Rodzinna gra euro
"W Pogoni Za Szczęściem" to rodzinna gra euro o życiu swoich marzeń. Korzystając z mechaniki zarządzania czasem i stresem starasz się realizować projekty, zarabiasz chodząc do pracy, kupujesz wymarzone przedmioty, nawiązujesz relacje i zakładasz swoją rodzinę. Możliwości są ogromne, ponieważ żyjesz życiem, którego zawsze pragnąłeś.
W Pogoni Za Szczęściem to dopracowana w każdym szczególe mechanika,
którą wspierają różnorodne grafiki i wspaniale wykonane elementy gry.
Dodatek "Community" (Społeczność) wprowadza do rozgrywki zupełnie nową warstwę. Dzięki niemu Twoje życiowe szczęście
W rozszerzeniu Experiences masz szansę odwiedzić popularne miejsca i wydarzenia na całym świecie. Dodatek posiada nową planszę Doświadczeń, która zapewnia miejsce na karty z nowej talii Doświadczeń. Możesz teraz marzyć o rzeczach, które chciałbyś robić w przyszłości - nowe plansze Marzeń pozwalają ci przechowywać karty dowolnego typu i wypełniać je później. Ponadto dzięki temu rozszerzeniu możesz posiadać w grze dzieci. Dzieci wnoszą w twoje życie mnóstwo radości, ale także wymagają wielkich poświęceń! Dzięki temu rozszerzeniu każda gra jeszcze bardziej odda klimat codziennego życia i wprowadzi rozgrywkę na najwyższy poziom doświadczeń i emocji!
Zawartość pudełka:
* 1 Plansza
* 4 Planszetki Marzeń
* 50 Kart Doświadczenia
* 15 Kart Dzieci
* 15 Kart Usług
* 3 Karty Projektów
* 3 Karty Partnerów
* 2 karty Celów Życiowych
* 2 Karty Dzieciństwa
* 44 tekturowe żetony
* Instrukcja
Dodatek Thug Life to nowa talia kart dla osób w wieku 18+, która daje ci możliwość osiągnięcia szczęścia w bardziej niekonwencjonalny sposób: możesz być gangsterem, skorumpowanym politykiem lub profesjonalnym fałszerzem, robić napady, kupować broń i kraść samochody oraz prać brudne pieniądze i zdominować świat!
Z Thug Life możesz zrobić to wszystko i wiele więcej!
Karty dodatku Thug Life sprawią, że twoje dążenie do szczęścia będzie figlarne i niekonwencjonalne, jednak zawsze z humorystycznym podejściem. Będziesz mógł realizować ... inny styl życia, niż zwykle, mogąc posmakować "Zakazanego Życia",
a nawet uczynić je swoją codzienną rutyną!
Wybór należy do ciebie!
Zawartość pudełka:
* 20 Kart Projektów
* 8 Kart Przedmiotów
* 12 Kart Aktywności
* 5 Kart Partnerów
* 11 Kart Pracy
* 2 Karty Celów Życiowych
* 2 Karty Dzieciństwa
Każdy wspierający projekt w tej kampanii otrzyma również poniższą ekskluzywną zawartość,
która nie będzie dostępna w wersji sklepowej.
Minidodatek TRENDY
Zestaw 7 ekskluzywnych kart jako minidodatek, dzięki któremu realizacja projektów będzie miała jeszcze większe znaczenie.
Karty Celów Życiowych i karty Dzieciństwa
Dodatkowe 3 karty Celów Życiowych oraz
dodatkowe 2 karty Dzieciństwa.
Nowe Projekty
3 zupełnie nowe karty Projektów.
Nowi Partnerzy
Ekskluzywne 3 karty Partnerów.
Nowa Praca
Dodatkowe 3 nowe karty Pracy.
Nowe Cele Życiowe
Zupełnie nowe 3 karty Celów Życiowych.
Karty Przedmiotów
Ekskluzywne dodatkowe 3 karty Przedmiotów.
1-4 (z dodatkiem 2-5)
Liczba graczy12+
Wiek graczy60-90
Czas rozgrywki"W Pogoni Za Szczęściem" to gra typu worker placement, polegająca głównie na zarządzaniu czasem i wykonywaniu różnych czynności życia codziennego takich jak: praca, angażowanie się w projekty, rozwijanie swojego hobby, wchodzenie z relacje damsko-męskie, zakładanie i utrzymanie rodziny, a wszystko to w celu stworzenia najszczęśliwszego i najlepszego życia dla siebie.
Grę rozpoczynasz jako nastolatek. Podczas przygotowania do gry wybierasz skondensowaną wersję swojego dzieciństwa, wybierając jedną z dwóch losowo wybranych kart Dzieciństwa. Karta, którą wybierzesz, zapewnia ci zasoby początkowe i specjalną zdolność, z której możesz korzystać tyle razy, ile chcesz podczas gry.
Karty Celów Życiowych są wybierane losowo i umieszczane w pobliżu planszy. Dają one graczom coś, do czego mogą dążyć podczas swojego życia. Chociaż ukończenie celu życiowego nie jest obowiązkowe, to daje tobie dodatkowe punkty na koniec gry.
Teraz, gdy jesteś nastolatkiem z potencjalnymi celami, jesteś gotowy do gry. Gra toczy się przez serię rund. Każda runda składa się z trzech faz: Utrzymanie, Akcja i Koniec Rundy. Idealnie byłoby, gdyby udało ci się dożyć późnej starości. Można jednak umrzeć młodo, tak jak w prawdziwym życiu. Niekoniecznie gracz, który umrze i odpadnie z gry jako pierwszy - przegrywa. Wszystko zależy od intensywności swojego życia. Można żyć szybko, lecz intensywnie i zgromadzić sporo punktów. Można również żyć długo, jednak nie tak intensywnie i "bez fajerwerków", a na końcu gry i tak przegrać. To kwestia taktyki, wyborów życiowych i ich realizacji w grze.
Faza Utrzymania polega na tym, że musisz poradzić sobie ze wszystkimi aspektami swojego życia. Przesuwasz znacznik Rundy (co tak naprawdę cię postarza), odrzucasz i wymieniasz karty, opłacasz swoje niektóre przedmioty, pracę i partnerów, a także radzisz sobie ze stresem.
Stres jest bardzo ważny w dążeniu do szczęścia. Jeśli będziesz go miał zbyt dużo, to cię zabije. Stres jest uzyskiwany dzięki pracy, projektom i partnerom i jest redukowany poprzez odpoczynek, relaks (korzyść z niektórych kart) lub realizowanie zdrowych projektów, takich jak np. Jogging. Oprócz powolnego wykańczania cię, stres wpływa również na czas, którym dysponujesz w życiu. Jeśli poziom stresu jest odpowiedni, możesz zyskać dodatkowe znaczniki czasu. Jeśli masz go zbyt wiele, tracisz coraz więcej czasu. Więc uważaj na swój stres! Przestań pędzić! Zwolnij na chwilę i odpocznij! Ciesz się życiem, które masz!
Gdy kontrolujesz swoje życie, przechodzisz do Fazy Akcji, w której się rozwijasz. Umieszczasz swoje Znaczniki Czasu na polu akcji na planszy lub na karcie w twoim obszarze gry. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś wykonał tę samą akcję więcej niż raz w rundzie, ale jeśli to zrobisz, twój stres wzrośnie. Krótkowzroczne skupienie się na jednym aspekcie twojego życia jest przecież stresujące. Dostępnych jest wiele akcji i wszystkie mają różne zasady, wymagania i nagrody. Rozróżniamy akcje na planszy takie jak: naukę, zabawę, interakcję, podjęcie pracy tymczasowej, podjęcie projektu, wydawanie pieniędzy na zakupy, uzyskanie „prawdziwej pracy”, nawiązanie relacji, nadgodziny lub odpoczynek. Czynności związane z kartami są na ogół jakąś formą aktualizacji lub rozwoju tego, co już rozpoczęto. Możesz np. awansować projekt, ulepszyć przedmiot lub rozwijać swoje relacje. Podczas wykonywania swoich czynności należy mieć na uwadze wspomniany już stres, a także szczęście krótkoterminowe, które wpływa na różne karty i ich działania w grze.
Gra trwa do momentu, aż wszyscy gracze umrą. Następnie każdy gracz przekazuje swoje dziedzictwo spadkobiercom, zdobywając 1 Punkt Szczęścia za każde pięć zasobów tego samego typu i pięć Monet, które posiadał w momencie śmierci. Jeśli osiągnąłeś któryś z celów życiowych, zyskujesz odpowiednie punkty bonusowe wskazane na karcie. Tylko jeden gracz może osiągnąć każdy cel, więc jeśli wielu graczy osiągnie cel życia, nikt nie otrzymuje premii. Zwycięzcą zostaje gracz z największą ilością Punktów Szczęścia.
Gra jest łatwa do wyjaśnienia i zrozumienia, nawet dla osób, które nie mają zbyt dużego doświadczenia z grami planszowymi. Jest to też świetne wprowadzenie do gier z mechaniką worker placement. Podobnie jak w prawdziwym życiu, istnieje duże napięcie między tym, co chcesz robić, a tym, co musisz zrobić, albo co możesz zrobić. Masz określoną ilość czasu, dzięki któremu możesz realizować swoje plany. Im jesteś szczęśliwszy i mniej zestresowany, tym więcej możesz osiągnąć. Im mniej szczęśliwszy i bardziej zestresowany, tym mniej masz czasu i tym mniej możesz osiągnąć. Podobnie jak w prawdziwym życiu, stres w grze jest nieunikniony, a czasem nawet konieczny. Czasami trzeba znosić krótkotrwały stres, aby uzyskać długoterminowe zyski. Niestety, hazard czasem wymyka się spod kontroli, a stres po prostu wzrasta... zabijając cię.
"W Pogoni Za Szczęściem" to bardzo regrywalna gra. Możesz tworzyć wiele różnych „żyć” i mieć różnego rodzaju doświadczenia. Kombinacja karty i celów tworzą niemal nieskończoną ilość unikatowych rozgrywek. Dodatkowo Cecha Dzieciństwa, którą otrzymujesz na początku gry, daje ci inną umiejętność w każdej rozgrywce. Ponadto podczas każdej gry jest sporo do przemyślenia, gdy starasz się osiągnąć równowagę, która zapewni Ci najszczęśliwsze życie.
Grę polecamy zarówno osobom, które zaczynają swoją przygodę z grami planszowymi jak i planszówkowym weteranom. Łatwość zasad oraz prosta mechanika pozwoli bez problemu zaznajomić się z mechaniką worker placement. Gra świetnie sprawdza się jako "rodzinna". Można śmiało grać w nią całymi rodzinami wraz z dziećmi. Jednak zaawansowani gracze znajdą tutaj również wiele dla siebie. Rozwój projektów, podejmowanie lepiej płatnej pracy w połączeniu z zarządzaniem swoim czasem i stresem powoduje, że każdy grający będzie musiał się dobrze zastanowić nad swoim kolejnych ruchem.
Nas gra urzekła swoją prostotą zasad, świetnymi grafikami oddającymi w sposób "neutralny" to, co w życiu robimy, a także otwartością gry na nowych graczy i tych bardziej zaawansowanych. Gra posiada również wariant solo, co jest jej kolejnym sporym atutem. Gorąco polecamy ten tytuł wszystkim - mamy nadzieję, że dzięki Wam uda nam się wydać polską edycję.
Dodatek do gry "Społeczność" (ang. Community) wprowadz szereg nowych zasad. Przede wszystkim pojawia się nowa plansza, na której zaznaczamy swoją popularność w czasie gry. Dochodzą również nowe karty społeczności, dzięki którym budujemy swój własny "ogródek" znajomych i lokalnej społeczności. Dzięki temu stajemy się coraz bardziej popularni, a przez to zyskujemy kolejne cenne punkty szczęścia. W dodatku zawarte są również komponenty dla piątego gracza, przez co gra będzie mogła być rozgrywana w jeszcze szerszym gronie znajomych. Łącząc dodatek z podstawką otrzymujemy bardzo wiele różnych możliwości na przeżycie swojego życia. Kolejne ważne aspekty życia pojawiają się zatem w rozgrywce. Możemy nawiązywać nowe znajomości, wpływać na lokalną społeczność i mieć swoich fanów otrzymując za to spore korzyści. Dodatek z pewnością nie jest niezbędny, jednak jeśli chcecie poczuć życie w grze jeszcze mocniej to gorąco go polecamy.
Gra "W Pogoni Za Szczęściem" rozgrywana jest w maksymalnie 9 rund. W pierwszej rundzie gracze są nastolatkami i kilka akcji (praca, związki oraz nadgodziny) nie jest dla nich dostępnych. Od rundy 2 do rundy 6 gracze są już dorosłymi ludźmi i wszystkie możliwości są dla nich dostępne. Podczas swoich akcji gracze po kolei wg ruchu wskazówek zegara zagrywają jeden znacznik czasu na dowolnie wybraną akcję na planszy głównej lub na kartę w swoim obszarze gry i wykonują przypisaną akcję. Po tym jak wszyscy gracze spasują, runda się kończy i następuje faza końca rundy, w której zbierane są wszystkie karty z planszy i rozkładane są nowe. Na początku każdej rundy (poza pierwszą) następuje faza utrzymania, w której gracze opłacają posiadane przez siebie dobra, pracę oraz związki. Po zapłaceniu wszystkich kosztów runda przechodzi do fazy akcji. Ta kolejność jest powtarzana w każdej rundzie. Od rundy 7 gracze wchodzą w wiek starości. Wiąże się to z wydaniem, na początku 7, 8 oraz 9 rundy, odpowiedniej wartości stresu. Jeśli po opłaceniu stresu gracz nie umarł - może rozegrać tę rundę. Jeśli poziom stresu spadł poniżej -3, gracz umiera i nie może już uczestniczyć w rozgrywce. Gra toczy się do momentu, gdy wszyscy gracze umrą. Wtedy następuje końcowe podliczanie punktów szczęścia długoterminowego i określany jest zwycięzca całej rozgrywki.
Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.
Sugerowana cena detaliczna gry W Pogoni Za Szczęściem to 219,00 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 70,00 zł
Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.
W projekcie zaplanowanych jest 20 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry W Pogoni Za Szczęściem.
Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.
Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.
Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.
Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.
Dostępność poniższych nagród się zakończyła.
W zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Grę "W pogoni za szczęściem" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Nagroda EARLY BIRD limitowana czasowo od startu kampanii 7.05.2019r. godz. 10:00 do dnia 10.05.2019r. godz. 23:59
43
Wsparć10.2019
Data dostawy10.05.2019 23:59
Dostępna doW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Grę "W pogoni za szczęściem" w polskiej wersji językowej
* Dodatek do gry "Community (Społeczność)" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Nagroda EARLY BIRD limitowana czasowo od startu kampanii 7.05.2019r. godz. 10:00 do dnia 10.05.2019r. godz. 23:59
95
Wsparć10.2019
Data dostawy10.05.2019 23:59
Dostępna doW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Grę "W pogoni za szczęściem" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Cena regularna gry podstawowej podczas trwania kampanii.
11
Wsparć10.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Grę "W pogoni za szczęściem" w polskiej wersji językowej
* Dodatek do gry "Community (Społeczność)" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
Cena regularna podczas trwania kampanii.
21
Wsparć10.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Dodatek do gry "Experiences" w polskiej wersji językowej
* + 10 dodatkowych kart promo z edycji Kickstarter (tylko wspierający zagramw.to)
Dodatkowe karty promo z edycji Kickstarter nie będą dostępne po zakończonej kampanii na zagramw.to.
75
Wsparć10.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Dodatek do gry "Społeczność" w polskiej wersji językowej
* + wszystkie odblokowane cele kampanii
3
Wsparć10.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Dodatek do gry "Thug Life" w polskiej wersji językowej
77
Wsparć10.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz zestaw 51 ekskluzywnych dodatkowych kart:
* Minidodatek "Przyjaciele" - 10 kart
* Minidodatek "Zwierzaki" - 20 kart
* Nowe Projekty - 15 kart
* Nowi Partnerzy - 3 karty
* Nowa Praca - 3 karty
* Instrukcja opisująca zasady działania minidodatków Przyjaciele oraz Zwierzaki
Nagroda dostępna TYLKO podczas trwania kampanii. Dla wspierających tę kampanię koszt wysyłki wliczony w cenę.
106
Wsparć10.2019
Data dostawyW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Grę "Claim 1" w polskiej wersji językowej
* Grę "Claim 2" w polskiej wersji językowej
Nagroda limitowana ilościowo. Wysyłka gier GRATIS w maju - po zakończeniu kampanii.
6
Wsparć05.2019
Data dostawy14/20
Dostępnych nagródW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Grę "Karciane Podziemia Las Cieni" w polskiej wersji językowej
Nagroda limitowana ilościowo. Wysyłka gier GRATIS w maju - po zakończeniu kampanii.
2
Wsparć05.2019
Data dostawy6/8
Dostępnych nagródW zamian za wsparcie otrzymujesz:
* Zestaw 100 sztuk koszulek na karty (65x100mm) o gramaturze 70 mikronów chroniących przed przedwczesnym zniszczeniem kart o wysokiej wytrzymałości i odporności firmy SLOYCA.
92
Wsparć10.2019
Data dostawy
Komentarze wspierających
W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.
Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt W Pogoni Za Szczęściem.
Wczoraj miałem swoją pierwszą rozgrywkę i mam pytanie (miałem ich więcej ale reszta mi wyleciała z głowy :p ): Jeżeli w poprzedniej rundzie miałem 5 znaczników czasu (ze względu na stres na poziomie -1 znacznik czasu), i zaczynając aktualną rundę nadal posiadam stres na poziomie -1 znacznik czasu, to czy w tej rundzie będę miał 4 znaczniki czasu (ze względu na poprzednią rundę) czy 5 znaczników czasu (zawsze liczymy od podstawy 6 klepsydr)?
Trochę to trwało, ale w końcu zagrałem i według mnie to się liczy od podstawy :)
Zapraszamy wszystkich chętnych do naszego sklepu, gdzie od teraz możecie kupić już grę podstawową oraz wszystkie dodatki do niej. Wysyłka gratis! https://czachagames.pl/
Kiedy w sklepach będą dostępne dodatki ?
już są
Informujemy, że wszystkie paczki zostały w dniu dzisiejszym przez nas wysłane. Jeśli zdarzy się jakikolwiek brak w elementach w Waszych pudełkach - prosimy o informację na naszego maila: biuro@czachagames.pl. Życzymy Wam wspaniałych rozgrywek i doskonałej zabawy przy tej "zacnej" grze. Dziękujemy za Wasze wsparcie i mamy nadzieję, że przy kolejnej kampanii w 2020r. będziecie również z nami. Pozdrawiamy!
Czy ktoś moze policzył, ile potrzeba koszulek i jakie rozmiary na wszystkie podstawkę i wszystkie dodatki plus karty odblokowane podczas kampanii?
Na podstawkę i wszystkie dodatki* :)
jak masz wszystko co było to 540 sztuk :)
zapraszamy do najnowszej aktualizacji
Hej, dziś 5 grudnia czy macie informacje, że karty zostały już do was wysłane? Pozdrawiam :)
jest nowa aktualizacja - w skrócie dziś i w poniedziałek wysyłki :)
Zapraszamy do najnowszej aktualizacji
Jest chyba jakiś problem z mailami, bo nie dostałem żadnego info, a chyba powinienem. Sprawdźcie to, żeby poinformować innych :)
maile rozsyła zagramw.to - my ich każdorazowo po zamieszczeniu aktualizacji o tym fakcie informujemy
Dzięki!