoją turę rozgrywa następny gracz.
Wartododać, że gracze mogą w dowolnym momencie swojej tury pobrać pożyczkę z banku – muszą jednak uważać, ponieważ kurs jest bardzo drogi – zwrócić muszą przed końcem gry podwójną liczbę E-kredytów lub stracą punkty w momencie ostatecznej punktacji.
Gdy aktywowane zostaną wszystkie rzędy i kolumny runda dobiega końca. Gracze zbierają bonusy za budynki działające na koniec i początek rundy, zdejmują wszystkie wyłożone znaczniki aktywacji, dokładają nowe Obiekty Publiczne lub dokładają dodatkową zniżkę w postaci E-kredytów do tych, które zostały w grze. Rozpoczyna się następna runda.
Po upływie liczby rund, zależnejod liczby graczy, rozgrywka dobiega końca. Następuje ostateczna punktacja. W pierwszej kolejności gracze otrzymują ostatnią szansę na spłatę swoich długów. Do Punktów Solarnych zdobytych w czasie rozgrywki dolicza się: 1 za każdy Podniebny Ogród, który został uruchomiony w mieście gracza oraz 1 za każde 12 E-kredytów, które zostały w puli danego gracza. Od tego odjąć należy 1 za każde puste pole, które znajduje się w naszym mieście oraz 1 za każde 6 E-kredytów niespłaconego długu.
Robocza wersja instrukcji dostępna TUTAJ
Zasady trybu solo dostępne TUTAJ!
Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.
Sugerowana cena detaliczna gry Solar City to 199,00 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 70,00 zł
Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 21 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.
W projekcie zaplanowanych jest 15 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Solar City.
Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.
Dostępność poniższych nagród się zakończyła.
Wybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz gry Solar City
2. Wszystkie odblokowane cele dodatkowe
Nagroda limitowana czasowo od startu kampanii 12 czerwca godz. 10:00 do dnia 13 czerwca godz. 23:59.
Od 14 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 129zł.
165
Wsparć10.2018
Data dostawy13.06.2018 23:59
Dostępna doWybierajac to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz dodatku Suburbia
2. Dotyczące go odblokowane cele dodatkowe
Nagroda limitowana czasowo od startu kampanii 12 czerwca godz. 10:00 do dnia 13 czerwca godz. 23:59.
Od 14 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 54zł.
8
Wsparć10.2018
Data dostawy13.06.2018 23:59
Dostępna doWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz dodatku Serce Miasta
2. Dotyczące go odblokowane cele dodatkowe
Nagroda limitowana czasowo od startu kampanii 12 czerwca godz. 10:00 do dnia 13 czerwca godz. 23:59.
Od 14 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 54zł.
15
Wsparć10.2018
Data dostawy13.06.2018 23:59
Dostępna doWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz gry Solar City
2. Dodatek Suburbia
3. Dodatek Serce Miasta
4.Wszystkie odblokowane cele dodatkowe
Nagroda limitowana czasowo od startu kampanii 12 czerwca godz. 10:00 do dnia 13 czerwca godz. 23:59.
Od 14 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 235zł.
202
Wsparć10.2018
Data dostawy13.06.2018 23:59
Dostępna doWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz gry Solar City
2. Wszystkie odblokowane cele dodatkowe
Od 22 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 139zł.
32
Wsparć10.2018
Data dostawy21.06.2018 23:59
Dostępna doWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz dodatku Suburbia
2. Dotyczące go odblokowane cele dodatkowe
Od 22 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 59zł.
0
Wsparć10.2018
Data dostawy21.06.2018 23:59
Dostępna doWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz dodatku Serce Miasta
2. Dotyczące go odblokowane cele dodatkowe
Od 22 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 59zł.
0
Wsparć10.2018
Data dostawy21.06.2018 23:59
Dostępna doWybierajac to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz gry Solar City
2. Dodatek Suburbia
3. Dodatek Serce Miasta
4.Wszystkie odblokowane cele dodatkowe
Od 22 czerwca godz. 00:00, cena gry będzie wynosić 255zł.
23
Wsparć10.2018
Data dostawy21.06.2018 23:59
Dostępna doWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz gry Solar City
2. Wszystkie odblokowane cele dodatkowe
42
Wsparć10.2018
Data dostawyWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz dodatku Suburbia
2. Dotyczące go odblokowane cele dodatkowe
5
Wsparć10.2018
Data dostawyWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz dodatku Serce Miasta
2. Dotyczące go odblokowane cele dodatkowe
6
Wsparć10.2018
Data dostawyWybierając to wsparcie otrzymasz:
1. Egzemplarz gry Solar City
2. Dodatek Suburbia
3. Dodatek Serce Miasta
4.Wszystkie odblokowane cele dodatkowe
21
Wsparć10.2018
Data dostawy
Komentarze wspierających
W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.
Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Solar City.
Pytanie do wspierających tylko podstawkę - dostaliście promo wieżowiec CROWN i budynki publiczne czy tylko wieżowiec?
To i to.
Tylko wieżowiec
Wielki szacun i ukłony dla Violi i Marcina. Gra przyszła wczoraj , odpakowałem i wielkie Wow! Podstawka duża, ciężka paka, dodatki też pięknie wydane cieszą oko. Nic tylko grać! Jeszcze raz cieszę się, że projekt który zdawał się być martwy, ujrzał światło dzienne i przeczy zasadzie wzrostu entropii. No i jeszcze list od Twórców osobiście podpisany. Oprawię w ramki. Pozdrawiam Was serdecznie Violu i Marcinie :) Dariusz z Lublina.
dwa lata czekania i przegapilem formularz .... wtopiona kasa...
Paczuszka dzisiaj przyszła. Gra wygląda bardzo dobrze, a pudło waży zaskakująco sporo :)
Dzisiaj przyszła gra. Dziękuję
Dzisiaj odebrałem osobiście swój egzemplarz od Marcina i Violi w Ludiversum w Katowicach. Pozdrawiam Was oraz życzę powodzenia Iuvi Games w sprzedaży gry. Paczki ponoć już nadane
Dostałem informacje od UPS, że Ateneum nadało do mnie paczkę, to chyba oznacza że w weekend pogram w Solar City :)
Właśnie dostałem e-mail od zagramw.to z formularzem do podania danych do wysyłki gry :) Na 10 października zaplanowana premiera :)
Coś ma się wydarzyć 1 września...
witam, czy coś wiadomo jak idą postępy z grą? jakieś info? zdjęcia? terminy?