Cześć!
Mamy nadzieję, że weekend był dla Was udany!
Zdecydowanie był udany dla naszych kampanii, udało nam się zebrać tu prawie 6 tysięcy Wspierających i przekroczyć próg 30 tysięcy Wspierających na Kickstarterze!
Nowi Wspierający mogą zadawać w komentarzach pytania, na które wielokrotnie pojawiały się już odpowiedzi. Prosimy, żebyście byli dla siebie wyrozumiali i – jeśli jesteście w stanie – dzielili się odpowiedziami. Wiemy, że wielu z Was już to robi i ogromnie za to dziękujemy!
Jesteśmy wdzięczni, że tak wiele osób zaangażowało się w tę kampanię, poświęcając swój czas wolny na odpowiadanie na liczne pytania – nieco odejmuje nam to obowiązków i pozwala na skoncentrowaniu się na dodawaniu nowej zawartości do kampanii. Wasze wsparcie jest nie do przecenienia!
Odblokowane Cele
W ciągu ostatnich 2 dni odblokowaliśmy 3 kolejne Cele i jesteśmy na dobrej drodze do odblokowania figurek Ogarów 2-poziomu!
Dziękujemy!
Pamiętajcie, że więcej o Ogarach Dzikiego Gonu pisaliśmy w poprzedniej aktualności, którą znajdziecie tutaj.
Nowy wygląd Metalowych Monet
Ponieważ znajdujemy się w „Starym Świecie”, nie wiemy dokładnie, jaka waluta wtedy przeważała, dlatego z początku zdecydowaliśmy się na bardziej „ogólne” monety. Teraz wiemy, że nie była to właściwa ścieżka.
Gdy pokazaliśmy Wam pierwszą wersję monet, podzieliliście się z nami licznymi propozycjami na ich nowy wygląd i jesteśmy Wam bardzo wdzięczni za ten odzew!
Przejrzeliśmy istniejące monety oraz fanowskie propozycje, przedyskutowaliśmy także temat z CD Projekt RED.
Postanowiliśmy również wykorzystać tę okazję, aby rozwiązać problem poruszony przez niektórych testerów (King of Average wspomniał o tym również w prywatnej wiadomości) - dwustronne monety przedłużają zarządzanie grą i niepotrzebnie rozpraszają.
By rozwiązać ten problem, postanowiliśmy, że wszystkie monety będą miały wartość 1 i będą jednakowe po obu stronach.
W Nagrodzie z Metalowymi Monetami znajdzie się 30 monet, dodamy również 5 tekturowych monet do samej gry.
30 Monet to więcej niż potrzeba podczas rozgrywki w 5 graczy, a trzymanie się jednej wartości ułatwi zarządzanie grą.
Staraliśmy się pozostać wierni temu, że Kontynent jest rozległy i nie ma możliwości, żeby występowała tylko jedna waluta. By to dobrze oddać, przygotowaliśmy 3 różne typy monet, odpowiadające 3 walutom.
W Nagrodzie Metalowe Monety te 3 rodzaje monet mają różne kolory, ale każda odpowiada wartości 1, by nie komplikować rozgrywki.
Wierzymy, że nowe monety pozwolą Wam jeszcze lepiej poczuć klimat podczas gry!
Jak dostać tę Nagrodę?
Przypominamy, że by dorzucić tę Nagrodę do swojego zamówienia, musicie:
- zalogować się na konto, z którego dokonaliście wcześniej Wsparcia gry Wiedźmin: Stary Świat;
- wejść w zakładkę „zamówienia”;
- wybrać numer zamówienia odpowiadającemu grze Wiedźmin: Stary Świat;
- wybrać przycisk „dodaj nagrody do zamówienia”.
Dzięki temu unikniecie podwójnej płatności za wysyłkę.
Jeśli nie macie możliwości dodania nagród do zamówienia, upewnijcie się, czy płatność przy Waszym zamówieniu ma status „zakończona”. Tylko do „zakończonego” zamówienia można dodać nowe nagrody.
Jeśli nie możecie zalogować się na konto, a reset hasła nie działa, najprawdopodobniej nie zarejestrowaliście konta. Załóżcie nowe konto, na e-mail podany podczas składania zamówienia - zamówienie przypisze się do niego automatycznie i będziecie mogli dodać nowe Nagrody.
Wasze najczęstsze pytania
Czy pojawi się więcej Nagród?
Jak pisaliśmy wcześniej, pracujemy nad płatnym dodatkiem z Magami i chcemy pokazać go Wam już naprawdę niedługo. Poniżej prezentujemy, jak będzie wyglądać jeden z Magów (w dodatku znajdzie się 4 Magów, dwóch płci żeńskiej, dwóch męskiej):
Jednocześnie wciąż czytamy Wasze komentarze i pracujemy nad kolejnymi Nagrodami, o których wspominacie!
Czy będzie więcej dodatków Ekskluzywnych?
Pracujemy nad czymś Ekskluzywnym i wierzymy, że uznacie, że to coś dużego.
Oczywiście zależy nam, żebyście byli zadowoleni i mamy nadzieję, że widzicie wartość 3 darmowych dodatków, które w przyszłości będą sprzedawane oddzielnie (Dziki Gon, Na Tropie Potworów i Zestaw Przygód), a także ekskluzywnego Zagubionego Wierzchowca. Oczywiście wciąż pracujemy także nad kolejnymi Celami.
Chcemy, aby projekt rósł także po premierze i nie chcemy, aby ludzie, którzy przegapili kampanie na zagramw.to i Kickstarterze (ponieważ o niej nie wiedzieli lub nigdy nie korzystali z tego typu fundowania) czuli, że dostają tylko połowę gry. Nie wszystkie dodatki będą dostępne od razu w sprzedaży detalicznej, a łączna cena gry i dodatków będzie znacznie wyższa od ceny na zagramw.to z wysyłką. Wciąż jednak chcemy, by planszówkowa społeczność mogła otrzymać rozbudowaną wersję gry Wiedźmin: Stary Świat.
Liczymy, że rozumiecie naszą wizję na rozwój tego produktu. :)
Czy można łączyć dodatki?
Jak wiecie, darmowe Cele składają się na 4 dodatki, a Magowie będą 5. Pojawiają się pytania o możliwość łączenia dodatków.
Wszystkie dodatki mogą być wykorzystane w podstawowej rozgrywce oraz w podstawowym trybie solo.
Poniżej znajdziecie odpowiedź na temat łączenia dotychczasowych dodatków z dodatkiem Dziki Gon:
Zestaw Przygód - nie da się go połączyć z Dzikim Gonem, ponieważ ten dodatek posiada własny zestaw kart Eksploracji i Zdarzeń.
Na Tropie Potworów - Różne elementy dodatku Na Tropie Potworów mogą być dodawane stopniowo lub wszystkie naraz.
Te elementy czynią rozgrywkę głębszą, więc zachęcamy, żeby korzystali z nich tylko doświadczeni gracze, zapoznani z trybem standardowym oraz z dodatkiem Dziki Gon.
Zagubiony Wierzchowiec - Zagubiony Wierzowiec w tym przypadku będzie sporą pomocą dla graczy, więc decyzja o użyciu go zależy od Waszej grupy.
Magowie - Gracze będą mogli wybrać dowolnie z puli 5 podstawowych bohaterów, wiedźmina ze Szkoły Mantikory i 4 Magów. Grajac z Magami, gracze będą korzystać z dodatkowej talii kart Akcji.
Hej, Czy monety będę dostępne do zakupu poza kampania/po premierze gry jako osobny dodatek? Rozumiem że dodatki takie jak magowie będą bo to osobne pudełko itd ale czy same monety też będą sprzedawane osobno? W tym momencie nie planowałem kupować dodatków bo zbytnio podniosą cenę całości, co nie znaczy że nie chciałbym ich dokupić w przyszłości, stąd też moje pytanie. Z góry dzięki za odpowiedź.
Dlaczego za NAGRODĘ trzeba zapłacić? Dlaczego "nagroda" nie jest płatnym dodatkiem? Co za "szczęśliwy i radosny" człowiek wymyśla takie bzdury? Ostatniego dnia nagrodą będzie zestaw garnków czy odkurzacz?
Myślenie twórców polega na tym że ty ich wspierasz i nic nie chcesz w zamian. A oni są wspaniałomyślni i dają Ci za to nagrodę.
Hej, Rozumiem, że każdy wpierający dostaje zawartość dodatkową. Nawet osoby, które zdecydują się zrobić to teraz ? Pytam, ponieważ żałuje, że nie mogłem was wspierać od samego początku, ale niestety nie widziałem, że zbiórka wystartowała. Robicie świetną robotę panowie i już nie mogę się doczekać aż otrzymam swoją wersję gry !
jedyne czego nie dostaniesz na free w stosunku do tego co było pierwszego dnia to figurka na koniu (można ją dokupić teraz) reszta pozostaje bez zmian
Figurka Eredina na koniu to swego rodzaju dodatek, czy tylko i wyłącznie figurka ? No i oczywiście dokupić trzeba monety, one nie są dodawane gratis jak dobrze rozumiem ?
w cenie gry masz monety w formie żetonów tekturowych, te które są do kupienie są z metalu jako dodatek estetyczny. Figurka jest alternatywą dla podstawowej figurki z dodatku dziki gon ma ona swoją własną kartę
Martwi mnie właśnie to, że jest tem "wyścig", wolę kiedy jest przygoda, taka powinna być jedna z opcji. Tu jest duże pole do popisu dla opcji np. Solo lub kto szybciej rozwinie swoją postać na Maxa, ale nie zdobywając tylko 4 trofea. Ta gra i tak będzie długa i nie będzie ona trwała do 2h, tylko 4-5h. Ja jak będę grał, to będę pomykał sobie krainie, zdobywał doświadczenie.
Oczywiście była masa zawiedzonych, która liczyła że dostanie grę przygodową pełną gębą albo chociaż taki Gloomhaven ;) To jest prosta gra i zgłaszając wszelkie modyfikacje/usprawnienia należy cały czas mieć ten podstawowy mechanizm w głowie. Nikt w rodzinną grę nie będzie chciał grać tyle czasu. 2 godziny to powinien być maks. Dlatego sprawa czasu tury pojedynczego gracza, a przy okazji jednoczesnego nudzenia się pozostałych jest tak istotna. Gra planszowa musi mieć dobre tempo. Inaczej wszyscy się męczą czekając na swoją turę. Skończy się to tym, że po jednej czy dwóch partiach w dużym gronie (nie wyobrażam sobie gry w 5 osób), na stół będą wyciągane jednak inne, bardziej satysfakcjonujące pozycje.
Po 1 świetnie wygląda projekt nowych monet ogromne dzięki ode mnie jak i pewnie wielu wspierających!!! Po 2 Chciałbym jednak również powtórzyć prośbę poprzedników o to aby monety miały rewers i awers gdyż z racji że będą warte tyle samo w żadnym stopniu nie będzie to w niczym przeszkadzać o dodadzą głębi odczuć oraz będą sprawiały wrażenie prawdziwych wartościowych pieniędzy. Po 3 Bardzo przydałoby się wyszczególnić parametry monet (przybliżony wymiar, waga 1szt.) ważna rzecz odnośnie monet równiez aby nie były "lekkie jak piórko" gdyż metal gdy waży swoje daje wrażenie wartościowego i fajnie to trzymać w swoich dłoniach. Oczywiście w ramach ustalonego budżetu! :) Robicie świetną pracę jestem pod wrażeniem! Oby tak dalej!
+1
Technicznie z dodaniem różnych awersu/rewersu nie powinno być problemów jednak co na tej drugiej stronie ma się znaleźć? Kiedyś moneta to była jedynie określona waga kruszcu z jakimś relatywnie prostym wytłoczeniem.
Moneta z herbem Wyzimy można by było dać na rewersie Godło Temerii, z herbem Novigradu godło Redenii gdyż kiedyś właśnie zanim Novigrad stał się wolnym miastem był stolicą tego państwa. Na na florenie nilfgaardzkim nie wiem, bo tam wszędzie kult słońca
Jak widać pomysły są. teraz tylko przekonać autora, że będzie lepiej jeśli nie będzie to samo po obu stronach. BTW - opis jest tak zły, że część wpierających na KS nadal myśli, że z jednej strony będzie płasko ;)
+1, jak pisałem niżej - na awersie "szlachetne oblicze" panującego, na rewersie zostałoby to co teraz, zresztą możnaby pokombinować jak osoby wyżej proponowały
+1 rewers i awers dodadzą klimatu
Szybkie pytanko bo dopiero odkryłem ten projekt i pewnie nie dokopię się do tej informacji. Czy wszystko będzie w języku PL?
Tak
Czy planujecie zmieniać system walki z potworami? Po obejrzeniu kilku rozgrywek mam wrażenie że słabo się skalują te poziomy potworów, w sensie walka wygląda tak samo... Może jakieś dedykowane talie na każdy poziom walki albo jakieś specjalne karty per typ potwora? Przychodzi mi do głowy także wykorzystanie kości które są do gry w pokera.
Było już wiele razy tu poruszane. Zapoznaj się z aktualizacją na temat dodatku "Na tropie potworów" - tak będzie najłatwiej i najszybciej :)
Dzięki, wiele wyjaśnia :)
Nowy design monet świetny, natomiast to, że z obu stron maja wygladać tak samo nie pasuje. Jeśli wszystkie maja wartość jeden, to tym bardziej nic to nie zmienia, a wyglądaja wtedy jak faktycze pieniadze
Jakby dało coś jeszcze z tym zrobić, byłoby super.
Monety zdecydowanie powinny mieć różny awers i rewers. Nawet bez nominału, bo można je rozróżniać po materiale i wzorach.
O tak, nie powinno to chyba zwiększyć znacząco kosztów produkcji, a ile dodałoby klimatu :) Brak nominału też byłby spoko, w dawnych wiekach na monetach nie był określany jak obecnie cyferką 1 itd, z jednej strony mogliby dać herb, a zdruhiej gębę jakiegoś monarchy, fajnie by to wyglądało ;)
Popieram, moneta o tym samym biciu na obu stronach to kiepski pomysł.
Czy planujecie również misje dla Wiedźminów we wsiach, portach czy też ruinach zaznaczonych na mapie. Widzę je na mapie, ale nie prowadzą do nich żadne drogi, na razie tylko do miast. W tych lokalizacjach powinno się znajdować najwięcej potworów, a we wsiach można by było pobierać zlecenia, np. od Sołtysów. Tak jak to było w grze komputerowej.
Są karty miasta lub okolic.
Bardzo dobra propozycja. Osobiście uważam, że (jak to sam twórca podkreśla w różnych miejscach) takie rozwiązanie dodałoby "głębi" oraz klimatu rozgrywce. Jestem za! Wiem, to ma być gra przygodowa w miarę lekka, jak zaczną dodawać i kombinować to stanie się to ciężka gra RPG - klon wersji komputerowej. Ale jak są pomysły DOBRE to moim zdaniem, ta gra tylko na tym skorzysta.
Przez mechanikę gry nie będzie to możliwe. Za eksplorację wsi i okolic odpowiada dobieranie kart eksploracji.
Można odrzucić część kart z misjami/zleceniami w okolicach miast. A swoją drogą, lekką grą jest Wiedźmin - Gra Przygodowa, która swoją drogą mogła by zostać wydana w drugiej edycji, prosta gra postaciami z WIedźmina III.
Figurki potworów przypisywane są do miast, ale oczami wyobraźni potwory te grasują gdzieś w pobliżu.
A sercem jestem z wami, bo też liczyłem, że gra będzie tak wyglądać. :/ Nie umniejszając obecnej postaci, która jest robiona pod masz market.
Stawiam, że wcześniej lub później ktoś przygotuje taki epicki *SOLO* dodatek (@BGG), w którym będą te wszystkie elementy eksploracyjne , poczucie przygody etc. Z chęcią wydrukuję i zagram. W tej grze - no nie za bardzo jest na to miejsce. To jest wyścig na 4 PZ.
Martwi mnie właśnie to, że jest tem "wyścig", wolę kiedy jest przygoda, taka powinna być jedna z opcji. Tu jest duże pole do popisu dla opcji np. Solo lub kto szybciej rozwinie swoją postać na Maxa, ale nie zdobywając tylko 4 trofea. Ta gra i tak będzie długa i nie będzie ona trwała do 2h, tylko 4-5h. Ja jak będę grał, to będę pomykał sobie krainie, zdobywał doświadczenie.
Hej, kwestia downtime'u. Tak mi przyszło na myśl, podział na FAZY, tak jak w np. Twilight Imperium - podział - każdy wykonuje akcje po sobie, aż do spasowania wszystkich graczy. Następnie przechodzi się do kolejnej fazy. Tu akurat nie było by pasowania gracza tylko odpowiednio wykonany ruch -> pass, eksploracja/medytacja + zakup karty-> pass. Jaki jest główny problem, aby każdy z graczy wykonał fazę pierwszą(ruch), a potem fazę - eksploracji/medytacji + fazę 3 (kupno kart)? To proste: Faza 1. Ruch - gracz 1 porusza się po mapie (podnosi skille, gra w kości itp). Następnie robi to gracz nr. 2 itd. Faza 2. Eksploracja - gracz 1 ciągnie odpowiednią kartę przygód a po niej kupuje kartę. Analogicznie gracz 2 itd. Co osiągamy? Mniejszy downtime, namiastkę symultanizmu. Inne podejście do planowania działań. #Go On Board - Udostępnijcie instrukcje to będzie można bardziej przemyśleć propozycje i pomysły. Co o tym sądzicie?
Różnica jest w ilości kart na ręce jaką posiadasz i z jaką zaczynasz walkę. Zaczynając walkę masz karty, które pozostały Ci po pierwszej fazie (przeciwnikowi zostały po 3) i oboje dobieracie nowe. Atakujący może celowo oszczędzić część kart nie podróżując za dużo, żeby mieć więcej kart na ręce - a co za tym idzie - móc zrobić od razu lepsze combo czy mieć po prostu większe pole manewru. Dodatkowo jeśli faza poruszania się po mapie byłaby naprzemienna to może być tak, że ktoś celowo będzie tylko uciekał przed walką i Ty swój ruch poświęcisz np. tylko na gonienie (możliwe, że bezskuteczne i omijając te miejsca, które mogły by Ci dać większe korzyści na daną chwilę) zamiast na zaplanowane przez siebie akcje. A pamiętać trzeba, że fazę 2 wykonujesz tylko na polu na którym zakończyłeś swój ruch. Ale oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wprowadzić odpowiedni home rule. Sam się nad tym nawet zastanawiałem ale doszedłem do wniosków jakie przed chwilką przedstawiłem i na początku zobaczę jak będzie się grało normalnie. Oczywiście zasada naprzemiennych faz może okazać się ciekawa dla większych grup.
Taką zasadę można też lekko zmodyfikować. Walka: początek walki - każdy z walczących dobiera do np. 5 kart (już nieważne, kto ile ma kart na ręce). Tak, to jest tylko luźna propozycja, jak najbardziej do sprawdzenia w home rulsach, zwłaszcza przy ilości 4-5 graczy. Oczywiście ilość początkowych kart w walce na ręku, byłaby modyfikowana np. atrybutami wiedźmina. No cóż, trafiasz na lepiej wyszkolonego "Wieśka" to liczysz się z tym, że dostaniesz "po głowie".:D
No tak tylko to zmienia koncepcje twórcy i system, który już ma przetestowany :) ale domowe zasady zawsze można wprowadzać wedle własnego uznania :)
Podbijam swoje top typy na następne potworki: bazyliszek, kikimora oraz zeugl! :)
To ja powtórzę swoje: w pierwszej kolejności kuroliszek, kikimora i zjadarka :) Dalej mógłby być bazyliszek, zeugl albo nawet przeraza :)
Bazyliszek, kuroliszek jeden kij, byle dali jeszcze te piękne bestie. :)
Karty potworów mają duże karty potworów, ale nie wszystkie np północnica i utopiec nie ma tej karty. Czy to błąd w stretch goalu czy nie będzie u nich dużej karty?
Zapewne błąd grafiki
Bo te potwory zostały odblokowane przed dużymi kartami i jak spojrzysz wyżej masz 17 dużych kart czyli 15 z podstawki plus te dwa potwory
Wszystkie potwory, zarówno te z podstawki jak i odblokowane w ramach SG będą miały duże karty (było info w aktualizacjach :) ). Nie jestem pewny tylko o generałów i ogarów z Dzikiego Gonu. Z jednej strony w odblokowanych celach (na grafikach) nie ma informacji o dużej karcie (nie licząc Eredina na koniu). Ale z kolei w powyższej aktualizacji jest sekcja poświęcona łączenia dodatków w tym Dzikiego Gonu. I tam jest napisane (cytuję): "Na Tropie Potworów - Różne elementy dodatku Na Tropie Potworów mogą być dodawane stopniowo lub wszystkie naraz. Te elementy czynią rozgrywkę głębszą, więc zachęcamy, żeby korzystali z nich tylko doświadczeni gracze, zapoznani z trybem standardowym oraz z dodatkiem Dziki Gon." Jestem zatem dobrej myśli :)
Tu się muszę poprawić - nie ma nic o dużej karcie do Eredina na koniu (nie wiem skąd mi się to wzięło). Niemniej jednak będzie jego zwykła karta po to, zeby można było z nim walczyć w podstawowej wersji gry - stąd mam nadzieję, że i dużą kartę otrzyma. A skoro on to i cała reszta.
Cześć. Rozumiem, że monety są dodatkiem płatnym nawet dla osób posiadających wersję De Lux? Proszę się nie denerwować jeśli to pytanie już się gdzieś pojawiło lub odpowiedź dla niektórych z państwa jest oczywista. Pierwszy raz biorę udział w takim wydarzeniu i nie do końca rozumiem.
W obu wersjach masz za Free tekturowe monety..jak chcesz metalowe to tak, możesz je dodatkowo zakupić ..W takim wypadku dorzucasz do swojego zamówienia dodatkowe żeby zaoszczędzić na przesyłce.
Tak! Raczej nic za co będzie możliwe zapłacić nie będzie zawarte w jakiejkolwiek wersji. Innymi słowy ze dodatki Dziki gon, na tropie potworów itd. nie da sie zapłacić więc będą zawarte w paczce. Za monety da sie zapłacic więc nie sa zawarte ani w delux ani w warsji standardowej.
Dzieki za odpowiedzi i wyrozumiałość.
"(...) dwustronne monety przedłużają zarządzanie grą i niepotrzebnie rozpraszają. By rozwiązać ten problem, postanowiliśmy, że wszystkie monety będą miały wartość 1 i będą jednakowe po obu stronach (...) Do powyższego opisu wkradło się nieporozumienie. Skoro każda moneta jest warta 1, bez problemu może mieć dwie różne strony. W żaden sposób nie będzie to utrudniało gry. No bo jak? Liczy się sztuka, jak w przypadku każdych innych counterów. Natomiast moneta posiadająca awers i rewers, bez dwóch zdań bardziej przypomina pieniądze, a chyba o to chodzi? Oreny, korony czy dukaty mają zbudować klimat w grze, tutaj się przecież zgadzamy. A monety jednakowe z obu stron to bardziej żetony, niż waluta. Moim zdaniem meh... No i prześwietnie byłoby, gdyby monety różniły się nieco wielkością. W końcu pochodzą z różnych krain, prawda? Produkcja monet w innym rozmiarze chyba nie kosztuje więcej, a diabeł tkwi w takich właśnie szczegółach :)
ale to podnosi koszty :) i wszystko jasne
+1
+1 awarens i rewers powinien być koniecznie, zaś co to óżnych rozmiarów to niepodoba mi się ten pomysł nic to niewnosi a moze nawet powodowac zamieszanie.
+1
+1
+1 za awers i rewers
Jak ktoś już wspomniał, to był chyba problem testerów z kartonowymi żetonami monet, bo trzeba było je obracać, żeby zobaczyć wartość. Z tymi metalowymi monetami takiego problemu nie ma, bo można je od razu rozróżnić. Powinny mieć awers i rewers i nie wpłynie to negatywnie na rozgrywkę, a poprawi finkcjonalność (rzut monetą) i wygląd.
+1
Taka mała ściągawka dla twórców jakich jeszcze potworów dość znanych brakuje jeszcze, a fajnie jakby jeszcze się znalazły czy to w sg czy w płatnych dodatkach ;) Drakonidy: Smok/ki(Zielony, Biały, Czarny, Czerwony), Ornitodrakon, Oszluzg, Widłogon, Wiwerna królewska, Bazyliszek, Feniks Wampiry: Wampir Wyższy, Katakan, Protofleder, Fleder, Alp, Garkain, Nekurat Insektoidy: Kikimora, Endriaga, Barbegazi, Szarlej, Przeraza, Arachnomorf Ogrowate: Troll/le (Skalny, Lodowy) Goliat, Lodowy Gigant, Cyklop, Golem, Trupojady: Starożytny Mglak, Alghul, Żalnica/Baba Cmentarna, Wicht, Kaczerb Hybrydy i inne: Archegryf, Gryf Królewski, Kuroliszek, Sukkub, Syrena, Aguara, Chimera, Kotołak, Przedwieczny Da'o, Ifryt
Dużo potworów nie ma tylko czy każdy był w starym świecie? Ciężko stwierdzić
Właśnie w starym świecie tych potworów było o wiele wiele więcej. Np taki Wicht przedstawiony w krew i Wino to gatunek wymarły, a tutaj powinien być
+1 oprocz smoków
Czemu oprócz? Geralt owszem nie polował na smoki bo jego "kodeks wiedźmina" mu zabraniał. Inni owszem polowali mamy przykład nawet namalowany w Kear Morhen wiedźmina z szkoły gryfa Jerzego z Kagen.
Dla mnie git trzy róże monety ale zawsze wiem ile wezmę nie zastanawiając się nad matematyką, to nie real tylko gra, a jak ktoś by pytał czemu tak.... cóż może dlatego ,że nie trzeba będzie płacić za 6 różnych formy do odlewania tylko za 3y ..... i cena zakupu została ta sama.....
Nie rozumiem. W jaki sposób monety rozpraszają podczas rozgrywki jak są o wartościach 1, 2, 5 oraz są dwustronne? Ogólnie zmiana jeśli chodzi o wygląd jest jak najbardziej na plus. Wyglądają o niebo lepiej. Zmiana jednak wartości na tylko jedynki oraz aby wyglądały po obu stronach identycznie jest kompletnie bez sensu. Nie rozumiem argumentu - "rozpraszają". W sklepie ludzie płacą tylko kartą bo ich nominały na monetach rozpraszają?
Nowy projekt monet na duży plus. Nie przeszkadza mi także to, że wszystkie mają wartość 1. Ale to, że są jednakowe po obu stronach jednak razi. Trochę się interesuję numizmatyką, ale nie słyszałem o jakichkolwiek prawdziwych monetach, które miałyby identyczny awers i rewers. Jeśli to kwestia kosztów i chcecie (musicie) po prostu przyoszczędzić, to już lepiej będzie zrobić te monety jednostronne - z gładkim rewersem, na wzór brakteatów.
Myślę, że wielu osobom gładki rewers by się nie spodobał. Ja bym nie chciał takich monet. Wyglądałyby tandetnie. Te są super i nie przeszkadza mi, że z obu stron są takie same.
Jak już robimy idiotyczny koncert życzeń, to ja chcę Wiedźmina ORAZ Maga w okularach, bo się nie wczuję inaczej podczas rozgrywki. Bo noszę okulary, rozumiecie.
Magister okulary nosił, Geralt w Krwi i Winie może kupić na aukcji, więc czemu nie? :P
Tak, Tak i koniecznie kapelusz z piórkiem !!! bo inaczej nie wspieram !
Do tego z petem.
A gdzie kusza? Gra bez headshotów to gra nie warta wspierania.
Zamiast czterech magów dałbym trzech magów i trzech druidów (płci dowolnej), po jednym_ej na Aretuzę, Ban Ard, Mirthe i trzy kręgi druidzkie, jeden najlepiej na Skellige pod dębem Gedyneith ;) Zamieniłbym floren nilfgaardzki na monetę innego południowego królestwa. Nilfgaard rozpoczął ekspansję w okolicach ukazanych na mapie dopiero z dwadzieścia lat przed początkiem Sagi.
co nie zmienia faktu, ze mogło istnieć królestwo, dawno zapomniane, z którego się nilfgaard wywodzi...jak rozumiem, po 1 lądowaniu powoli powstawały królestwa północy, przekonane, ze na południu jest dzicz, ale jakieś państwa tam były...zapewne z innych statków (jeśli to w ogóle były statki;) )być może jedno z nich pieczętowało się sloncem...
No Nilfgaard wywodzi się z okolic miasta Nilfgaard, daleko na południe od terenów przedstawionych na mapie :) aneksja Ebbing to dopiero 1239.
Można by za to dać półksiężyc Metinny :)
Czy w trybie solo nie będzie można użyć tylko Zestawu przygód, czy także kart z podstawki - kolejne prawie 130? Trochę to rozczarowujące że 300 kart które zapewniają immersję ze światem zostanie zastąpione przez tylko 60 kart. Może dałoby się je jednak włączyć do trybu solo?
Zestawu przygód rozszerza podstawową wersję, więc będziesz mógł użyć wszystkich kart po za dodatkiem Dziki Gon który ma swoje karty przygód.
Monety kozak! Mamy Marki Aedirn, Floren Nilfgaardzki i Dukat Cintryjski. Szkoda jednak, że nie będzie Orenu Temerskiego czy Korona novigradzka no ale cóż nie można mieć wszystkiego :D Co do dodatku czarodziejów mega! Ciekawe jakie postacie ujrzymy. Mam nadzieje, że będzie Alzur twórca wiedźminów, może młody Stregobor czy Artorius Vigo. Co do czarodziejek obstawiam na Tissaia de Vries, może Agnes z Glanville pierwsza kobieta która została czarodziejką. Nie wiem czy jest gdzieś mapie szkoła czarodziejek Aretuza, bo szkoła czarodziejów Ban Ard na pewno się znajduje na mapie. Co do głosów, że proporcja powinna być 3:1 to pierwszymi osobami posługującymi się magią byli mężczyźni. Loża czarodziejek powstała dopiero w sadze, wcześniej była Kapituła i Rada Czarodziejów ;) Więc proporcja 2:2 jest dobra.
To oren temerski z herbem Wyzimy ;) srebrnej monecie też przyjrzyj się bliżej.
SMiki Lorebringer Co? Mi to przypomina Aedirn, ale jak przyjrzałem się bliżej to Novigrad czyli korona novigradzka
Smiki Lorebringer ma rację: na brązowej monecie jest herb wyzkmy, na srebrnej novigradu, tylko w odbiciu lustrzanym, linki: https://wiedzmin.fandom.com/wiki/Novigrad https://wiedzmin.fandom.com/wiki/Wyzima
@SMiki Lorebringer, rzeczywiście. Ooo, to jeszcze lepiej!
loonyjoe racja na brązowej widnieje herb Wyzimy, nie wiedziałem, że mieli osobną walutę niż całe królewstwo Temerii ;) Ujrzałem Lwa od razu skojarzyło mi się z Cintrą :D
@Ge'els niekoniecznie własną- to może być moneta temerska- kilkaset lat wcześniej państwa były zapewne mocno umowne- tak jak za naszych pierwszych piastów- masz 100 konnych i 500 tarczownikow- jesteś kozak na cały kraj, mimo, ze kraj składa się z jednego miasteczka i kilkudziesięciu wsi. największe miasto- novigrad, kolebka kultury etc. ma 30k mieszkańców- tyle co września, mława czy pruszcz gdański:) i tyle co paryż w czasach asterixa a potem Karola Wielkiego:)
Monety średniowieczne nie miały ustalonego wzoru zazwyczaj.
Czy karta shockwave będzie dostępna również dla wiedźminów czy jej zastosowanie przejdzie na dodatek z magami? Jeśli ma być dostępna dla wiedźminów to weźcie pod uwagę zmianę grafiki i nazwy. Kompletnie to nie pasuje do prostej magii jakiej używali Wiedźmini. Monety są piękne, a kampania bardzo wypakowana świetnymi celami. Trzymam kciuki i czekam z utęsknieniem, aż gra pojawi się u mnie na stole.
Ja bym chciał 4 magów i 0 magiczek
Nie no, weź. Zgódź się na te 2.
Pan Bananowaty jasno się wypowiedział na ten temat a skoro tak powiedział to tak już musi być ;p
Pomysł dotyczący monet bardzo mi się podoba. Ciekawi mnie jeszcze jakie będą duże? Ktoś ma jakieś "przecieki" na ten temat?
i ile będą ważyć
była oficjalna odpowiedź w komentarzach- jeśli dobrze pamiętam 2,5cm średnicy i 2,2 grubości...
Monety super, co do liczby czarodziejów/ek to zarówno liczba 2:2, jak i 1:3 będzie dla mnie dobra, ale najlepiej by było 2:3. Wydaje mi się, że czarodziejki były bardziej widoczne przez swoje spiski i knowania niż liczbę.
Pamiętaj, że 25% różnica znajdzie odzwierciedlenie w cenie. 2+2 naprawdę jest OK. To jest normalny preorder - nie chcesz. Nie kupujesz. To naprawdę jest takie proste. Nie pasuje idziesz to innego sprzedawcy. Nie ma? Oj, jak mi przykro.
Jak tak niektóry mają ból o to, że jest po dwóch magów męskich i żeńskich to może zamiast zmieniać by był stosunek 1:3 dodać w jednym z celów dodatkową postać żeńskiego maga.
To wszystko kosztuje. Obawiam się, że nieco przejdzie ci ochota na takie szastanie ilością magów jak zobaczysz ile ten dodatek kosztuje. A tanio nie będzie.
Strzelam od 100 do 150 PLN
Tak wiem, dlatego jeśli byłby to jeden z sg to koszta by się pokryły. Ja myślę, że tak koło 80-100zł (o ile są tam tylko 4 figurki magów i karty)
No nie. Jeszcze dwuwarstwowe, dedykowane planszetki gracza. Każdy mag ma swoje karty oraz ponoć ma być odrębny rynek? Nie za bardzo pasują eliksiry więc, co? też zamiennik? Więc nie - będzie tego sporo, i to na tyle sporo, że obawiam się kolejnej burzy.
Jeśli się już bawimy, to 150-175 PLN
Jak dla mnie też może być stosunek 3 do 1 na korzyść magiczek, a nawet nie zabolało by mnie jakby były 4 magiczki.
Czy Wy nie ogarniacie, że to tylko taka próba sił? Jeśli wydawca da się wprowadzić na pole takich ustępstw to zaraz będą jęczeć o "nowoczesne" podejście do zadań (LGBT). Lepiej trzymać się swojego i nie odpuszczać. Poza tym jest naprawdę niewielka grupka, ale za to cholernie aktywnych czekistów nowego ładu która mąci.
Bobiaczek: czym różni się podejście do zadań osób LGBT od podejścia do zadań osób cishetero? Czy lesbijska rozbójniczka Mistle prowadzi rozbój w inny sposób niż jej hetero kamrat Kayleigh? :P
Ale ona się zbójując nie oznajmia wszem i wobec jaką to nowoczesną i postępową rozbójniczka jest. Istotne jest jedynie jej bycie rozbójnikiem. W grze głównym zadaniem jest polowanie na potwory, a nie dywagacje kogo i kiedy kto chędożył. Wydaje się, że relatywnie mała, ale za to w cholerę aktywna grupa czekistów nowego ładu, chce swoje fantasmagorie rozsiewać po wszelkich mediach. To jest gra i nie mam ochoty by za bardzo do niej przenikały echa współczesnego świata.
bobiaczek - widać, że jesteś wyjątkowo przewrażliwiony na tym punkcie. Szukasz polityki tam, gdzie jej nie ma. Po prostu w tym aspekcie gry mogłoby być więcej kobiecych bohaterek, jest to zgodne z settingiem, nie wymyślone na siłę, jak to często bywa, a przy okazji zachęciło by być może więcej dziewczyn do gry. Noni dostalibyśmy więcej fajnych figurek Czarodziejek :D
Nie każdy z graczy ma rodzinę, partnerkę, dziewczynę, nażeczoną - oni chcą figurek czarodziejek ;)
Jeśli nie można w dodatku Dziki Gon wykorzystywać kart przygody z podstawki to przydałoby się by w kolejnych celach były dodawane też karty przygody do Dzikiego Gonu, bo są gracze którzy na pewno docenią tryb kooperacyjny i solo z tego dodatku.
Przecież na KS były już odblokowywane karty przygód do Dzikiego Gonu.
No to czekamy na kolejne płatne dodatki, nowe odblokowane cele, dodatek ekskluzywny i NA INSTRUKCJĘ. Jeśli chodzi o tego maga na zdjęciu, może lepiej zamiast tego portalu dać mu w ręce kulę ognia?? Teraz trochę wygląda jakby wychodził z pomnika w Rzeszowie, albo przynajmniej jakby go ruchome piaski wciągały. Pozdrawiam!
Mieszkam w Rzeszowie całe życie, niemal codziennie widuje pomnik, ale nie wpadłbym na to skojarzenie :D
Mi się skojarzył z mrożonym Hanem Solo, ale co człowiek to skojarzenie.
Czy figurka przykładowego maga ma na sobie sundrop? Może jednak GonB nas zaskoczy i w cenie deluxa bedzie takie malowanie!
Figurka ma, ale sundropu nie będzie.
Jest błąd w odblokowanych celach, kosmetyczny co prawda. YGHERN jest nieodblokowany, mimo że następne cele już są. Jest to omyłkowe niezaktualizowanie grafiki
Nie tylko, tak samo jest jeszcze z Caranthirem ;)
Monety piękne, co prawda ja nie wiem czy kupie ale te autentycznie cieszą oko, jeśli będą dostępne po zbiórce to może kiedyś w przyszłości ;) A co do magów to przeczytałem już tu takie opinie ale również popieram stosunek kobiet do mężczyzn 3:1 w tym dodatku jeżeli to możliwe :) Może dla kogoś to bez znaczenia ale kiedy grają ze mną jakieś panie to one raczej preferują zawsze dobranie sobie tej żeńskiej postaci coby się lepiej wczuć ;)
A co jeśli będzie grało z Tobą dwóch panów i oboje będą chcieli grać męskim magiem coby się lepiej wczuć?
Dawid Stankiewicz, no tak, bo przy wszystkich męskich figurkach Wiedźminów faktycznie panom będzie się ciężko wrzuć xd
Ale oni będą chcieli sie wczuć akurat w magów! Jak żyć? To jak już mamy koncert życzeń to na chce Wiedźmina w okularach, bo się nie wczuję jak będę grał.
U mnie w ekipie jest 3 facetów i 1 kobieta. Stosunek magów do czarownic powinien być 3:1 na rzecz mężczyzn, bo inaczej moja ekipa nie będzie mogła się wczuć w swoje postacie. Jeżeli będzie to stosunek w druga stronę to będę zmuszony zrezygnować z kupna dodatku, bo po prostu nie będziemy mogli się wczuć.
U mnie w ekipie za to jest dziecko, które też chce się wczuć w swoją rolę. A tu sami dorośli, a ono nie chce grać dużym.
Pytanie, czy jeżeli ktoś wybrał wersję DeLuxe to musi też dokupywać teraz nowe cele (np. te monety), bo inaczej ich nie dostanie? Proszę o odpowiedź, pzdr
Deluxe różni się od standard tylko figurkami potworów. Monety to płatny addon, który możesz zakupić. Normalnie wersja deluxe i standard mają tekturowe monety.
Wspierając grę otrzymujesz wszystkie cele w cenie. Monety i Eredin na koniu to dodatki - dodatkowo płatne.
EDIT: figurkami, ale nie tylko potworów. Jest jeszcze znacznik zamkniętej bramy
Monety są dodatkiem add on i jak chcesz go dostać to musisz dopłacić, cele odblokowywane jako SG sa dodawane do zamówienia bez dopłat
@Udarowy SG tzn?
Dziękuję za aktualizację :)
Literówka na grafice przy kartach szybkiego uniku :D
Dalej czekam na figurkę i odpowiednie questy z Sukkubem ];>
Coś czuję, że takie nieszkodliwe potwory będą wplecione w karty przygody.
Jak działają te nagrody? Gdy wszedłem w numer zamówienia deluxe to mam opcję dodania do zamówienia figurki Eredina i tych monet, ale przy tym są podane ceny. Te rzeczy nie powinny być zaliczone w cenę tych 520zł? Czy po dodaniu do zamówienia to będzie darmo? Dzięki za pomoc, ale to mój pierwszy raz jak wspieram zbiórkę tutaj :D
Hej, alternatywna figurka Eredina na koniu była dla wspierających w pierwszych 24 h, teraz jest dodatkowo płatna. Zauważ że figurka stojącego Eredina już jest w darmowym dodatku Dziki Gon. Metalowe monety do dodatkowo płatny addon, ale w podstawce (standard i delux) będą kartonowe monety.
Jeżeli wsparłem wersję delux w pierwszym dniu to z automatu dostaniesz dodatkowego Eredina ( na koniu). Monety są dostępne do sprzedaży od paru dni jako płatny dodatek. Jak się na nie zdecydujesz to dodaj je do zamówienia, nie twórz nowego, bo będziesz płacił za osobny transport!
Wsparłeś* autokorekta
Dzięki! Tak, wsparłem od razu pierwszego dnia, także Eredin będzie mój <3 nad monetami się zastanowię :D
Skoro wszystkie monety mają wartość 1 to dlaczego awers i rewers jest taki sam?
Bo nie chciało im się kłopotać? Nie widzę przeszkód w zmianie, ale nic to radykalnie nie zmieni. Nie zamierzają dodać nominałów, chociażby symbolicznych.
Bobiaczek skończ z głupimi komentarzami bo widzę że wszystko Ci się nie podoba
Piszesz na zasadzie chciałbym inaczej zrobiłbym to lepiej ale nie wiem jak
@Gniad akurat z tym nie trafiłeś. Tą zmianą jestem oczarowany. Jest to proste i eleganckie. Trochę faktycznie kręcę nosem na inne rzeczy, ale z większością się już zaprzyjaźniłem i nie krytykuję. Tak że tego.
Monety nieco lepsze ale... Ten lew na jednaj monecie wygląda jak godło Czechosłowacji. Ta srebrna ujdzie. Ale ta złota ze słońcem? Trochę słabe jednak. Też wg mnie lepiej podać nominały na jednej stronie albo ustalić, że mają różną wartość i wcale to nie muszą być cyfry arabskie ale chociażby ilość jakichś znaków np. kul 1, 2, 5. Nie bardzo też pasuje, że są to 3 różne waluty. Jeden naród gorszy od drugiego? Jedni mają brąz drudzy srebro, a trzeci złoto? Jak dla mnie to bez sensu. Bardziej to pasuje do ich różnej wartości.
Wykonując zadanie w różnych miejscach na mapie możesz tym sposobed otrzymać inmą walutę. Przy różnych nominałach nie byłoby to możliwe.
Jesteś jednym z niewielu, którym zmiana się nie podoba. Poszli w koncepcję, że moneta jest w TEJ GRZE warta jeden. Dla satysfakcji graczy są trzy wzory i trzy kolory, które pozwolą użyć ich w innych grach, albo nawet w tej z odpowiednim home rule. Gdybym dostał 30 świecących się jak psu jajca monet to pewnie bym przeszedł obojętnie. A tak przyjdzie je pewnie kupić.
-1
tak jak wcześniej wyglądały nędznie, tak teraz gdy je zobaczyłem w ciągu dnia nie mogłem się doczekać wieczora, gdy zalogowałem się i dorzuciłem je do koszyka...serio, nie kumam, jak mogą się nie podobać ;)
Czy dobrze rozumiem, że monet nie będzie w wersji deluxe i trzeba je oddzielnie dokupić?
Tak
Metalowych monet nie będzie w wersji deluxe i MOŻNA je osobno kupić, ale nie trzeba, bo w pudełku będą tekturowe, które do rozgrywki wystarcza.
Skoro magiwie będe mieć osobne kary akcji to prawdopodobnie i będę musili miec osobny tor do układania ich kart. W dodatku pewie będzie zawarta mini plansza dokłądana do głównej ale myślę że fajnie jakby playmata uwzgledniała dodatek magowie oraz większą mapę o która wszyscy tak proszą(skellige i zerrikania).
Nie, nie wszyscy. Ja nie proszę. Powiedz, jaki ma sens rozszerzanie mapy? Jest jakaś różnica, czy wylosujesz kartę wydarzenia miasta "impreza była zbyt gruba, wracając dostałeś w czerep, tracisz złoto" w lokalizacja A czy B? Skaczesz po mapie jak żabka dobierając punkty do rozwoju. Generyczne. Nie ma w tym żadnej opowieści.
Cóż, w większej mapie jest klimat, sczególnie że szkołę mantikory możnaby prawidłowo umieścić na mapie :)
Mapa nie ma żadnego klimatu. Grając będziesz narzekał, że wielka i nie widzisz dokładnie jaki bonus możesz zrealizować w lokalizacji X a jaki w lokalizacji Y. To tak samo jak ekscytacja figurkami - jara to człowieka parę chwil a potem się na to nie zwraca w zasadzie uwagi.
Większa mapa to mniejsza interakcja z pozostałymi graczami.
Zwróć uwagę, że mapa jest tak wielka, że gracz nie jest w stanie obsługiwać jej samodzielnie. W grze Piotr Piechowiak prosił o podanie kart z rynku - daj tę fioletową. Nie tę, tę obok. Także wielka mapa, a już na pewno zintegrowany z mapą rynek ma swoje wady.
Hej, też myślę że lepiej byłoby zmienić stosunek płci magów i dać 3 czarodziejki i 1 czarodzieja. Jakoś bardziej mi to pasuje do materiału źródłowego plus... no figurki mogłyby być ciekawsze ;)
Przekleję, a co tam: Nie rozdrabniajmy się. Analiza składu społeczeństwa pokazuje, że kobiet jest więcej niż mężczyzn, więc zasadne byłoby by ten dodatek prawidłowo oddawał społeczne zależności. 10 magiczek. I zróbcie mnie to SG a nie jakimś durnym płatnym dodatkiem. 10 magiczek? Ileż to będzie musiało kosztować???
Nie zesraj się bobiaczek
Czy jest szansa na jakąś optymalizację planszy? By np. więcej kart się na niej mieściło, bez konieczności trzymania ich obok planszy (np duże karty potworów). Oczywiście nie tak, by wszystko było naćkane tuż obok siebie ;) Ale może da się jakoś fajnie wykorzystać 'pustą' przestrzeń?
Martwi mnie jedna jedna rzecz dotycząca monet. Jest 30 monet po 1 czyli ich wartość wynosi 30. Wcześniej było 10 po 1, 10 po 2, 10 po 5 czyli ich wartość 80. W związku z tym zasoby monet skończą się wyższą i trzeba będzie brać tekturowe, chyba, że taka ilość wartości monet wystarczy na 5 graczy. Dodatkowo nie wiem dlaczego jest problem z tym że dwie strony są inne. Nie pamiętam żebym w klepie przewracał 5 zł czy do 5 zł, czy 2 zł. Poza tym monety piękne:)
na kiku pisali ze wszysti sa ponominale 1 , i nie było problemu z dostepnoscia podczas rozgrywek tesowych i ilosc jest wystarczjaca.
Dla ścisłości było 25 monet, zwiększyli do 30. Teoretycznie powinna wystarczać ta ilość, nie dali by takiej ilości w przeciwnym wypadku.
No chyba, że zły wiedźmin będzie spekulował rynkiem monet zamiast je wydawać na głupoty jak rozwój postaci.
Monety o całe niebo lepsze, dobra robota! :)
Witam. Czy dodatek z magami będzie jedynym płatnym dodatkiem czy coś jeszcze planujecie? Pytam bo nie wiem jak zaplanować budżet na czerwiec ;)
Bardzo dobre pytanie :)
+1
+1
+1
+1
+1
Tego nikt nie wie :P Patrząc jednak po poprzednich kampaniam obstawiałbym ze oprócz magów dodadzą coś jeszcze. Np dodatek ze wszystkimi nie odblokowanymi potworami czy coś takiego.
Ja bym obstawiał, że wpadnie. Magowie pójdą w tym tygodniu a wszak musi być coś na kolejny i na Wielki Finał. Więc tak, spodziewajcie się wydatków , które być może pochłoną budżet gier planszowych w czerwcu.
Filip Leonhard To były strzał w kolano w wspierających.
Łukasz w którymś nagraniu też mówił, że jeśli gra się bardzo dobrze przyjmie to będą nowe dodatki w przyszłości :p A jeśli w aktualnej chwili nie można powiedzieć że się bardzo dobrze przyjęła to nie wiem czy kiedykolwiek będzie można :D
Monety świetne, ale wolałbym jednak, żeby awers i rewers były różne, dodało by im to jeszcze klimatu ;) Co do Magów to rzeczywiście mogłoby być więcej kobiet: 3 do 1 męskiego maga byłoby spoko - testosteronu w grze i tak nie zabraknie ;) Jeszcze uwagi co do potworów: zmieńcie nazwę na skolopendromorfa :P Fajnie jakby pojawiły się jeszcze kuroliszek (nie wyobrażam sobie Wiedźmaka bez niego), kikimora i last but not least zjadarka :)
+1
+1
Zgadzam się ze wszytkim, +1. Jak dla mnie dodatek Magowie mógłby całkowicie zrezygnować z postaci męskich na rzecz czarodzieje, ew. dorównać do wersji podstawowej i oferować 5 postaci, 3 czarodziejki i 2 czarodziejów przykładowo. Ale bardzo dobre wieści tak czy siak, monety wchodzą do zamówienia :)
Nie rozdrabniajmy się. Analiza składu społeczeństwa pokazuje, że kobiet jest więcej niż mężczyzn, więc zasadne byłoby by ten dodatek prawidłowo oddawał społeczne zależności. 10 magiczek. I zróbcie mnie to SG a nie jakimś durnym płatnym dodatkiem. 10 magiczek? Ileż to będzie musiało kosztować???
+1
+1
+1
+1
Czy z dodatkiem magowie pojawi się przy okazji playmata do dokupienia i dodatkowe kości?
Obstawiam że tak
Monety wyglądają o niebo lepiej. Dzięki za zmianę, zaraz je zamówię tylko mam pytanie czy jesteście tego absolutnie pewni, że wystarczy teraz 30 monet? Ost. też było ofc 30 tylko, że miały 1 2 5 nominały może lepiej zamówić 2 paczki? albo upgrade np do 40 sztuk zrobicie?
Możesz samemu ustalić, że brąz to 1, srebro to 2, a złoto to 3. To rozwiązanie jest idealne, oficjalnie traktuj jako 1, nieoficjalnie masz wiele wariantów.
Jak nikt z graczy nie będzie bawił się w bankiera i chomikował monet to pewnie wystarczy.
Monety ekstra a jak się uda zrobić różny rewers i awers to by był dopełnienie tej waluty :)
+1
+1
+1
Możliwe, że jestem w błędzie Ale świat wiedźmina głównie posiadał czarodziejki A magowie byli raczej żadkością. Nie rozumiem po co tyle postaci magów sądzę, że 1 by wystarczył. A jeżeli tak zostanie to fajny byłby sg gdzie chociaż odblokujemy 1 dodatkową czarodziejkę.
WIEDŹMIN WIKI WIEDCzarodzieje w książkach i grach: Aamad † Abelard z Hagge † Adalbert † Aep Dearhenna † Albrich Aleksander † Algernon Guincamp Alzur † Amos var Ypsis † Artaud Terranova † Artorius Vigo Atlan Kerk † Axel Raby † Azar Javed † Braathens † Bras z Ban Ard Caranthir † Carduin z Lan Exeter Cosimo Malaspina Cregennan z Lod † Dagobert Sulla Dagobert z Vole † Detmold z Ban Ard † Dorregaray Drithelm † Eltibald Fercart z Cidaris † Geoffrey Monck Gerhart z Aelle † Giambattista Gorazd Harlan Tzara † Herbert Stammelford Idarran z Ulivo Immanuel Benavent Irion Istredd z Aedd Gynvael Ivo Richert Jan Bekker Janne † Jochen Brandt Lawdbor † Lockhart Marcellus Mardin Marquard † Moritz Diefenthel † Myles Trethevey Narses de la Roche Ortolan † Petri Radcliffe z Oxenfurtu Radmir † Raffard Biały † Ransant Alvaro Rejean † Rience † Roedskilde Savolla † Sorel Degerlund † Stregobor Stucco Zangenis Tarvix Sandoval Tugdual Vilgefortz † Vanhemar † Yoël Grethen † Xarthisius Zavist
Było wielu czarodziejów, polecam przeczytać sagę ;)
Rzeczywiście mało tych czarodziejów :P Oczywiście ze względów wiadomych lepiej pamiętamy czarodziejki ;) ale to nie znaczy, że magów jest mniej w świecie Wiedźmina.
Identyfikując się jako helikopter szturmowy, oczekuję również wprowadzenia robotów jako grywalne postacie. Tak wiem, w książkach o nich nic nie było, ale mogą tak jak dziki gon czy Ciri przyjść z innego świata.
W świecie wiedźmina czarodziejki były bardziej wyeksponowane bo robiły za potencjalne nałożnice dla głównego bohatera :)
Magowie byli tak samo powszechni jak czarodziejki. Mieli swoją męską szkołę magii. Tylko, że w saga kręci się bardziej wokół czarodziejek. Mamy Łoże Czarodziejek, które stwierdzily, że magowie im są w loży nie potrzebni. No i mamy czarodziejki z którymi Geralt miał kontakty. A te do niego ciągły. ciąg Łk
Ok dzięki za info chociaż czegoś się dowiedziałem ;)
Wydaje mi się, że czarodziejki pełniły większą rolę od czarodziejów, bo służyły na dworach jak pamiętam po jednej na króla, a także założyły swoją lożę która starała się coś tam kontrolować, jakkolwiek czarodziejów również było wielu i magiczki miały wyspę Thanedd, a placówka dla mężczyzn mieściła się w Ban Ard
Czarodzieje też służyli na dworach. Po prostu w książkach Sapek większą uwagę skupiła na Czarodziejkach bo wiadomo czemu ;) A i jak coś to Loża powstała dopiero w sadze, a wcześniej była kapituła czarodziejów ;)
A może możliwość implementacji dzikiego gonu w rozgrywce rywalizacyjnej - czyli dorzucenie im kart i trofeum tak jak eredinowi na koniu.
+1 Zwłaszcza te ogary super byłoby wykorzystać
Twórcy powyżej napisali że "Wszystkie dodatki mogą być wykorzystane w podstawowej rozgrywce oraz w podstawowym trybie solo".
W sumie to super, ale przeszło mi przez myśl takie: "Wiedźmin wkroczył to niewielkiej mieściny, przechodząc przez główny dziedziniec szybko odnalazł tablicę ogłoszeń i przeczytał: Wynajmę wiedźmina, bo cholerstwo jakoweś pod chałupą mi się zalęgło i belki podgryza! Nie wiem co to jest, ale druid mówi że bydle zwie się Eredin i dzieci porywa." :D
"Chcemy, aby projekt rósł także po premierze i nie chcemy, aby ludzie, którzy przegapili kampanie na zagramw.to i Kickstarterze (ponieważ o niej nie wiedzieli lub nigdy nie korzystali z tego typu fundowania) czuli, że dostają tylko połowę gry. Nie wszystkie dodatki będą dostępne od razu w sprzedaży detalicznej, a łączna cena gry i dodatków będzie znacznie wyższa od ceny na zagramw.to z wysyłką. Wciąż jednak chcemy, by planszówkowa społeczność mogła otrzymać rozbudowaną wersję gry Wiedźmin: Stary Świat"... Rozumiem że ten wpis dotyczy 5 dodatków fabularnych czy też może figurek do wersji deluxe ? Wiem że miały one być tylko dostępne dla zamawiających podczas kampani (oczywiscie wersja deluxe) ale po powyższym wpisie już nie wiem jak to odbierać..
ekskluzywnych rzeczy nie będzie w sprzedaży po kampanii
no też to tak do tej pory rozumiałem
skąd info, że figurki (wersja delux) będą dostępne tylko podczas tej kampanii. Nic takiego nie będzie na rynku będą dostępne dwie wersje gry.
ok..mój błąd..już doczytałem że samych figurek nie będzie można dokupić ale faktycznie wersje sprzedażowe będą obydwie (standard i deluxe)
do tej pory w normalnej sprzedaży nie będzie eredina na koniu i płotki z kartą. No i czekamy bo ma być coś więcej :D
Monety zdecydowanie lepsze. Super! Wilk syty i owca cała - kto będzie chciał różne wartości to sobie ustali, że brąz to 1, srebro to 2, a złoto to 3 na przykład.
Dokładnie, choć z tego co widać na gameplayach, to wątpię aby była taka potrzeba.
Monety na plus aczkolwiek fajnie jakby rewers i awers rożnily się między sobą nawet już bez tych wartości nominalnych, to można samemu umownie ustalić. W każdym razie dodane do zamówienia
Magowie ze specjalna talia akcji - super!! Mam nadzieję, że ten dodatek zamknie przy okazji temat damskich postaci w grze. Świetny update!!
Z tego co widzę to na KS nowa gównoburza się rozkręca że 2 czarodziejki to za mało ...
nie było kobiet źle, są kobiety to teraz kolejne marudzenie, że za mało xD
Tutaj też już powoli startuje :P
A jeszcze 3 dni temu chcieli 1 (słownie: jedną) wiedźminkę
Skoro "Dziki Gon" nie łączy się z kartami wydarzeń i przygód z dodatku tzn. że nie łączy się też z tymi z podstawki? Czyli ten tryb to jedynie 60 kart przygód? (30+30?)
No chyba tak to trzeba rozumieć...Jeżeli można by było wykorzystać przygody z podstawki to te z dodatku pewnie też..
Jeśli tak to kiepsko wygląda regrywalność tego trybu. Chyba że te karty wydarzeń są jakieś inne? Bardziej rozbudowane/losowe? Przydałoby się więcej szczegółów: jakaś instrukcja lub filmik
Z tego co rozumiem to karty eksploracji i wydarzeń indywidualnych są zmieniane na "globalne" z dodatku Dziki Gon.
Monety wyglądają znakomicie! Dobra robota!
+1
+1
Monety piekne ! Juz dokupione :) Teraz poproszę o tą szkołę mantikory na planszy, może być nawet ostatniego dnia ogłoszona :) i bede Full content. Zaraz wpadnie jeszcze dodatkowe 8 kart ! Rewelacja !
Dużo lepsze monety, dzięki za zmianę ;-)