"Na Tropie Potworów" + Eredin na Wierzchowcu (wyjaśnienie)

Data dodania: 25.05.21 17:17:59

Cześć!

Nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze - postaramy się odnieść do nich w najszybszym możliwym czasie!

Jedna kwestia powraca jednak w wielu Waszych komentarzach i chcielibyśmy odnieść się do niej tutaj, aby odpowiedź dotarła do jak największej liczby osób. Chodzi o figurkę Eredina na Wierzchowcu.

Osoby wspierające ten projekt w ciągu pierwszych 24 godzin NIE MUSZĄ dodawać tej Nagrody do swojego koszyka - otrzymacie tę figurkę jako gratis. Nie przejmujcie się, nie widząc jej w Waszym koszyku. 

Jeśli jednak dorzuciliście tę figurkę do zamówienia i opłaciliście ją, mamy dla Was trzy rozwiązania:

- Otrzymacie 2 figurki Eredina na Wierzchowcu;

- Po zakończeniu kampanii będziecie mogli przeznaczyć te środki inne produkty;

- Po zakończeniu kampanii zwrócimy Wam te środki.

Wrócimy do tej kwestii po zakończeniu kampanii. :)


Cele z Kickstartera

Udało nam się odblokować kolejne Cele na Kickstarterze! Pozwólcie, że w tej aktualności szybko opiszemy to, co zostało odblokowane. :) Pamiętajcie, że wszystkie odblokowane tam Cele trafią również do Waszych egzemplarzy.


Dodatek Na Tropie Potworów

Świat po koniunkcji sfer pełen jest przerażających bestii. Nikt, kto znajdzie się samotnie na szlaku, nie może czuć się bezpiecznie. Czające się pod taflą wody utopce, grasujące w pobliżu cmentarzy ghule czy pikujące z powietrza harpie to tylko niewielka część zagrożeń czyhających na podróżnych!


Dodatek “Na Tropie Potworów” - tak samo jak “Dziki Gon” - pojawia się za darmo dla wszystkich Wspierających i będzie oddzielnym dodatkiem w regularnej sprzedaży.

Dodatek ten poszerza rozgrywkę podstawową o zaawansowany tryb tropienia i poznawania słabości Potworów i sprawia, że każda potyczka stanie się unikalnym i niepowtarzalnym wyzwaniem!

Dzięki Waszemu wsparciu, możemy pokazać aż 3 Cele Dodatkowe związane z tym dodatkiem. Przy pracy nad tym dodatkiem sugerowaliśmy się Waszymi komentarzami i uwagami, dlatego z tego miejsca bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w dyskusji!


Ten cel wprowadza do gry 17 dużych kart Potworów, po jednej dla każdej z występujących w Starym Świecie bestii. Karty zawierają nową, zaawansowaną specjalną cechą potwora oraz opisy czterech unikalnych ataków. Ataki te związane są bezpośrednio z charakterystyką potwora w wiedźmińskim świecie.


Gdy Potwór pojawia się na planszy, gracze wykładają dodatkową, dużą kartę obok planszy - jest ona widoczna dla wszystkich i związana z jednym, konkretnym potworem.


Oprócz 17 dużych kart, ten dodatek wprowadza 4 Karty Walki. Przed walką z potworem należy wtasować losowo dobrane 2/3/4 z nich do jego puli życia (w zależności od poziomu Potwora). Dzięki temu walka z potężnym, masywnym wilkołakiem będzie zupełnie innym doświadczeniem niż stawienie czoła skrywającym się wśród mgieł i iluzji mglakom. Dodatkowo, każda walka z tym samym potworem będzie wyjątkowa, bo nie ma pewności, które specjalne ataki i w jakiej kolejności się pojawią.


Specjalne Karty Walki nie tylko pozwolą zróżnicować potyczki, ale także wprowadzą zupełnie nową mechanikę - Ataki Pasywne. Gdy Potwór, w wyniku otrzymanych obrażeń, odrzuca Specjalną Kartę Walki, atak pasywny zostaje automatycznie aktywowany.


Różne ataki specjalne i pasywne potworów sprawiają, że decyzje podejmowane przez gracza podczas tropienia potwora, jak i w walce muszą być jeszcze bardziej przemyślane.




Dodatek Na Tropie Potworów powiększa się o dodatkowe elementy, które rozwijają aspekt mechaniczny i fabularny gry. Zapewnia to jeszcze więcej doświadczeń związanych z poznawaniem wiedźmińskiego świata i dodaje nowe sposoby na tropienie potworów.

W grze pojawią się znaczniki Słabości Potworów, które gracze będą mogli znaleźć podczas podróży przez rozległe krainy Kontynentu, przygotowując się do walki z konkretnym Potworem.

Gdy nowy Potwór pojawia się w grze, sześć zakrytych znaczników (pasujących do typu terenu zajmowanego przez tego Potwora) jest tasowane i rozkładane na wszystkich Lokacjach z odpowiednim typem terenu (nie zajętych przez Potwora lub jakiegokolwiek Wiedźmina).

Zdobywając je, wiedźmini dowiadują się więcej o czających się w mroku potworach i poznają ich słabe strony.

Gdy gracz wejdzie na Lokację z znacznikiem Słabości Potwora, od razu podnosi go i czyta odpowiedni fragment na dużej karcie Potwora, leżącej obok planszy. Zdobyta wiedza może tu i teraz okazać się przydatna, ułatwiając graczowi szkolenie. Może się też okazać, że gracz wejdzie w posiadanie informacji, które przydadzą mu się podczas samej walki - w takim przypadku zachowuje on znacznik Słabości, by wykorzystać go, gdy stanie twarzą w twarz z bestią.




Odblokowanie tego Celu pozwoli nam na dodanie różnych klimatycznych opisów, pozwalających graczom dowiedzieć się więcej o przeciwnikach, z którymi przyjdzie im się mierzyć.

Po odkryciu znacznika Słabości, gracz na dużej karcie Potwora będzie mógł przeczytać nie tylko o zdobytych korzyściach mechanicznych, ale także znajdzie tam fabularne treści. Podróż przez Kontynent to liczne spotkania - część napotkanych istot miała już do czynienia z potworami, na które szykują się wiedźmini. Mieszkańcy tych krain chętnie podzielą się swoją wiedzą!

(pamiętajcie, że teksty w grze będą w języku polskim)


Teraz zobaczcie, jak może to działać w praktyce:

Krążą pogłoski o potężnym biesie, grasującym nieopodal Styggi (teren Leśny). Ty zaczynasz swoją turę w Hengfors. Przemieszczasz się do Novigradu (teren Leśny). Doskonale wiesz, że podobna bestia terroryzowała kiedyś tę okolicę. Odkrywasz znacznik Słabości Potwora 3:


Stary karczmarz, który dobrze pamięta ten niespokojny czas, opowiada ci historię o wiedźminie, który nocował u niego na dzień przed wyprawą na biesa. Mówił, że dzięki ogromnej sile i ostrym pazurom, ten potwór jest w stanie jednym uderzeniem położyć rycerza wraz z koniem. Decydujesz się na morderczy trening. Dzięki temu w Etapie III tej tury możesz dobrać z puli kartę Szybkiego Ataku (niebieską) lub Silnego Ataku (czerwoną), obniżając jej koszt o 1.


Dalsza podróż prowadzi Cię do Wyzimy (teren Górski), gdzie nie ma żadnych Znaczników Słabości Potwora i nie udaje Ci się niczego dowiedzieć. Jednak niebawem docierasz w okolice Beauclair (teren Leśny). Odkrywasz kolejny znacznik Słabości Potwora - 5:


Staruszka, mieszkająca pod miastem, zadziwia Cię swoją alchemiczną wiedzą. Poznajesz recepturę na specjalny olej - wysmarowane nim ostrze ma być dla biesa szczególnie groźne.


Zachowujesz ten znacznik Słabości i z powodu braku kart na ręce kończysz ten Etap.


Gdy zaczynasz kolejną swoją turę, okazuje się, że nikt jeszcze nie podjął się walki z biesem. Decydujesz się nie czekać dłużej i wyruszasz do Styggi, by stawić mu czoła.


Przed starciem nakładasz na ostrze przygotowany wcześniej olej - dzięki temu Pula Życia potwora jest o 1 mniejsza.




Doskonale wiesz, że rozmiar biesa czyni go odpornym na działaniu Znaku Aard - na szczęście na początku walki w twojej ręce nie masz kart z tym znakiem, więc z wszystkich będziesz mógł skorzystać.


Zdajesz sobie także sprawę, że zdolność biesa do regeneracji będzie stanowiła dla ciebie duży problem - musisz przeprowadzić tę walkę tak, by nie zadawać mu zbyt wielu ran w jednym ataku.



Karty Znaków (żółte i fioletowe) posłużą Ci do obrony przed hipnozą, dlatego w swojej pierwszej serii kart decydujesz się nie używać żółtego Axii, ponieważ może się przydać później.




Szarża tego potężnego potwora może przebić się przez całą Twoją obronę, raniąc Cię dotkliwie. Zagrywanie kilku kart odnawiających Twoje Tarcze może być ryzykowne, dlatego pewnie będziesz starał się użyć jednej z nich w każdej turze.

Zaczynasz walkę z dobrym przygotowaniem. Czujesz jednak, że bies to potężny przeciwnik i nic nie jest jeszcze przesądzone…

--------------------

Mamy nadzieję, że ten przykład pozwolił Wam lepiej zrozumieć, co wnosi do gry dodatek “Na Tropie Potworów”. Oczywiście to jedynie wycinek rozgrywki - na planszy będą 3 Potwory jednocześnie, a gracze będą ścigać się o to, kto lepiej przygotuje się do walki i jako pierwszy zapoluje na bestię.

“Na Tropie Potworów” zawiera specjalne karty dla wszystkich Potworów, które zaprezentowaliśmy dotychczas i - jeśli uda nam się odblokować kolejne - będzie uzupełniany o nowe Potwory.


Warto wspomnieć, że pokazujemy Wam dzisiaj tylko biesa, aby nie psuć Wam wrażeń z gry.


Wiemy, że doskonale znacie świat wiedźmina i niejednokrotnie udowodniliście, że Wasze sugestie są naprawdę trafne! Dlatego teraz szczególnie chcemy Was zachęcić do spisania swoich pomysłów w komentarzach do tej aktualności.


Chętnie usłyszymy Wasze pomysły na specjalne ataki i cechy pasywne dla przedstawionych już potworów, jak i na ich charakterystykę i słabości w bestiariuszu.



Nowy Potwór - Baba Wodna!


Gdy zatrzymasz się nad wodą, by napoić konia, miej się lepiej na baczności. Baby wodne dopadły już niejednego nieuważnego podróżnika. Wyskakują z wody w najmniej spodziewanym momencie, a ich ostre pazury mogą rozszarpać każdego, kto nie zdoła w porę zareagować. Mówi się, że to jedne z najbardziej niebezpiecznych stworów wodnych na całym Kontynencie!


Baba Wodna to zupełnie nowy Potwór, z jakim przyjdzie się zmierzyć wiedźminom.


Baba Wodna - karta oraz znacznik Potwora - znajdzie się za darmo w każdym egzemplarzu gry. W wersji Deluxe dołączona zostanie również figurka.





Nazwij Swojego Wiedźmina!

Opuszczasz szkołę, by wyruszyć na pełen przygód i niebezpieczeństw szlak. Przyjdzie ci mierzyć się z potworami, na których widok miękną nawet najwięksi wojownicy. Ale Ty się nie lękasz. Wiesz, że jeśli nie zawiedziesz, przyniesiesz chlubę i sławę swojej szkole. Twoje imię będzie budzić podziw i uznanie. No właśnie… Twoje imię.

Odblokowanie tego Celu pozwoli nam dodanie do dwupoziomowych planszetek graczy wyjmowalnych znaczników z imionami wiedźminów. Dzięki 5 znacznikom z imionami, będziecie mogli zdecydować, jakie imię będzie nosił Wasz wiedźmin!

Co więcej, na odwrocie znaczników z imionami pozostawiamy wolne miejsce, dzięki czemu z łatwością będziecie mogli nadać wiedźminom własne lub wymyślone przez Was imiona!


Jak nazwalibyście swoich wiedźminów? Dajcie nam znać w komentarzach!


Liczba komentarzy: 62
Zaloguj się Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
magik1987adiponad rok temu

Witam, ten dodatek mnie przekonał brakuje mi jak już ktoś wspominał damskich postaci mam 2 córki z którymi gram i zawsze jest kłótnia o damskie postacie, z 2 waleczne panie mogące władać rozbudowana alchemia, albo poprostu swoim urokiem rozpraszać wiedzminów i zdobywać przewagę w starciach z nimi, było by miło (tak na grubo może nawet jako dodatek damska figurka do każdej szkoły wiedzminskiej i wymiana wizerunku postaci jak z imieniem) a tak przyziemnie 2-3 damskie postacie pliss

Mixthoorponad rok temu

I cena za podstawę +250 PLN. Choć jako osobny dodatek mógłby się pojawić. Istnieje jednak ryzyko pojawienia się głosów oburzenia: co z postaciami o różnej karnacji i odcieniu skóry? A co z wersjami na różne kontynenty? Cóż, najprościej jest po prostu zaakceptować wizję autora taką, jaka jest. I uszanować ją.

Mixthoorponad rok temu

Mojego wiedźmaka zwą Benedylbert. Tak, ten Benedylbert ze Szkoły Dzięcioła.

Nidamirponad rok temu

A może dodatek z czarodziejami/czarodziejkami? W końcu oni też byli zainteresowani łowami na potwory (tak jak Yennefer przy łowach na smoka, czy też poszukując dżinna). Na pewno pomogłoby to zachęcić również parę pań do gry, które może chętniej wcielą się w postać kobiecą, bez wprowadzania kobiecych wiedźminek. O tych w końcu za dużo nie słyszeliśmy..

Alekponad rok temu

w kwestii monster traill, wyglada na to ze nie macie jeszcze wymyslonych wiekszosci atakow i weaknesow dla potworow. jesli chcecie naszej pomocy, to zamiast szukac po komentarzach zrobcie jakas osobna karte, link, cokolwiek gdzie moznaby bylo w uporzadkowany sposob pisac swoje propozycje pod kazdym potworem, bo sporo tego bedzie... ze swojej strony rzuce tylko ze zamiast odkrywania slabosci w stylu odejmij jedna karte potwora, albo wez 1 zlota, duzo bardziej tematyczne i rownie latwe w implementacji jest dodanie zwyklej wrazliwosci na niektore ataki - dla przykladu na babe wodna karty z atakiem igni zadaja np. +1 (albo podwojne) obrazenia. to czy taka wrazliwosc dziala zawsze czy tylko po zdobyciu wiedzy o tej slabosci (z zetonu) to juz pozostawiam innym do oceny. moze uznacie ze to juz zbyt wiele, ale czy idac za ciosem nie ma miejsca w tej grze na oleje nakladane na miecze? karty w stylu eliksirow, zdobywane w trakcie gry, do wykorzystania przed walka, dajace analogiczny bonus jak opisalem wyzej (pod warunkiem ze zostanie uzyty odpowiedni olej).

Jimmyponad rok temu

Czy jeśli dołączyłem do wsparcia dzisiaj, ale jeszcze czekam na potwierdzenie wpłaty, które może potrwać do dwóch dni to czy też otrzymam figurkę Eredina ?

Kacperponad rok temu

Chętnie zobaczyłbym Skolopendromorfa oraz Zgnilce czyli potwory, które mogłyby mieć ciekawe mechaniki w grze. Jeśli powstałoby rozszerzenie dodające wyspy Skellige nie może zabraknąć jakiegoś Trolla jaskiniowego, Cyklopa i oczywiście jakiś Syren. Jak ktoś już tutaj pisał, kości mogłyby być bardziej klimatyczne niż takie z typowym wyglądem. Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby także dodanie jakieś damskiej postaci czy to w formie wiedźminki lub w jakiś sposób czarodziejki. Jeśli mamy bossa Eredina to widzę potencjał na wampira wyższego jako kolejnego bossa.

Biedroneponad rok temu

Popieram. Chętnie zagrałabym kobiecą postacią, jakby była możliwość :)

Elenorsarponad rok temu

Mam pytanie o darmową figurkę za wsparcie pierwszego dnia. Obecnie do wyboru są 3 opcje jako nagrody. Wersja standard, delux oraz figurka. Niestety, ale nie stać mnie dzisiaj, aby wesprzeć grę standard lub delux. Czy jeżeli dzisiaj wesprę w wysokości jaka jest za figurkę, a w nowym miesiącu zwiększę wsparcie do, którejś z tych wersji to dostanę figurkę za darmo, czy nie?

Shibanodaponad rok temu

Dołączam się do pytania

Daniel Rynduchponad rok temu

Witam, wsparłem grę deluxe na Kickstarterze ponieważ mieszkam w Niemczech. Jak to będzie z wyborem wersji językowej? Otrzymam przed wysyłką mail z zapytaniem? Bo mam nadzieję, że wersja języka nie będzie dobrana na podstawie lokalizacji adresu do wysyłki.

Szakalponad rok temu

Jak się kampania skończy to chyba wtedy dostaniesz ankietę do wypełnienia w jakim języku chcesz grę

Mixthoorponad rok temu

Na tym portalu masz jedynie wersję polską, wysyłaną na terenie Polski. Koszt gry i przesyłki opłacasz od razu. Na platformie Kickstarter, jakiś czas po zakończeniu kampanii w tzw. "Late Pledge" przy dokupieniu ewentualnych, opcjonalnych dodatków będziesz mógł podać adres do wysyłki na terenie Niemiec oraz język gry.

Szakalponad rok temu

Czy te znaczniki oraz monety zostaną w późniejszym progu zamienione na plastikowe?

B_George_Bponad rok temu

Byłby sztos jakby większość plastików zamienili na drewno :D

Szakalponad rok temu

albo i tak, nie narzekał bym

GametrollTVponad rok temu

Czy wspierając teraz wersje podstawową będę mógł zmienić później w late pledge na wersje deluxe?

Michał K.ponad rok temu

Skoro będzie 6 szkół, jakieś szanse na tryb team versus team? Albo tryb dla 6 graczy?

Patryk Łapińskiponad rok temu

Czy ten wiedźmin ma swoje miejsca na planszy? Jak to będzie wyglądało? Będzie koło lokacji jakiś żeton? pytam już o następną aktualizację :P

Go On Board ponad rok temu

Będzie miał specjalną kartę Lokacji, która doda jego Szkołę. ;)

Wajsikponad rok temu

Jeśli wesprę wersję zwykłą w ciągu 24 godzin i powiedzmy w ostatnim dniu kampanii zmienię na Deluxe nie stracę figurki Średnia?

Go On Board ponad rok temu

Nie stracisz. ;)

K-Ciponad rok temu

Czy Dodatek “Na Tropie Potworów" będzie grywalny również w trybie podstawowym solo jak i w "Dzikim Gonie" (solo / coop)? Czy dostaniemy coś jeszcze dla trybu solo / coop?! ;)

Go On Board ponad rok temu

Ten dodatek będzie grywalny w podstawowym trybie solo. Nie będzie kompatybilny z dodatkiem Dziki Gon.

Ovskiiponad rok temu

To w grze jest podstawowy tryb solo gdzie można wykorzystać wszystkie element? Dziki gon to po prostu alternatywny tryb?

Michał Turekponad rok temu

Patrząc na rosnącą liczbę elementów jako stretch przydałby się insert

Kloparexponad rok temu

+1 byczq

Mariusz Kurponad rok temu

Czy w grze będą dostempne jakieś inne postacie poza wiedzminami? Rycerze? Magowie?

Go On Board ponad rok temu

Magowie pojawią się jako jeden ze Stretch Goali na Kickstarterze. ;)

Go On Board ponad rok temu

Małe przejęzyczenie - magowie pojawią się jako add-on na Kickstarterze i zagramw.to

Wojciech Matejkoponad rok temu

Własny wiedźmin? Vargrey

Patryk Łapińskiponad rok temu

Geralt :P

Arsyliusponad rok temu

Jak nazwałbym swojego wiedźmina? Jest tylko jedna poprawna odpowiedź: Benedylbert ;-) #pdk

Michał Blichewiczponad rok temu

Czy tylko ja mam tak, że znaczniki tekturowe wyglądają zwyczajnie biednie? Może drewniane? Plastikowe? Marzą mi się znaczniki zamiast kostek takie jak tutaj: https://thefandomentals.com/wp-content/uploads/2019/08/20190803_130755-e1565676258259.jpg - te czaszki z metalu mają od spodu kształt kostki, świetnie pasują do torów gdzie zaznaczamy poziom "przywiązania" do konkretnej frakcji w przypadku gry Court of the Dead.

KANDERAponad rok temu

Nie wiem dlaczego nie mogę dodać komentarza na głównej stronie a tu mogę. 1. Dlaczego tylko Kurier ? Dlaczego nie ma możliwości wysyłki paczkomatem? 2.Wsparłem przed chwilą , przelew zrobiłem przelewem zwykłym z konta kasa poszła ale jeszcze systemy nie potwierdziły płatności w związku z tym mam pytanie co do nagrody za pierwszy dzień liczy się data wsparcia czy data(godzina wpłynięcia kasy ) ?

Go On Board ponad rok temu

Opcja wybrania paczkomatu pojawi się w fomularzu, który będziemy wysyłać do Wspierających przed rozsyłaniem gier. O otrzymaniu gratisowej figurki decyduje data wsparcia. ;)

KANDERAponad rok temu

Dzięki za szybką i treściwą odpowiedz.

JohnLarwaponad rok temu

Co sądzicie o dodaniu jakiegoś dodatku z wampirem wyższym? jako SG czy coś Ewentualnie dodać jakichś bandytów albo Scoia'tael, z których będziemy dostawać złoto?

B_George_Bponad rok temu

Dobre pomysły.. oj czuję że ta gra będzie ogromna...

Mortyponad rok temu

Panowie ta gra to prawdziwy potwór :) GRATULACJE :) nie mogę się już doczekać paczki :) Przyłączam się do pomysłu dodania celu w którym były by koszulki bo zapowiada się dłuuugie oglądanie każdej karty :) Jeśli chodzi o kolejne cele to może jeszcze Dice Tower w kształcie siedziby wiedźmińskiej :) Pozdrawiam wszytkich

Patryk Łapińskiponad rok temu

Po co ci dice tower do gry karcianej xD do pokera dodawać dice to przesada chyba.

Isurmaelponad rok temu

Jest szansa na to by jednym z upgrade'ów wersji zwykłej byla zamiana żetonów potworów na tekturkowe standisy? Plansza ma sporo detali i fajnie jakby zamiast płaskich żetonów potwora był stand. To by był ukłon do tych, którzy z różnych powodów nie chcą figurek.

draqonponad rok temu

Zgadzam się z postem niżej, koszulki byłyby miłym dodatkiem ;)

polwacponad rok temu

na pewno pojawią się jako add-on

KmP900ponad rok temu

Lecicie z tematem. Pytanie odemnie. Gdybym zdecydował się na zmianę wersji standard na deluxe to jest możliwość dopłaty do ww. wersji?

AgraVainponad rok temu

W aktualizacji nr 1 była o tym mowa w "najczęstszych pytaniach i odpowiedziach" - tak od jutra będzie taka możliwość

Jan Kowalskiponad rok temu

Zwykła wersja od deluxe bedzie się różnić tylko iloscią figurek? Bo na nich mi nie zalezy jakos specjalnie.

Jan Kowalskiponad rok temu

juz wszystko wiem z pierwszej aktualnosci

Mikołaj Pieprzykponad rok temu

Miło jest zobaczyć wariację swojego pomysłu z BoardGameGeek zaadaptowaną w finalnej grze :D Bijemy rekordy, gra zapowiada się miodnie <3

Patryk Łapińskiponad rok temu

Jaką?

Mikołaj Pieprzykponad rok temu

Odnośnie kart ataków specjalnych - sugerowałem podobne rozwiązanie w wątku który zaczął Wookie. Spodziewałem się, że jeśli zostanie to dodane, to w formie wariantu lub dodatku i tak właśnie się stało :)

Bouneponad rok temu

Jak wygląda kwestia zabezpieczenia tych dużych kart? Z tego co widzę na kickstarterze są o wymiarach 130mmx100mm, natomiast koszulek o tym wymiarze wcześniej nie widziałem. Planujecie dodać jako add-on koszulki pod wszystkie karty oraz te duże?

polwacponad rok temu

Kładziesz tę kartę tylko na stolę.... ja jestem "koszulkowcem", ale akurat te karty sobie odpuszczę

Bouneponad rok temu

A ja jestem koszulkowcem i sobie nie odpuszczę, każdy ma różne preferencje, dlatego pytam o add-on, a nie o dodanie tego jako konieczność w komplecie. ;) Znajomi często lubią sobie coś wypić/zjeść podczas grania, a ja lubię zachowywać swoje egzemplarze w jak najlepszej jakości, stąd jako add-on również miłoby było zobaczyć matę neoprenową z planszą do gry. Add-on daje tą swobodę, że weźmie go ten kto chce a dodatkowo nie zaburzy to ceny produktu do ilości elementów i twórca nie wyjdzie na minus. ;D

Volverponad rok temu

W kampanii tytanów była taka opcja więc pewnie i tutaj się pojawi :)

Blantcheponad rok temu

Proponuje w Stretch Goals dodać koszulki na karty. Na pewno spora część użytkowników byłaby zadowolona, ponieważ nie musiałaby kupować ich na własną rękę :)

Patryk Łapińskiponad rok temu

Nie! Wole sam sobie kupić koszulki :)

Patryk Łapińskiponad rok temu

Te które kupiłem do tytanów okazały się okropne i wszystkie wyrzuciłem 45 zł w błoto. Już wole sam kupić koszulki :)

sulanikponad rok temu

to to jeszcze pół biedy - ale jakby dodali choćby w add-on'ach koszulki zwłaszcza do tych dużych kart to byłoby cudnie :)

Patryk Łapińskiponad rok temu

Sulanik no to rozumiem :)

Volverponad rok temu

@Patryk Łapiński z ciekawości - co było nie takz twoimi koszulkami w tytanach? Co prawda jestem dopiero po dwóch partiach ale nie zauważyłem żadnych wad w stosunku do koszulek z np. rebela

gnysekponad rok temu

Lepiej jako addon niż stretch, nie każdy koszulkuje ;)