Cele na zagramw.to, Dziki Gon i wiele więcej!

Data dodania: 25.05.21 16:43:24

Cześć!

Na wstępie chcielibyśmy Wam jeszcze raz ogromnie podziękować. Wasze zainteresowanie tym projektem przerasta nasze najśmielsze oczekiwania. Będziemy starali się informować Was o wszystkich postępach w kampanii na bieżąco, jednak prosimy o odrobinę cierpliwości! 


Cele na zagramw.to

Jak wiecie z pierwszej aktualności, na zagramw.to walczymy o odblokowanie dodatkowych kart Eksploracji i Zdarzeń. Idziecie jak burza! W tym momencie, niecałe dwie godziny od startu kampanii, udało Wam się odblokować już 96 zupełnie nowych kart!



Dodaliśmy też listę dotychczas odblokowanych Celów Dodatkowych - tak, żebyście widzieli co udało nam się razem odblokować!


Kolejne karty Eksploracji i Zdarzeń wrzucą Was w sam środek epickich przygód. Czy zdołacie odczynić ciążące na niewinnych ludziach klątwy? I czy rzeczywiście są oni niewinni? Jeszcze więcej wyborów i trudnych decyzji znacząco wpłynie na regrywalność gry!



Cele z Kickstartera

Jednocześnie trwa kampania na Kickstarterze! Przed chwilą opublikowaliśmy tam pierwszą aktualność, w której opisujemy sześć pierwszych Celów odblokowanych w ramach tamtej kampanii - pamiętajcie, że wszystkie cele z Kickstartera znajdą się także w Waszych grach!


Dziki Gon

Z różnych stron świata coraz częściej docierają pogłoski o jeźdźcach Dzikiego Gonu. Upiorna kawalkada przemierza nocny nieboskłon, siejąc strach i niepewność w sercach ludzi. Krążą plotki o zaginięciach dzieci. O nadciągającej pladze nieurodzaju. I wiszącej w powietrzu wojnie.


Dziki Gon to duży dodatek, wprowadzający do gry zupełnie nowy wariant rozgrywki - kooperacyjny. Tym razem gracze wspólnie - lub w pojedynkę - będą musieli stawić czoła przerażającym wojownikom z innego wymiaru, zwanych jeźdźcami Dzikiego Gonu.

Dodatek Dziki Gon od początku kampanii jest dołączony do gry dla wszystkich Wspierających. Opisane Cele pozwalają nam go rozbudować, czyniąc grę kooperacyjną jeszcze bardziej angażującą.

Dodatek Dziki Gon znacząco zmienia strukturę rozgrywki - gracze, zamiast przemieszczać się po kolei w swoich turach, jednocześnie poruszają się po planszy, dzięki czemu wspólne planowanie działań nabiera nowego wymiaru! Spotkanie z innym graczem nie prowadzi do walki, może za to zaowocować wspólnym szkoleniem lub wymianą złota, eliksirów i cennych informacji o grasujących w okolicy potworach.

Rozgrywka toczy się przez określoną liczbę rund, a na końcu każdej z nich Dziki Gon przyzywa nowe potwory lub Ogary i porusza się po planszy atakując graczy.

Na końcu gry na graczy czeka największe wyzwanie, pojedynek z jednym z największych wojowników Dzikiego Gonu, potężnym Eredinem. W finałowym starciu biorą udział wszyscy gracze, starając się wspólnymi siłami przezwyciężyć przeciwnika - Eredin posiada jednak zestaw unikalnych, potężnych ataków, czyniących walkę z nim szczególnie trudną.

Trzy pierwsze cele kampanii pozwoliły nam odblokować cele, które rozbudowały ten dodatek!

Po kampanii dodatek będzie dostępny w regularnej sprzedaży, Wy dostajecie go za darmo z grą.



Pierwszy cel dodaje do gry komponenty, które ułatwiają graczom rozgrywkę z dodatkiem Dziki Gon i pozwolić bez trudu przyzwyczaić się do trybu kooperacyjnego.

Dwie dwustronne planszetki pokazują przebieg rozgrywki dla 1, 2, 3 lub 4 graczy (dodatek Dziki Gon nie daje możliwości rozgrywki w 5 graczy).

Na czterech kartach pomocy zawarte są informacje o kluczowych zmianach w rozgrywce:

struktura tury;

nowe Akcje do przeprowadzenia z Wiedźminem na tej samej Lokacji;

nowe zasady Kościanego Pokera.



Na planszy pojawiają się Ogary Dzikiego Gonu - przyzwane przez Gon upiorne bestie, terroryzujące lokalną ludność i czyniące walkę z pobliskimi Potworami jeszcze trudniejszą. Gracze, w czasie podróży po Kontynencie, będą musieli stawić im czoła, wspólnie lub w pojedynkę. Pokonanie Ogarów często wiąże się z nagrodą… są to jednak wymagający przeciwnicy!

Sześć znaczników Ogarów Dzikiego Gonu w trzech poziomach pozwoli zaznaczyć obecność Ogarów na planszy, a na dwóch kartach pomocy znajdą się wyjaśnienia dotyczące walki i jej wyników w grze dla 1, 2, 3 lub 4 graczy.

Odpowiadając na pytania:

Planujemy dodać figurki Ogarów w ramach celów dodatkowych.



Trzeci odblokowany cel to kolejny komponent, który znacząco poszerza mechanikę Eksploracji w dodatku Dziki Gon. Zamiast indywidualnych Eksploracji, na koniec tury gracze wspólnie czytają jedną kartę, opisującą wydarzenia globalne, mogące mieć wpływ na każdego z uczestników rozgrywki. Eksploracje dla wielu graczy wprowadzają nowe możliwości - czasem trzeba będzie wspólnie podjąć decyzję, czasem wytypować śmiałka, który weźmie na siebie ciężar realizacji misji, a jeszcze innym razem równocześnie zająć się wydarzeniami rozgrywającymi się w różnych częściach Kontynentu!


15 nowych kart Eksploracji i drugie tyle kart Zdarzeń jeszcze bardziej angażuje graczy jako drużynę, dodając do rozgrywki kolejny element kooperacyjny.


Teraz zobaczcie, jak może to działać w praktyce:


Razem rozpoczynacie Etap I tury. Dziki Gon przywołał właśnie Ogara i poruszył się w kierunku jednego z wiedźminów. Na szczęście, nie udało mu się dotrzeć na jego Lokację, ale niestety jego obecność w tej okolicy wymusza na Was zmianę planu na Akcje na Lokacjach w tej turze. Ponieważ Ogar sprawia, że sąsiadujące Potwory (w tym wypadku Nekker i Wywerna) mają zwiększoną Pulę Życia, przed walką z nimi idziecie go przegonić.


Dwójka wiedźminów spotyka się na Lokacji z Ogarem, jednak przed walką jeden z graczy postanawia nauczyć się umiejętności z Trofeum drugiego - to ryzykowne, ponieważ zdobycie Trofeum zmusi go do odrzucenia karty, której potrzebuje, ale nowa zdolność zostanie z nim do końca gry. Czas na walkę z Ogarem.


Tracicie po Tarczy i dobieracie po 1 karcie. Każdy z Was zagrywa jedną Serię z kart posiadanych na ręce. Udaje się przegonić Ogara, zadając dokładnie tyle Obrażeń, ile wynosi jego siła.


Teraz możecie spokojnie wyruszyć w kierunku Potworów. Postanawiacie jednak, że nie będziecie jeszcze walczyć w tej turze. Jeden z wiedźminów jest za to w stanie wejść na Lokację, która odnosi się do wspólnej Misji, zapoczątkowanej w jednej z poprzednich tur. Dociera tam i wspólnie czytacie specjalną kartę Zdarzenia.


Następnie, z powodu braku kart na ręce, musicie zakończyć Etap I. W Etapie II nikt nie walczy z Potworem, ale czytacie wspólnie Eksplorację. Dowiadujecie się, że coraz częstsze pojawianie się Dzikiego Gonu zaczęło niepokoić również czarodziejów. Magowie proszą, abyście odwiedzili miejsca, które - jak podejrzewają - mogą skrywać odpowiedzi na pytania o powód, dla którego jeźdźcy nawiedzają Wasz świat. W kolejnych turach będziecie musieli się tam udać!


W Etapie III będziecie zdobywać nowe karty do Waszej talii, a w etapie IV Eredin znów się poruszy i tym razem przyzwie nowego potwora. W kolejnych rundach będziecie musieli zająć się walką z potworami, unikać Dzikiego Gonu i zrealizować zadanie powierzone wam przez czarodziejów.


Mamy nadzieję, że ten przykład przybliża Wam rozgrywkę w Dziki Gon, ale oczywiście w pełni poznacie to, jak on działa, gdy trafi na Wasze stoły.


Dziki Gon nie jest po prostu wariantem gry, ale wprowadza znaczące zmiany w mechanikę oraz fabułę, zapewniając nowe doświadczenia w grze!


Nadal pozostajemy otwarci na Wasze pytania i sugestie!


Wciąż chcemy rozbudowywać ten dodatek, więc piszcie śmiało!



Gniazdo Utopców


Rybacy mawiają, że utopce to nieszczęśnicy, którzy zginęli pod wodą i pod wpływem magii przemienili się w te paskudne stworzenia. Żywią się wszystkim - nie pogardzą także człowiekiem, który przypadkowo znajdzie się na brzegu w pobliżu ich siedliska.


Gniazdo Utopców to zupełnie nowy Potwór, z jakim przyjdzie się zmierzyć wiedźminom.


Gniazdo Utopców - karta oraz znacznik Potwora - znajdzie się za darmo w każdym egzemplarzu gry. W wersji Deluxe dołączona zostanie również figurka.

Wiedźmińskie Medaliony

Srebrny medalion na szyi wiedźmina to znacznie więcej niż symbol jego przynależności do jednego z cechów. Dzięki swym magicznym właściwościom ostrzega przed grasującymi w okolicy potworami i sygnalizuje, gdy w pobliżu ktoś używa magii. To medaliony sprawiają, że wiedźmini mogą korzystać ze Znaków.

Cel zawiera 5 plastikowych znaczników graczy, którymi gracz może zastąpić standardowe znaczniki, służące do oznaczania pozycji na Torze Trofeów.

Plastikowe znaczniki dostępne są tylko w wersji Deluxe.


Północnica

Gdy nadchodzi zmierzch, budzą się upiory. Północnice to zjawy, na które można natknąć się przede wszystkim na wiejskich terenach. Najczęściej polują na zbłąkanych podróżnych, jednak bywa, że wkradają się do chłopskich chat. Nieliczni, którym udało się wyjść cało ze spotkania z północnicą mówią, że na widok upiora bardziej niż strach odczuwali dojmujący smutek.

Północnica to zupełnie nowy Potwór, z jakim przyjdzie się zmierzyć wiedźminom.

Północnica - karta oraz znacznik Potwora - znajdzie się za darmo w każdym egzemplarzu gry. W wersji Deluxe dołączona zostanie również figurka.



Jeszcze raz chcemy Wam podziękować za Wasze ogromne wsparcie! 

Przekroczyliście nasze najśmielsze oczekiwania i robimy wszystko, żeby odpowiedzieć na Wasze pytania i prośby! 

Liczba komentarzy: 50
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
danzigerponad rok temu

Podpowiedź dla twórców - żeby było klimatyczniej, kości do gry w "pokera" mogłyby mieć zamiast oczek wizerunki kart (as, król dama, walet, 10, 9). Ewentualnie od asa do 7 (na kościach ośmiościennych).

WJCustponad rok temu

Nie wiem jak to się ma do całego uniwersum, ale w Wiedźminie 1 były zwykłe K6 i takie chyba bym zostawił. Jednak fajnie by było, gdyby każda szkoła miała swój unikatowy zestaw.

AbramsPlponad rok temu

Wsparłem wersję podstawową. Widzę że na KS odblokowały się kolejne cele. Rozumiem ze nie dostanę figurek (choć to trochę dziwne gdyż są oddzielnym produktem który się odblokował) ale czemu miał bym nie dostać też np. 5 plastikowych tokenów graczy? Tylko dla tego, że nie zamówiłem wersji DELUXE? Czuję się jak klient 2 kategorii.

Nosferatekponad rok temu

Po mojemu wersja podstawowa zwiera papier, wersja deluxe zawiera plastik. Zrozumiałe jest więc, że i figurki i żetony dostajesz w opcji deluxe. W podstawowej masz znaczniki. Również znaczniki odblokowanych potworów.

AbramsPlponad rok temu

OK rozumiem. Nie chcę wyjść na tego co o wszystko się czepia. Tak jakoś mnie to uderzyło. Myślałem że te odblokowane cele na KS będą dla każdej wersji. Rozumiem że nie wspieram wersji deluxe więc nie potrzebuję figurek (to moja decyzja) ale przykro mi że mogą mnie ominąć inne cele (o których jeszcze nie było wiadomo przed kampanią) np. tokeny graczy. Jeśli na tym pozostanie moja strata to ok ale jeśli się okaże że będzie tego więcej, to powstaje smutek. Tak czy inaczej pozdrawiam i gratuluję.

DatGuyReduxponad rok temu

zawsze będziesz mógł potem dopłacić do wersji deluxe jak zmienisz zdanie

Mixthoorponad rok temu

Tak jak Twoją decyzją jest wsparcie gry bez figurek, tak decyzją GoOnBoard jest dodanie większej ilości plastikowych elementów do gry z plastikowymi elementami. Masz prawo wyboru, nikt nie zmusza Cię do wsparcia i zakupu. I to powoduje, że czujesz się jako klient wyimaginowanej przez siebie, bzdurnej "drugiej kategorii". Gdzie tu sens i logika?

pio.trekponad rok temu

Wsparłeś wersję standard to jesteś klientem 2 kategorii co się dziwisz ;) Ja też wsparłem wersję standard ale cieszę się że dostanę figurki wiedźminów i figurki z dodatku Dziki Gon i coś tam jeszcze.

Kobraseekerponad rok temu

Czy w kampanii pojawią się dodatkowo płatne strech goale?

B_George_Bponad rok temu

Z pomysłów popieram pomysł na Gwinta. Do tej pory nie mogę odżałować że pozbyłem się tych z dodatków do W3 zanim się zajarałem wiedźminem. Nie wiem z kim ale na bank znajdę kogoś do grania :D

Małgorzata Kluska-Żuberponad rok temu

ja też bym bardzo chciała Gwinta :) popieram pomysł :)

B_George_Bponad rok temu

Szczerze? Nie grałem w planszówki bo nie miałem za bardzo z kim ale jaram się tym jak konar w pewnej reklamie

polwacponad rok temu

Ja liczę na to, że jeśli ma być jakiś płatny dodatek to niech to będzie jakiś zestaw scenariuszy. Chętnie pograłbym czasami w jakiś bardziej fabularny kooperacyjny tryb z żoną

allmightyponad rok temu

Przede wszystkim GRATULACJE , pięknie idzie kampania ! A z pomysłów wspierajacego , UNO: SKELIGE (dodatkowy bohater, dodatkowa plansza ) DUE: Dodatkowa plansza która jak sie połaczy z podstawaowa tworzy wielka plansze , cus takiego jak było w Scythe ) TRE: kostki na bogatości do kościanego pokera :)

Muktiponad rok temu

Tak Tak...

WJCustponad rok temu

Trzecia opcja jak najbardziej. Każda szkoła unikalne kości.

Lalanelponad rok temu

Nie mogę się doczekać, kiedy wyląduje już u mnie na stole :) brakuje mi jeszcze Sundrop jako SG :D

ElQckoponad rok temu

Kozak gierka będzie tylko jeszcze jak by dali jakieś dowalone figurki jeszcze .

Dreyareponad rok temu

A może jako forma SG lub dodatku na przyszłość rozwinięcie rozgrywki o 6 gracza?

polwacponad rok temu

downtime by był już potężny(jak dla mnie 4os to max)

Rafałponad rok temu

Na KS odblokował się 6 wiedźmin, ale tryb na 6 graczy jest tylko rozważany póki co.

Konrad Szyjaponad rok temu

Byłaby szansa na coś w stylu 1€ Pledge Manager także tutaj. Fajnie by było mieć figurkę Eredina, a niestety wesprzeć dam radę dopiero 01.06

sulanikponad rok temu

W razie czego będziesz mógł ją dokupić. 1 dzień jest za darmo - później podczas kampanii możesz dołożyć za 33 złote. Szczerze mówiąc to nie jestem pewny czy 1€ za dostęp do PM uprawnia również do darmowego Eredina ;)

Konrad Szyjaponad rok temu

Z tego co pisali na KS to uprawnia. Chyba się tym skończy, że dokupie

Szakalponad rok temu

W sumie karty do gwinta byłby by ciekawym celem tudzież opcją do zakupu.

WJCustponad rok temu

Popieram

Bilonponad rok temu

Tak, to dobry pomysł

Aurelka85ponad rok temu

Bardzo ładnie :) A może tak na przyszłość , odpowiedniki Zoltan Chivay albo Yennefer, Triss ?? jako postacie grywalne/pomocne/bonusowe. Wiedźmini nie zawsze sami polowali na stwory :) Proszę potraktować jako przyszłe rozszerzenie do gry :)

Dreyareponad rok temu

+1

TheMik1999ponad rok temu

+1

Bilonponad rok temu

+1

ufo1910ponad rok temu

Więcej potworów! To jest dobry kierunek z SG. A jeśli nie potwory, to może jacyś ludzcy bandyci, ze swoją talią walki, za pokonanie których, nie dostaje się trofeum a złoto?

LebXsponad rok temu

na kickstarterze jest już info o nowym "dodatku" ulepszającym walkę. Dodaje spersonalizowane karty dla potworów. Po więcej na kickstarterze i pewnie wkrótce tutaj :D

Go On Board ponad rok temu

Tak, już za chwilę opublikujemy tu aktualność, w której ten dodatek jest opisany po polsku. ;)

Majsterponad rok temu

Sztosik! Nie wyobrażam sobie jak to cudo będzie wyglądało jako finalny produkt! Gratuluję!

gnysekponad rok temu

Zmieńcie kości do pokera ;) Chociaż sam wzór jeśli kształt to przesada ;)

florinxponad rok temu

Najlepiej na podobne do tych które były we Wiedzminie 1 i 2 :)

Mixthoorponad rok temu

Popieram, standardowe białe kości K6 wyglądają ohydnie.

Szakalponad rok temu

Kiedy pojawi się w sprzedaży dodatkowa zawartość?

polwacponad rok temu

Mało ta gra kosztuje, żeby z własnej woli dopominać się o płatne dodatki?...spokojnie na pewno będą

JohnLarwaponad rok temu

520 zł a tu jeszcze się upominasz o PŁATNE dodatki xD pewnie coś będzie potem

Szakalponad rok temu

jestem masochistą :p

sulanikponad rok temu

daj chociaż czas na zebranie kasy :P

polwacponad rok temu

Ogary Dzikiego Gonu - liczę na to, że w SG pojawią się do odblokowania figurki dla wersji deluxe

Bangladerrponad rok temu

Na kickstarterze jest napisane że jak stretch goal'e będą progresować tak dalej jak teraz to robią to można się ich spodziewać ;)

ufo1910ponad rok temu

+1

Go On Board ponad rok temu

Tak, planujemy, żeby w ramach KSa pojawiły się również Ogary w wersji figurkowej. ;)

Pawel Witkowskiponad rok temu

na chwilę obecną 8 krotna przebitka na zagramw.to oraz 4 na KS... stretch goale póki co są bardzo słabe

pio.trekponad rok temu

a ja liczę że ogary też będą w wersji standard jak pozostałe z Dzikiego Gonu

Hiobponad rok temu

Gratulacje dla twórców i mam nadzieję że to dopiero początek i jeszcze dużo fajnej i dobrej zawartości przed nami :)