Cześć,
mamy nadzieję, że u Was wszystko gra!
Prace po naszej stronie idą w dobrym kierunku i na ten moment harmonogram, który pokazaliśmy Wam kilka miesięcy temu, wydaje się niezagrożony. Nasi partnerzy wciąż pracują nad swoimi wersjami językowymi, a w tym czasie my finalizujemy prace nad komponentami niezależnymi językowo.
Ze względu na sytuację covidową w Chinach, proces przedprodukcyjny w fabryce napotkał drobne przeszkody. Nasz harmonogram zakładał jednak bufor czasowy, więc ten poślizg nie powinien wpłynąć na terminy. Niestety, oznacza to jednak, że w dzisiejszej aktualizacji nie będziemy w stanie pokazać Wam ostatecznego wyglądu wyprasek. Wiemy, że zależy Wam, by je zobaczyć i pokażemy je, gdy tylko będzie to możliwe.
Ponieważ część z Was mogła przegapić harmonogram, wrzucamy go raz jeszcze:
Dziś chcielibyśmy odpowiedzieć na Wasze najczęstsze prośby i pokazać Wam więcej zdjęć figurek. Prezentujemy także 3 kolejne instrukcje - do dodatków Magowie, Legendarne Łowy i Skellige.
Prosiliście o zdjęcia przedstawiające sample figurek z bliska. Oto one! Dajcie znać, jak Wam się podobają. Który potwór robi na Was największe wrażenie?
>> Więcej zdjęć w pełnej skali <<
Instrukcje
Dziękujemy za Wasze komentarze do instrukcji do podstawowej wersji gry. Mimo że być może nie odpowiedzieliśmy na wszystkie Wasze komentarze dotyczące pomyłek i błędów w instrukcji, przyjrzeliśmy się im wszystkim. Bardzo doceniamy Wasze zaangażowanie!
Dziś mamy dla Was 3 nowe instrukcje. Czekamy na Wasze opinie!
>> Instrukcja do dodatku Magowie <<
>> Instrukcja do dodatku Legendarne Łowy <<
>> Instrukcja do dodatku Skellige <<
Na dziś to wszystko. Dzięki, że jesteście z nami!
A kiedy zobaczyłam playmate
Hej czy jest opcja ulepszenia wersji z delux do gameplay all-in ? z chęcią bym ulepszył wersje, a nie wiem jak. :/
Musisz napisać maila bezpośrednio do GOB (kontakt@goonboard.pl) i zapytać czy jest to jeszcze możliwe. Informowali, że zamówienie brali z lekką nadwyżką gdyby ktoś jeszcze jednak chciał coś rozbudować. Pytanie, czy jeszcze mają jakiś zapas czy jednak już się rozeszło.
co do instrukcji do dodatku Skellige, na 4 stronie, w przygotowaniu w punkcie 6a jest powtórzone "...keep the side keep the side..."
Część. Wiadomo czy i kiedy będą instrukcje po polsku?
Figurki przecudne, warto było wziąć wersję deluxe ze wszystkimi dodatkami by mieć te dodatkowe potwory, nie mogę się doczekać ogrywania :):D
ja tak samo, trochę boli, że dopiero w grudniu, ale oby było na Święta :D
Jest szansa żebyście w nadchodzących aktualizacjach pokazali pełen wygląd playmaty?
No właśnie co do wyglądu mapy. Czy macie zamiar zlikwidować te półksiężyce przy lokacjach?
Raczej nie liczył bym na zmiany w wyglądzie mapy. Te półksiężyce zostają.
Szkoda :(
Postaramy się pokazać Wam playmatę w kolejnych aktualizacjach. Półksiężyce pozostaną na planszy.
Jeżeli figurki będą dokładnie tak wyglądać to będę bardzo szczęśliwy bo dopłaciłem do wersji deluxe jakiś czas temu. I jeżeli uda się wam rozesłać to przed świętami to mogą być zajefajne święta :)
Trochę to słabe jak instrukcja mówi o zabiciu potwora kiedy w dodatku mamy 2 postacie które ciężko zakwalifikować w ogóle jako normalnego potwora i których nie da się zabić.
Odpowiedzi udzieliliśmy poniżej SzyManowi: Jeśli chodzi o przeciwników, których nie sposób pokonać - uwzględniliśmy to na kartach konkretnych potworów. Np. Ukryty ma w swoim opisie zapis: "The monster hunters know they probably won’t be able to kill this creature. There is hope that at least it will be chased away..."
Gdzie znajdę instrukcję do podstawki? Najlepiej po Polsku
W poprzednim updacie.
Wiecie może do kogo mam napisać żeby się dowiedzieć czy wszystko jest Ok z moim zamówieniem ? Chodzi mi o to czy nie zapomniałem czegoś potwierdzić
kontakt@goonboard.pl - lub złap nas na Facebooku. :)
Jak długo pledge manager zostanie otwarty? Jestem zainteresowany zmienieniem figurek na wersję shaded, ale to dopiero jakoś w maju/czerwcu i nie wiem, czy już nie będzie wtedy za późno
Pledge manager został zamknięty kilka miesięcy temu, jednakże z tego co czytałem w komentarzach, można jeszcze napisać do GoB na maila i poprosić ich o zmianę :)
Hej. Poczytałem instrukcje i wszystko fajnie tylko zagwozdka trochę w temacie Lore i Legendarnych Łowów. Są tam potwory których powiedzmy to nie idzie zabić. Przedwieczny jest zbyt potężny dla jakiegokolwiek wiedźmina/maga, a Gauntera da się tylko przegnać. W instrukcji jest napisane że zabijamy owego legendarnego potwora. Czy to będzie poprawione w finalnej wersji na "przegnanie", "pokonanie"? Myślałem też o specjalnym warunku starcia z takim potworem, którego nie można zabić np. po walce wykonujemy rzuty na sprawdzenie czy zagrożenie przemija (np. niech będzie że przy Gaunterze jest to test alchemii/wiedzy czyli rzuć tyloma kośćmi jaki jest poziom alchemii i podziel sumę przez poziom, jeżeli jest wyższy od X albo pojedynczego rzutu kości potwora to dzięki swojej inteligencji udało ci się przechytrzyć Pana Lusterko itd.) Taki test pojedynczej statystyki możnaby w sumie zastosować, a jedyne czego wymaga to załączenia małej tabelki i krótkiego opisu w instrukcji. Testowaliście może taką opcję?
Jeśli chodzi o przeciwników, których nie sposób pokonać - uwzględniliśmy to na kartach konkretnych potworów. Np. Ukryty ma w swoim opisie zapis: "The monster hunters know they probably won’t be able to kill this creature. There is hope that at least it will be chased away..."
Natomiast rozwiązanie, które proponujesz, nie było testowane. Specjalne warunki starcia są poniekąd determinowane przez unikalne ataki każdego z Legendarnych Potworów.
Cześć. Dzięki za udostępnienie kolejnych materiałów. Pytanie: czy znaczniki destrukcji blokują "zdolności lokacji"? Na logikę wydawało się, że tak powinny działać - w końcu to destrukcja, ale w instrukcji znalazłem tylko, że potwór blokuje "location actions", a o znacznikach destrukcji nic nie ma. Tak ma być? Wiem, że zawsze można to sobie jako "home rule" dodać, ale nie wiem czy faktycznie tak miało działać od początku?
Drugie pytanie: z czego wynika blokada możliwości pływania pomiędzy wyspami w Skellige? Wyszło to Wam podczas testowych rozgrywek, czy po prostu "tak założyliście i koniec"? Znowu pytam pod kątem ewentualnych "home rule", dlatego ineteresuje mnie z czego takie zasady wynikają. I kolejne pytanie: rozumiem, żeodkryte dodatkowe wyspy, po prostu trzeba gdzieś położyć w wolnym miejscu, nie ma jakiegoś dedykowanego miejsca na planszy? Bo skoro inni gracze też będą mogli na nie popłynąć, to gdzieś je trzeba położyć.
I kolejne pytanie. ;-) Hvandre Hevangi losujemy i walczymy z potworem - rozumiem, że jeśli wygramy, to przesuwamy się również na torze trofeów? W Hen Inis jest zaznaczone, że nie przesuwamy się na torze trofeów, więc w Hvandre Hevangi się przesuwamy? Taki "potwór niespodzianka" ale traktowany tak jak pozostałe potwory na planszy? I rozumiem, ze jeśli gracz przegrał walkę z potworem na tej wyspie, to ten potwór tam nei zostaje - następny gracz losuje nowego potwora? ;-)
Chyba powinienem zacząć numerować te pytnia. ;-) Dobrze ozumiem, że protekcja u magów nie ma górnego limitu? Jeśli uzbieram kombo w kartach, to mogę mieć i 10 protekcji, czyli znacznie więcej niż wiedźmini mogą mieć tarcz? Zwykłe potwory chyba nie zadają więcej niż 5 obrażeń w rundzie, ale inni gracze i chyba legendarne potwory mogą zadać więcej obrażeń?
Ponumerujemy za Ciebie! 1. Znaczniki zniszczenia nie blokują lokacji. 2. Akcje lokacji na wyspach są silniejsze niż te na Kontynencie. Możliwość stałego pływania między nimi miałaby duży wpływ na balans. Należy też wziąć pod uwagę, że przy grze na 4 graczy mogłoby się zdarzyć, że jeden z graczy zostanie „uwięziony” na Kontynencie z braku statków. 3. Tak, idziesz w górę na torze. I nie, potwór tam nie zostaje. 4. Tak, protekcja u magów nie ma górnego limitu, jednak karty magów są zaprojektowane w taki sposób, że zdobycie 10 jest właściwie niemożliwe. Najlepsze serie kart z naszych testów pozwalały na osiągnięcie 4-5 punktów protekcji. Większe wartości były niezwykłą rzadkością. I owszem, inni gracze oraz legendarne potwory są w stanie przebić granicę 5 obrażeń.
O! Dzięki za odpowiedzi. ;-) W temacie pływania między wyspami, jak w takim razie mam rozumieć "The Player can perform that Travel up to two times in one Turn. It may happen only when they begin the Turn on the Island Location, Ship back to the Continent, Ship to one of the Island Locations, and then back to the Continent. " Bo mi z tego wychodzi, że mogę w jednej turze popłynąć z wyspy na kontynent, po czym w tej samej turze - wrócić na wyspy, w teorii nawet w to samo miejsce z którego zaczynałem?
Tak, to możliwe. Zwróć jednak uwagę, że nie wykonuje się akcji na lokacji, na której zaczyna się ruch, pozostajemy więc jednej akcji z wyspy na turę gracza. :)
Tak, wiem, że nie zrobię akcji ze startowej lokacji. Ale potrafię sobie wyobrazić pobicie "potwora niespodzianki" na wyspie, po czym skaczę na kontynent i wracam znowu do kolejnego "potwora niespodzianki" od razu w kolejnej rundzie. Nie wiem czy na tej wyspie, nie powinno być drugiej akcji zamiennie, żeby takiego czegoś uniknąć? Poza tym, to cały czas blokuje stateczek, czyli ktoś dalej może nie mieć możliwości pływania na wyspy, jeśli 3 graczy w ten spoób będzie cały czas zajmować stateczki.
Figurki to żywiczne prototypy czy finalny plastik? Wyglądają na tyle dobrze że aż niedowierzam.
Mam tę samą wątpliwość i będę wdzięczna za uściślenie.
również podbijam pytanie, wyglądają super. W poprzednich aktualizacjach chyba było, że to są takie same figurki jak dostaniemy, ale może ktoś mógłby potwierdzić, czy dobrze pamiętam? ;)
@GoB - figurki świetne :) Brakuje mi jednak wciąż zdjęcia Leszego. Na zbiorowym zdjęciu w poprzedniej aktualizacji (https://zagramw.to/file/img/min/img-0029i_1060px.jpg) Leszy jest schowany za lodowym gigantem w prawym górnym rogu. Teraz też go nie pokazaliście a jednak jest to ikona - nie bez powodu znajduje się na opakowaniu gry. Porównywałem wszystkie zdjęcia figurek z ich modelami pod tym linkiem (https://zagramw.to/file/img/min/deluxe-box-monsters-v3_1060px.jpg) i muszę przyznać, że większość wciąż zachowała detale. Chyba tylko Nekker stracił czaszkę z podstawki a reszta jest ok - Ekkima wciąż stoi na głowie konia, Mantikora wciąż rozrywa pazurami owcę. Strzyga ma dodatkową warstwę między sarkofagiem a swoim ciałem - w modelu była tam przerwa a teraz nie wiem co tam jest - kamienie? Niemniej najbardziej zastanawia mnie czy u boku Leszego wciąż stoi wilk bo był chyba kiedyś model bez wilka. Możecie wyklarować tę kwestię jak ostatecznie wygląda figurka Leszego? Dzięki :)
Figurka Leszego niestety ucierpiała w transporcie z Chin ze względu na niewłaściwe zabezpieczenie (w pudełkach z grami będą miały swoje dedykowane miejsca, aby zminimalizować ryzyko uszkodzeń). Dlatego nie pokazaliśmy jej na zdjęciach. Jednak w kwestii wilków nic się nie zmienia, pozostają. :)
#GoB Dziękuję Męczyłem was o te zdjęcia (w sumie nie tylko ja) Mam pytanie co do figurki Syreny czy ulegnie ona poprawie? Bo widać, że jest połączona z dwóch elementów w połowie
Niestety, specyfika niektórych figurek wymaga widocznego łączenia. Dołożymy starań, żeby możliwie najbardziej je zamaskować, jednak nie możemy obiecać, że w finalnej wersji gry nie będzie ono zupełnie widoczne.
Dzięki
czy klan Rysia rzutem na taśmę się pojawi :D ? albo jako osobny dodatek ;) ?
Klan Rysia oraz nowy wiedźmin - Rysiu z Klanu ;)
Na wszelki wypadek dodamy - nie, nie pojawi się. :)
Genialne te figurki, oj bedzie co malowac! :D
+1 pj tak :D chociaż niektóre mogą mieć ciężko dostępne miejsca
Mysle ze przy tej skali to nie bedzie duzy problem :) A jak jakies miejsce jest bardzo trudno dostepne, to zazwyczaj nie trzeba tez w nim detali malowac, bo niewiele widac. Ale mega sie jaram, balem sie ze figsy beda wygladaly typowo planszowkowo, ale jakosc przynajmniej na zdjeciach, jest dobra, najgorzej jak dostaniesz 40 figurek do malowania, a sa tak brzydkie ze recznie trzeba detale robic bo na samej figurce nic nie ma (mowie po doświadczeniu malowania calej magii i miecz ze wszystkimi dodatkami - nie polecam xD)
Jak duża jest już obsuwa w porównaniu z pierwszym terminem? Czy mogę się wycofać?
Pewnie możesz, w końcu nadal jej nie otrzymałeś :) Napisz na kontakt@goonboard.pl.
Napisz na kontakt@goonboard.pl
Pokażecie w następnych aktualizacjach jak będzie wyglądało pudełko na stretch goale?
Oczywiście, postaramy się to zrobić!
Pytanie nie na temat, czy jeśli zamówiłem grę bez sundropa to mogę jeszcze dopłacić by go mieć?
Napisz na kontakt@goonboard.pl
Tak, jest taka opcja. Jak napisano wyżej, skontaktuj się z nami mailowo.
Czym jest sundrop? Pominąłem trochę "aktualizacji"
@zagul - to cieniowanie. Jeśli dobrze pamiętam to w którejś aktualizacji była nawet pokazana różnica pomiędzy figurkami z sundropem a tymi bez niego.
Wszystko super ale jak poprzednio - co z figurka Ciri, eksclusivem który wyglądał wg mnie paskudnie na poprzednich fotach?
Przecież już dawno pisali ze figurka nie ulega zmianie.
Nie widziałem tej informacji nigdzie. Chyba była w komentarzach a nie na aktualizacji? W takim razie w mojej opinii niestety straszna lipa.... Co do reszty złego słowa nie powiem, wszystko kocur. Terminy też do akceptacji. Ale ta Ciri. No nic będę musiał dosztukować coś gdzieś na drukarce 3d...
no to wiem co będę dziś po południu czytać ;) Dzięki za aktualizację i za zdjęcia figurek, wyglądają naprawdę dobrze! a odpowiadając na Wasze pytanie na mnie największe wrażenie robi albo cyklop albo cesarski golem
Super aktualizacja! Super że skellige ma w kartach aż tyle lokacji :D
Czy do dodatku monster trail też planujecie dodać deck kart walki potwora tak jak w przypadku legendarnych łowów aby uruchamiać zgodnie z dużymi kartami zdolności potwora? Czy macie w planach wrzucenie instrukcji do Monster trail, minidodatku płotka, dziki gon?
W dodatku Monster Trail znajdują się 4 karty specjalnych ataków potwora, które pozwalają na uruchomienie tych indywidualnych ataków. Tak, będziemy chcieli pokazać Wam także kolejne instrukcje. :)
Dzięki za szybką odpowiedź. Miłego dnia.