Gra karciana / Card Drafting, Set Collection
Zostań dowódcą Ośrodka Badań i Rozwoju w Centrum Badań Kosmicznych. Kieruj swoim zespołem badawczym i rekrutuj nowych Specjalistów, których unikatowe umiejętności i szerokie kompetencje sprawią, że zrealizujesz najważniejsze projekty kosmiczne znane z historii „podboju kosmosu” XX wieku.
Znajdujące się w grze elementy, których trzonem są karty Specjalistów oraz kafelki Projektów Kosmicznych, przepełnione są oryginalnym i sugestywnym klimatem nawiązującym do początków radzieckiego programu "podboju kosmosu" XX wieku. Z pewnością nie ma takiej drugiej, kosmicznej gry na rynku, która w swoim retro-stylu graficznym jest tak konsekwentna.
60 Kart Specjalistów
Każda karta Specjalistów została zaprojektowana w oryginalnym stylu graficznym przywodzącym na myśl stare plakaty propagandowej sztuki socrealistycznej. Kolor, symbolika i charakterystyczna kreska, wszystko tutaj jest konsekwentnie i klimatycznie uzasadnione. Umieszczone na kartach portrety przedstawiają wykwalifikowaną personę, która posiada unikatowe umiejętności oraz kompetencje, ukazane poprzez czytelną i sugestywną ikonografię. Znajdziesz tu Specjalistów wykwalifikowanych w różnych dziedzinach "przemysłu kosmicznego", tj. takich których możesz zatrudnić do różnych sektorów swojego Ośrodka Badań. Ponadto niemal każdy z nich charakteryzuje się indywidualnymi i niepowtarzalnymi umiejętnościami, dzięki którym będziesz mógł sprawnie budować swoją strategię rozwoju zespołu badawczego i realizować ambitne plany podboju kosmosu.
Karty o wymiarach 88 x 63 mm.
10 kafelków Projektów Kosmicznych
Twój zespół Specjalistów będzie ciężko pracował, żeby móc ukończyć najważniejsze plany związane z badaniem przestrzeni kosmicznej. W tym celu będziesz budował rozmaite urządzenia, tj. Projekty Kosmiczne, które pozwolą Ci eksplorować kosmos i odkrywać jego tajemnice. W grze znajdować się będzie 10 dwustronnych kafelków Projektów Kosmicznych, które ukazywać będą radzieckie i amerykańskie załogowe statki kosmiczne, stacje międzyplanetarne oraz pojazdy. Oczywiście, w kwestii ilustracji i wykonania projektów, również w tym przypadku doświadczysz charakterystycznego dla epoki "podboju kosmosu" stylu graficznego. Pamiętaj, że realizacja każdego Projektu Kosmicznego przybliża Cię do upragnionego zwycięstwa w wyścigu kosmicznej eksploracji.
Kafelki Projektów o wymiarach 50 x 50 mm.
20 żetonów Badań
Żetony Badań symbolizują w grze aktualnie przeprowadzane prace naukowe w Twoim Ośrodku Badań w celu osiągnięcia ambitnych wyników w następujących strefach: Inżynierii, Testów, Badaniach Naukowych, Planów Konstrukcyjnych i Kontroli Lotów. Żetony Badań są głównym zasobem i najważniejszą "walutą" w grze. To właśnie dzięki nim możesz zrekrutować kolejnych Specjalistów do swojego korpusu badawczego. Wykonane są z twardej tektury i pomalowane na wzór "wyblakłych i zwietrzałych" retro żetonów z lat pierwszych planszówek. Ikonografia jest czytelna i odpowiada kolorystyce odpowiednich sektorów badawczych Twojego Ośrodka.
Żetony o wymiarach 30 x 30 mm
4 składane arkusze Ośrodka Badań
Ośrodek Badań i Rozwoju zwany w skrócie Ośrodkiem, to miejsce Twoich Badań Naukowych, poszukiwań Inżynieryjnych i Konstrukcyjnych, przestrzeń przeprowadzania Testów i oczywiście dział próbnych Lotów Kosmicznych. Prosty, składany arkusz w swojej funkcjonalnej formie (tj.porządkującej karty) ma symbolizować strukturę przemysłu kosmicznego i pracę naukową Twojego Ośrodka podzielonego na pięć wymienionych sekcji, do których przydzielani będą odpowiedni Specjaliści. Każdy gracz dowodzi swoim Ośrodkiem, zarządza zespołem, czyli podejmuje strategiczne decyzje skupiające się na budowaniu najbardziej wydajnego korpusu badawczego w historii kosmonautyki. Rekrutując kolejnych Specjalistów, tj. zbierając odpowiednie karty, stworzysz panoramę kolekcji kart, która reprezentować będzie naukową drużynę Twoich własnych "Zdobywców Kosmosu". Każdy z nich pracuje w Ośrodku w odpowiednim dla siebie miejscu, wykorzystując najlepiej swoje kompetencje i indywidualne umiejętności.
4 Karty Pomocy
Każdy gracz otrzymuje swoją dwustronną Kartę Pomocy, w której przedstawione zostaną Umiejętności każdego Specjalisty. Będziesz mógł w prosty i szybki sposób wyszukać konkretną kartę po jej numerze. Pamiętaj Towarzyszu, że nie musisz być "Zdobywcą Kosmosu", aby szybko zrozumieć ikonografię dodatkowej funkcji każdej karty opisanej w Karcie Pomocy. Zapewniamy, że szybko odłożysz ją na bok, kiedy pojmiesz zasadę "czytania" - intuicyjnej w swej formie - symboliki umiejętności Specjalistów.
Żeton Pierwszego Gracza.
Gracz, który jako ostatni przebywał w przestrzeni kosmicznej lub czytał, oglądał coś o podboju kosmosu, otrzymuje Żeton Pierwszego Gracza i rozpoczyna grę. Żeton pierwszego gracza nie jest przekazywany innym graczom, jednak jest istotne to, w czyim posiadaniu będzie na koniec gry. Minimalistyczna forma tego elementu prezentuje głowę kosmonauty, również jest wpisana w "retro konwencję" całościowej konstrukcji gry. Z pewnością nasza autorska propozycja ekskluzywnego zamiennika może posłużyć jako medal dla zwycięzcy, pierwszego "Zdobywcy Kosmosu".
Dzięki Waszemu wsparciu gra została wzbogacona o dodatkowe elementy. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie!
Zwiększona jakość kart na płótnowane.
Dzięki Waszemu wsparciu, drodzy Towarzysze, polska edycja gry będzie posiadać zwiększoną jakość kart na płótnowane. Wiemy, że karty Specjalistów muszą być odporne na kosmiczne warunki, muszą wytrzymać niebezpieczne promieniowanie jonizujące, dlatego płótnowana struktura zwiększy odporność kart na bezpośrednie, rozgrzewające działanie promieni słonecznych, skrajnie wysokie i niskie temperatury. Karty posiadać będą również warstwę ochronną na tzw. potliwość wewnątrz-ośrodkową dłoni graczy – szczególnie przykra przypadłość kosmonautów.
Nowy kafelek Projektu Kosmicznego – Rakieta Turbulence.
My również możemy pochwalić się osiągnięciami w rozwijaniu technologii przemysłu kosmicznego, a w szczególności w budowie rakiet. Rakieta „Turbulencja” stworzona przez studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zajęła drugie miejsce w kategorii rakiet zasilanych paliwem ciekłym i osiągających pułap ponad 9 km w konkursie rakietowym IREC w USA dla młodych konstruktorów z całego świata. To właśnie ta kosmicznie polska rakieta „Turbulencja” pojawi się w naszej, Waszej wersji „Zdobywców Kosmosu”.
Nowy tryb rozgrywki – wariant solo.
Każdy wspierający otrzyma instrukcję w wersji papierowej. Później będzie dostępna do pobrania na stronie www.watermelonpublishing.pl.
Przygotowaliśmy dla Was wyjątkową możliwość wyruszenia w kosmos w pojedynkę. Przychodzi taki czas dla każdego gracza, kiedy odczuwamy pragnienie doznania całkowitej pustki i jej głębokiej kontemplacji w samotności, tej wszechogarniającej ciemności kosmosu i całej wypełniającej jej próżni… Tajemnicy. Albo po prostu nie ma z kim grać, i mamy ochotę zawalczyć o tytuł „Zdobywcy Kosmosu” w pojedynkę.
Wariant stworzony przez autora gry.
Nowy wariant rozgrywki – dodatkowe Karty Telegramów z Ministerstwa.
5 dodatkowych kart Telegramów z ministerstwa tylko dla wspierających.
Karty Telegramów będą modyfikowały podstawową rozgrywkę w „Zdobywców Kosmosu”, tj. wprowadzą szereg dodatkowych wyzwań, blokad i zmiennych, które urozmaicą naturalny przebieg rozgrywki o nowe zaskakujące mechanizmy (np. nagła zmiana kierunku przekazywania żetonów Badań) i klimatyczne wydarzenia (np. Kontrola przeprowadzanych badań w centrum badawczym, zmusza nas do ponownego monitorowania przebiegu realizacji programu kosmicznego itp.). Karty Telegramów to nowy poziom trudności i narracyjne motywy budujące klimat „wyścigu o podbój kosmosu”. Wariant stworzony przez PoGraMy TV.
Karty będą wielkości 88x63mm Identyczne jak karty Specjalistów.
To kolejny dowód na to, że jesteśmy narodem, który ma szansę dosięgnąć gwiazd, a nawet wybrać się na Marsa! Studenci Politechniki Częstochowskiej udowadniają, że tak właśnie może się stać. Skonstruowany przez nich łazik marsjański Modernity 2 wygrał najbardziej prestiżowe zawody na świecie University Rover Challenge, organizowane na pustyni w stanie Utah. To właśnie ten kosmiczny pojazd pojawi się w polskiej wersji „Zdobywców Kosmosu”.
Do każdego egzemplarza gry "Zdobywcy Kosmosu” dodany będzie nowy, dwustronny kafelek polskiego Projektu Kosmicznego, który z jednej strony posiadać będzie rakietę Turbulence, a z drugiej - łazik Modernity II.
Nowy wariant rozgrywki – dodatkowe Karty Telegramów z Ministerstwa.
Kolejne 5 dodatkowych kart Telegramów z Ministerstwa tylko dla wspierających.
Karty Telegramów będą modyfikowały podstawową rozgrywkę w „Zdobywców Kosmosu”, tj. wprowadzą szereg dodatkowych wyzwań, blokad i zmiennych, które urozmaicą naturalny przebieg rozgrywki o nowe zaskakujące mechanizmy (np. Specjaliści w Centrum wracają do Talii...) i klimatyczne wydarzenia (np. Zaleca się ponowną weryfikację personelu... itp.). Karty Telegramów to nowy poziom trudności i narracyjne motywy budujące klimat „wyścigu o podbój kosmosu”. Nowe karty to jeszcze więcej ciekawych „twistów” mechanicznych i kolejna dawka klimatu.
Wariant stworzony przez PoGraMy TV.
Kompendium statków kosmicznych – tylko dla wspierających.
Fizyczna eksploracja przestrzeni kosmicznej stała się możliwa dzięki rozwojowi dużych silników rakietowych na paliwo płynne na początku XX wieku. Bezzałogowe próbniki, jak i załogowe pojazdy kosmiczne pozwolił przekroczyć granicę atmosfery i wkroczyć w powierzchnię kosmosu. Początki „podboju kosmosu” były napędzane przez wyścig kosmiczny pomiędzy ZSRR a Stanami Zjednoczonymi.
Zaproponowane przez nas „Kompendium Statków Kosmicznych” koncentrować się będzie na przedstawieniu historii najważniejszych i występujących w grze statków, pojazdów i stacji międzyplanetarnych, które zapisały się w historii odkrywania kosmosu XX wieku. Kompendium stanowić będzie również świetny dodatek wprowadzając klimat w grze.
Forma: składana karta papieru, która zmieści się w pudełku z grą.
5 kart Szpiegostwa Przemysłowego - tylko dla wspierających
Szpiegowanie, blokowanie. Ogólny niedostatek wszystkiego. Takie słowa będą Wam się narzucać podczas używania tego wariantu gry. Te pięć kart uzupełnia "Telegramy z Ministerstwa" o kolejny poziom trudności. Blokowanie umiejętności Waszych Specjalistów w kluczowych momentach może się okazać nie lada wyzwaniem w osiągnięciu własnych celów.
Efekt kart jest globalny i ich działanie dotyczy wszystkich graczy. Ten wariant został przygotowany przez kanał PoGraMyTV. Miłej zabawy!
Wariant czasu w kartach wydarzeń!
Ten wariant będzie dodany do kart Telegramów z Ministerstwa oraz Szpiegostwa Przemysłowego. Nadaje on czas trwania poszczególnych efektów kart. Część będzie działać prze jedną turę np. - Zmieniamy kierunek przekazywania żetonów badań -, a inne będą trwać 3 tury uniemożliwiając szybkie zrealizowanie projektów kosmicznych.
Społeczność wspieraczy i widzów PoGraMyTV zdecydowała, że znacznikiem czasu będzie "Czarna Wołga". Będzie ona dodana do zestawu kart dla każdego wspierającego.
Uważajcie, bo jak przyjedzie Czarna Wołga... :)
Kolejne dwa projekty odblokowane!
Każdy wspierający otrzyma żeton z zestawem dwóch projektów kosmicznych przygotowanych specjalnie dla wspierających.
Luna 3 - bezzałogowa sonda kosmiczna, która jako pierwsza wykonała zdjęcia niewidocznej strony księżyca.
Surveyor 1 - sonda badawcza, która umożliwiła realizację programu Apollo.
Dwa dodatkowe projekty odblokowane!
Każdy wspierający otrzyma dwustronny kafelek z nowymi projektami kosmicznymi przygotowanymi przez Alexye’a Kot’a, artystę grafika, który stworzył całość oryginalnych ilustracji występujących w grze. Otrzymamy Projekt z amerykańskim statkiem Freedom 7, którym Alan Shepard poleciał w kosmos 23 dni po Juriju Gagarinie. Będziemy mogli wysłać w kosmos Sputnika 2, drugiego z serii radzieckich satelitów Sputnik, który jako pierwszy w historii wyniósł na orbitę żywe zwierzę, psa Łajkę.
2 - 4
Liczba graczy12+
Wiek graczy20 - 40min
Czas rozgrywkiPodbój kosmosu był jednym z najważniejszych osiągnięć XX wieku. 4 października 1957 roku pierwsza satelita „Sputnik 1” został umieszczony na orbicie. Cztery lata później Jurij Gagarin wykonał pierwszy lot kosmiczny na pokładzie statku „Vostok 1”.
Zostań dowódcą Ośrodka Badań i Rozwoju w Centrum Badań Kosmicznych. Kieruj swoim zespołem badawczym i rekrutuj nowych Specjalistów, których unikatowe umiejętności i szerokie kompetencje sprawią, że zrealizujesz najważniejsze projekty kosmiczne znane z historii „podboju kosmosu” XX wieku. Gra „Zdobywcy Kosmosu” jest w pełni spójna z duchem „Złotego Wieku” kosmonautyki, co ujawnia się w oryginalnie zaprojektowanej szacie graficznej stylizowanej na sztukę radzieckich plakatów propagandowych sławiących sukcesy w kosmicznym wyścigu. Oferuje niebanalną, niepowtarzalną rozgrywkę, której esencją jest elegancka mechanika, przystępność oraz intuicyjność zasad połączona z głębią strategicznych decyzji.
Jak powiedział Jurij Garagin w momencie startu: „Lećmy!”.
Gra "Zdobywcy kosmosu" pozwala na wypracowanie swojej strategii oraz zmusza do jej modyfikacji w oparciu o decyzje innych graczy. Po rozegraniu wielu partii, każdy z nas wypracował swoją, ulubioną strategię:
Strategia Karola [laserowe-cięcie]: Każda rozgrywka jest inna ze względu na różnorodny koszt realizacji Projektów Kosmicznych i nieprzewidywalną kolejność Specjalistów pojawiających się w Centrum. Karol wykorzystuje „nieznane”, poprzez rekrutowanie tylko tych Specjalistów i w takiej liczbie, którzy pozwolą mu szybko realizować kolejne projekty.
Strategia Marcina [blitz-trick]: Większość specjalistów posiada Umiejętności obniżające Koszt Rekrutacji, dające dodatkowe symbole badań lub pozwalające na manipulacje kartami. Z tego względu Marcin najmocniej skupia się na tworzeniu kombo poprzez wykorzystywanie tych umiejętności tylko raz, ale w odpowiedniej kolejności.
Strategia Piotra [zapomnij o projektach]: Ponoć można wygrać tę grę bez realizacji żadnego projektu. Założenie jest takie, by zatrudnić 12 specjalistów z wysokim kosztem rekrutacji przed innymi graczami. Karty tych Specjalistów dają dużo punktów postępu i dodatkowe boosty.
A którą strategię Ty wypróbujesz?
Tę grę dedykujemy pierwszym zdobywcom kosmosu – tym wyjątkowym ludziom, którzy urzeczywistnili marzenia o lotach w kosmos.
"Zdobywcy Kosmosu" to gra karciana, której trzonem i jej głównym elementem są właśnie karty. Karty Specjalistów będziemy dobierać, wykładać, kolekcjonować, przekładać i odrzucać, by na końcu uzyskać z ich pomocą Punkty Postępu i wygrać wyścig o podbój kosmosu. Pamiętać należy jednak o tym strategicznym i ekonomicznym aspekcie gry, który skupia się na odpowiednim zarządzaniu żetonami Badań, zmyślnym i uważnym rekrutowaniu Specjalistów posiadających określone umiejętności, które powinny dopełniać pozostałych członków Twojego korpusu badawczego. Obserwuj, blokuj, buduj, uruchamiaj i realizuj Projekty Kosmiczne."
„Dla człowieka to jeden mały krok, a dla ludzkości skok ogromny.”
Neil Alden Armstrong
Przed rozpoczęciem gry uczestnicy otrzymują tzw. arkusz Ośrodka Badań i Rozwoju, czyli tablicę podzieloną na 5 sekcji o różnych kolorach, nazywanych Działami. Odzwierciedlają one w sposób symboliczny funkcjonowanie “przemysłu kosmicznego”. Strukturalnie każda taka strefa składa się z Działu Inżynierii, Testów, Badań, Konstrukcji i oczywiście Działu Lotów Kosmicznych. Każdy z graczy zarządza swoim Ośrodkiem, tj. zespołem badawczym, czyli przydziela do niego odpowiednich Specjalistów w formie kart. Gracze mogą dodawać do swojego ośrodka Specjalistów różniących się Kompetencjami oraz Umiejętnościami. W poszczególnych sekcjach budynku badawczego będą działać Konstruktorzy, Naukowcy, Inżynierowie, Testerzy oraz Kosmonauci.
Jurij: „Badania naukowe są kluczem do sukcesu!”
Będzie ich można przyjmować do swojego korpusu z Centrum Badań Kosmicznych, czyli z tzw. przestrzeni Centrum, którą tworzą odkryte karty Specjalistów leżących obok głównej, zakrytej talii. To właśnie z przestrzeni Centrum i zakrytej talii kart, gracze dobierają nową kartę Specjalisty na rękę lub rekrutują Specjalistę, co znaczy – przydzielają go do pasującego sektora w Ośrodku Badań i Rozwoju. Należy pamiętać jednak o tym, że dany Specjalista może zostać przydzielony do określonego Działu zgodnego z jego Kompetencjami. Oczywiście bywają sytuacje, kiedy dany Specjalista posiada Kompetencje w różnych dziedzinach, wtedy od gracza zależy, do którego Działu zostanie on przydzielony. Ponadto gracz, który rekrutuje Specjalistę musi pamiętać o opłaceniu tzw. Kosztu Rekrutacji, który jest mierzony w symbolach Badań znajdujących się na kartach. Wart odnotowania jest jeszcze jeden fakt, że zgromadzeni specjaliści redukują Koszt Rekrutacji przyszłych Specjalistów przydzielonych do tego Działu.
Neil: „Celem są ambitne projekty.”
Nasz wysoko wyspecjalizowany zespół może uruchomić i zrealizować konkretny Projekt Kosmiczny. Jeśli gracz dysponuje Kompetencjami wystarczającymi do ukończenia Projektu, czyli posiada w swojej drużynie wymaganą ilość symboli Kompetencji odpowiedniego koloru, to bierze odpowiedni kafelek Projektu i umieszcza go obok swojego Ośrodka Badań. Oznacza to, że jest on ukończony i przyniesie punkty na koniec gry.
Każdy z graczy powinien stosować odpowiednią taktykę przydzielania Specjalistów do swojego korpusu badawczego, ponieważ musi pamiętać o tym, że jego Umiejętność jest aktywna tylko wtedy, kiedy taka karta jest na wierzchu stosu danego Działu. Pamiętać należy również o tym strategicznym aspekcie gry, który jest sumą różnych sposobów opłacania Kosztu Rekrutacji Specjalistów. Badania to stały rozwój naukowy i technologiczny, dzięki którym możemy zatrudniać kolejnych wyjątkowych Specjalistów oraz realizować ambitne projekty. Zasoby Badań są głównym zasobem dostępnym dla graczy i siłą napędową całego “przemysłu kosmicznego”.
"Być pierwszym w kosmosie, dołączyć do pojedynku w bezprecedensowym pojedynku z naturą
- czy można marzyć o czymś więcej?"
Jurij Aleksiejewicz Gagarin
Wspierając projekt gry na zagramw.to masz gwarancję, że cena oferowana w pierwszej dobie trwania kampanii będzie najniższą oferowaną kiedykolwiek przez wydawcę.
Sugerowana cena detaliczna gry Zdobywcy Kosmosu to 125,00 zł. Wspierając projekt możesz zaoszczędzić nawet 36,00 zł
Wydawca gwarantuje, że gra trafi do Ciebie o 14 dni szybciej, niż do sklepów i hurtowni. Najszybsza dostawa jest podziękowaniem za Twój czas oczekiwania.
W projekcie zaplanowanych jest 4 unikatowych elementów, które w polskiej edycji gry, można zdobyć tylko w czasie trwania kampanii. Ekskluzywna zawartość jest podziękowaniem za to, że zechcesz wesprzeć wydanie gry Zdobywcy Kosmosu.
Kampania bierze udział Programie Ochrony Wspierających. Oznacza to, że wydawca raportuje dla zagramw.to przebieg procesu rozwoju i produkcji gry. Na podstawie raportów wypłacane są kolejne transze środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z produkcją gry.
Wydawca zobowiązuje się również do umieszczania aktualności co najmniej, co dwa tygodnie po zakończeniu zbiórki, aż do wysyłki gry do wspierających.
Dzięki temu maksymalizujemy szansę na szybkie i sprawne dostarczenie gry do Ciebie.
Celem podstawowym każdej kampani na zagramw.to, jest zebranie funduszy na wydanie gry.
Jednak, to nie wszystko! Jeśli nasza społeczność osiągnie poniższe cele,
gra będzie dużo ciekawsza.
Dostępność poniższych nagród się zakończyła.
Nagroda zawiera:
Polską wersję gry Zdobywcy Kosmosu wraz ze wszystkimi odblokowanymi celami kampanii, w tym:
60 Kart Specjalistów (88x63),
20 Żetonów Badań,
10 Żetonów Projektów Kosmicznych,
4 składane arkusze Ośrodka Badań i Rozwoju,
4 karty pomocy,
Żeton Pierwszego Gracza,
instrukcję.
503
Wsparć03.2019
Data dostawy05.10.2018 23:59
Dostępna doNagroda zawiera:
Polską wersję gry Zdobywcy Kosmosu wraz ze wszystkimi odblokowanymi celami kampanii, w tym:
60 Kart Specjalistów (88x63),120
Wsparć03.2019
Data dostawyDodatek przygotowany przez Watermelon Publishing. Pakiet zawiera 5 kart Tajnych Misji oraz bonusowy kafelek Niezrealizowanych Projektów Kosmicznych.
Prezentujemy Wam pakiet stworzona z myślą o graczach ceniących tajne misje i wyjątkowe projekty. Każdy gracz na początku rozgrywki dociąga jedną losowa kartę, która staje się jego dodatkowym celem - bonusem punktowym na koniec gry, gdy zrealizuje widniejące na niej rządowe wytyczne. Będą to ściśle tajne Akta Programu Kosmicznego, które będą profilować Waszą rozgrywkę i nadawać jej wyjątkowy charakter. Ponadto jest to kolejny element dodający klimatu grze :)
Aktualności: Przy 500 wsparciach dodatku dokładamy kolejnych 5 kart.
269
Wsparć03.2019
Data dostawyTransparentne, koszulki na Karty Specjalistów w wersji PREMIUM dopasowane do Twojej gry. Zabezpieczą karty przed zalaniem, przetarciami i pozwolą dłużej cieszyć się rozgrywką. Jedno opakowanie wystarczy na wszystkie dostępne karty w grze.
120
Wsparć03.2019
Data dostawyTen Żeton Pierwszego Gracza to istne dzieło sztuki! Ręcznie zaprojektowany, wykonany i pomalowany przez studio Radvoy tylko dla waszej estetycznej przyjemności płynącej z kosmicznej rozgrywki. Inspirowany oryginalnym medalem Gagarina. Kolor wybrany przez społeczność graczy. Sugerujemy wręczać go przyszłemu Zdobywcy Kosmosu.
Produkt dostępny tylko podczas kampanii na zagramw.toWymiary 50 x 6 mm.
122
Wsparć03.2019
Data dostawy4 Żetony Blokad to element, który wspiera karty wydarzeń Telegramów jak i Szpiegostwa Przemysłowego.
Są to znaczniki zakrywające umiejętności czy też blokujące pewne działania w Waszym Ośrodku Badań i Rozwoju.
Wykonane z akrylu posiadają identyczne wymiary jak Żetony Badań - 30x30x3mm.
211
Wsparć03.2019
Data dostawyOtrzymujesz 20 akrylowych Żetonów Badań o rozmiarach 30x30x3mm po 4 z każdego Działu Badawczego. Dzięki nim poczujesz prawdziwą wartość naukowych czy też konstrukcyjnych poszukiwań przeprowadzanych w Twoim przyszłym Ośrodku Badań i Rozwoju w Centrum Badań Kosmicznych.
208
Wsparć03.2019
Data dostawyPoczuj się prawdziwym Kosmonautą i zaskocz swoich znajomych przeżyciami 4D :) Skafander jest specjalną nagrodą dla największego Zdobywcy Kosmosu. Inspirowany oryginalnym strojem gen. Hermaszewskiego.
Zestaw zawiera:
- Hełm
- Skafander
- Rękawice
- Nogawice
Został on zaprojektowany i wyprodukowany przez Pracownie Artystyczną "Veqilo" i Adriannę Arabską.
Polecamy na długie zimowe wieczory.
1
Wsparć03.2019
Data dostawy0/1
Dostępnych nagródUnikalna mata do gry dla 1 gracza z motywem Ziemi. Ta wersja jest przygotowana dla kosmicznych turystów ceniących ładny widok za oknem, elegancję, klimat i porządek. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Każda mata przyjedzie do Ciebie zapakowana w tubę. Posiada oznaczenia trybu solo.
Rozmiar mat 38x47 cm Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.11
Wsparć03.2019
Data dostawyUnikalna mata do gry dla 1 gracza z motywem głębokiego Kosmosu. Ta wersja jest przygotowana dla wytrwałych kosmonautów ceniących odkrywanie nieznanego i przejrzystość układu planet. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Każda mata przyjedzie do Ciebie zapakowana w tubę. Posiada oznaczenia trybu solo.
Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.20
Wsparć03.2019
Data dostawyŻeby zadowolić każdego przyszłego "Zdobywcę Kosmosu" proponujemy Wam komplet 4 maty do gry dla każdego kierownika korpusu Specjalistów. Ta wersja jest przygotowana dla kosmicznych turystów ceniących ładny widok za oknem, elegancję, klimat i porządek. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Posiadają oznaczenia trybu solo.
Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.4
Wsparć03.2019
Data dostawyCztery unikalne maty do gry dla 4 graczy z motywem głębokiego Kosmosu. Stworzysz w ten sposób kompozycję prawdziwego Ośrodka Badań Kosmicznych. Ta wersja jest przygotowana dla wytrwałych kosmonautów ceniących odkrywanie nieznanego i czytelność działań. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Posiadają oznaczenia trybu solo.
Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.5
Wsparć03.2019
Data dostawyCztery unikalne maty do gry dla 4 graczy z 2 motywami głębokiego Kosmosu i Matki Ziemi. Stworzysz w ten sposób kompozycję prawdziwego Ośrodka Badań Kosmicznych. Ta wersja jest przygotowana dla wytrwałych kosmonautów i astralnych turystów. Zapewnia czytelność działań i różnorodność estetyczną. Na górze znajduje się miejsce na żetony Badań, w rogu na Żeton Pierwszego Gracza, a pośrodku idealnie ułożymy karty Specjalistów, dzięki którym - z prawej strony z łatwością umieścisz swoje zrealizowane Projekty Kosmiczne. Posiadają oznaczenia trybu solo. Rozmiar mat 38x47 cm. Wykonanie: neopren\guma - specjalny materiał do gier karcianych.
28
Wsparć03.2019
Data dostawyEleganckie, metalowe pudełko wraz z gąbką na Twoją grę. Zostało zaprojektowane z dbałością o niemal każdy szczegół tak, aby elementy gry miały swoje miejsce. Zmieszczą się w nim karty w koszulkach, akrylowe Żetony Badań oraz ekskluzywny Żeton Pierwszego Gracza, które znajdziesz wśród nagród powyżej.
51
Wsparć03.2019
Data dostawyKaseta magnetofonowa ze ścieżką dźwiękową do gry pozwoli Wam lepiej wczuć się w klimat tamtych lat. Na stronie "A" otrzymacie prawdziwe „dźwięki" z najgłębszych zakątków przestrzeni kosmicznej, czy też raczej sygnały radiowe przełożone na dźwięk. Takie podejście nazywa się sonifikacją danych. NASA zarejestrowała i nagrała te sygnały radiowe przez urządzenia badawcze stacjonujące w kosmosie. Na stronie „B" otrzymacie autorski projekt muzyczny "Retro-Elektro Wave - Music from Space" by Vojewoda - twórcy z Łodzi, którego oryginalna impresja dźwiękowa wprowadzi nas w atmosferę Zdobywania Kosmosu. - Kaseta 60 minut w kolorze czerwonym zapakowana w pudełko ochronne.
27
Wsparć03.2019
Data dostawy23/50
Dostępnych nagród
Komentarze wspierających
W tym miejscu możesz skontaktować się z twórcami projektu i innymi wspierającymi.
Komentarze pozostawiać mogą jedynie osoby wspierające projekt Zdobywcy Kosmosu.
Jeśli ktoś chciałby odkupić zestaw all-in i 2 maty pisać na @. hala-madryt@wp.pl
Czy jest gdzieś dostępny spis kart z Telegramów z Ministerstwa, bo w naszym zestawie mamy podwójne karty ze zmianą kierunku przekazywania badan. Czy taki był celowy zabieg, czy te karty powinny mieć unikalne funkcje? Jak jest u Was?
Mam to samo, jak i również lekko różniące się karty doboru ze stosu specjalistów. Czy też tak macie?
+1 Roboi250 tez mam te rozniace sie rozmiarem fontu karty doboru i delikatnie tekstem u gory karty, nie napisalam tego wcześniej.
Czyli najpewniej wszystko się zgadza :D Dobrze, że nie byłem w tym sam.
Gra dotarła. Warto było czekać. Wykonanie oceniam na 5+. Faktycznie, maty mają takie drobne strzępienia na brzegach ale są one tak minimalne że mi osobiście nie przeszkadzają, a jedynie dodają fajnego smaczku. Za to ich grubość ... super. I kolory też ładne. Przejrzałam też cały zestaw i niczego na szczęście u mnie nie brak. Karty wyglądają pięknie. Żetony, zarówno te kartonowe jak i żelowe, prezentują się pięknie. Teraz pozostaje już tylko zagrać :D.
Dziękujemy za pokazanie nam, że szukacie informacji też tutaj, a nie tylko na mediach społecznościowych. Przygotowujemy dla Was nową aktualizację. Do sczytania!
W mojej przesyłce nie było odblokowanych celów. Tylko dodatkowa instrukcja. Mam to gdzieś zgłosić. Pozdrawiam
Wszystkie zgłoszenia braków ślij proszę na support@watermelonpublishing.pl
Cześć. Czy wybierając opcje DPD otrzymaliście grę do domu czy musieliście odebrać paczkę z punktu Pickup? :(
Wszystkie przesyłki kurierskie były adresowane zgodnie z wolą odbiorców. Jeśli nie odebrałeś w pierwszym wyznaczonym terminie to musisz kontaktować się z DPD.
Wczoraj paczka dotarła. Wszystko ok. Dzięki i pozdrawiam
Witajcie czy u wszystkich zamawiających maty do gry występują postrzępienia na jej brzegach? Zamówiłm 4 i na każdej to samo. Kolejna sprawa - zamówiłem równiez retrokasetę ze ścieżką dźwiękową. Niestety opakowanie jest uszkodzone i chciałbym je wymienić
Na moich matach też takie postrzępienia występują. Wszystkich czterech, aczkolwiek najbardziej widoczne na tych z motywem "Ziemia".
Na ciemnej macie również występują postrzępienia i są bardzo widoczne :(
Wiadomo może do kiedy zostanie całość rozesłana?
według tego, co w piątek podawali w komentarzach na fb, była informacja, że wyślą wszystko do poniedziałku, ale nie bój nic, ja też nie dostałam żadnej informacji tutaj link do ich komentarzy z fb, może Cię to uspokoi albo poirytuje, ale jak coś znalazłam tylko takie informacje:https://www.facebook.com/WatermelonPublishing/photos/a.267461267217654/370642203566226/?type=3&theater
Nie podoba mi się, że nie ma żadnej informacji od watermelon publishing na temat etapu wysyłki gier, niepoinformowanie i brak aktualizacji w tej sprawie daje nieprzyjemne odczucia dla wspierających, który jeszcze nie dostali paczki (bo nie wiedzą nic). By dowiedzieć się, że koło 400 paczek jest wysłanych musiałam szukać po facebookach, a do informowania o takich ważnych dla wspierających informacjach słuzy dział aktualności, który jakby na to nie patrzeć w ostatnim czasie zawiera bardzo mało konkretnych i zaktualizowanych wiadomości. dla innych, którzy nie wiedzą jak przebiega proces wysyłki, to kolejność wsparć (przy tym aktualizacja zamówienia sprawia, że jesteś później) decyduje o kolejności wysłania paczki, a przez dwa tygodnie wysyłali 490 paczek,a planują zakończyć wysyłkę w poniedziałek. tutaj link do wypowiedzi watermelon z komentarzy: https://www.facebook.com/WatermelonPublishing/photos/a.267461267217654/370642203566226/?type=3&theater
@brytania, dzięki za ten wpis.